Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Das echt een misse met dat M-Sportpakket, die van ons komt binnen in Imperialblau brillianteffekt in Excellence uitvoering. Dat zal er pak beter uit zien imo

Geplaatst:
2 uur geleden zei Timo:

@gTa

Nog fan van dit model?

De M760Li: jazeker. Maar absoluut niet in die uitvoering (matzwarte lak, M Pack, dat vreemdsoortig bruin chroom). Steek hem in een Excellence uitvoering en ik zwicht compleet.

Geplaatst:

En zonder VIP-driver style V12 logo's of ik steek hem in brant.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
12 hours ago, gTa said:

De M760Li: jazeker. Maar absoluut niet in die uitvoering (matzwarte lak, M Pack, dat vreemdsoortig bruin chroom). Steek hem in een Excellence uitvoering en ik zwicht compleet.

In Rubinschwarz met styling 646 :inlove:

Geplaatst:
17 uur geleden zei Timo:

@gTa

Nog fan van dit model?

bmw-m760li-xdrive-c445326022017110000_1.

bmw-m760li-xdrive-c445326022017110000_2.

bmw-m760li-xdrive-c372902032017211932_1.

bmw-m760li-xdrive-c592904032017114758_4.

Is die matte niet die van Bornem? Die ook op de dream cars stond op het salon?

echt extreem lelijk, stijl is nul!

Geplaatst:

Ik vind het vooral achterlijk dat hij alleen in Lang bestaat. SWB is veel evenwichtiger van design en waarschijnlijk ook iets leuker om te rijden.

BMW met hun principe van take rate altijd...

Geplaatst:

Hyundai die effe schaamteloos een X3 velg kopiëren. :lol:

DSC04284.jpg

klxyew5b3zg0.jpg

Geplaatst:

Is maar een prototype é, wellicht zijn het gewoon BMW-velgen

Geplaatst:

Deze livery had ik nog niet gezien. Volledig wit met enkel dat "FINA"-stuk vooraan zou nog wel heel dik zijn.

33037396390_74361bbf91_h.jpg

Geplaatst:

Als je bij bmw het connected drive sevice pack hebt, is het dan mogelijk om daar de icoyote app op te zetten?

Geplaatst:
10 minutes ago, krikke said:

Als je bij bmw het connected drive sevice pack hebt, is het dan mogelijk om daar de icoyote app op te zetten?

Ik denk dat de wetgeving dat verbiedt. Zelfs met Apple Carplay gaat dat niet dacht ik. 

Er is misschien wel een mogelijkheid om het geluid door te verbinden met het audiosysteem van de auto. Maar weet niet direct hoe. 

Geplaatst:

Grigio Telesto M2 van Davo, enige M2 in België in deze kleur blijkbaar

35699d3bc4d37bffe81f41c13baf2202.jpg

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Dik.

Geplaatst:

Niet mogelijk
Geplaatst:
17 hours ago, Tom Bentley said:

Ik denk dat de wetgeving dat verbiedt. Zelfs met Apple Carplay gaat dat niet dacht ik. 

Er is misschien wel een mogelijkheid om het geluid door te verbinden met het audiosysteem van de auto. Maar weet niet direct hoe. 

De wetgeving heeft daar niks mee te maken. Waarom zou ze ook?

en "zelfs" met Apple Carplay? Apple Carplay daar kan je eigenlijk niks mee. Ik stel mezelf nog altijd de vraag waarom ik dat gespect heb op mijn kar, maar ja #justiosdeveloperthings zeker? 

Audio gaat jammer genoeg ook niet. De enige bluetooth support in dat toestel is met oortjes (voor bv op de moto).

Geplaatst:

waarom zou het niet mogen ?

Ik denk dat het zelfs standaard op de Renault Espace van onze pesto-man zit.

Geplaatst:
4 hours ago, ir_fuel said:

De wetgeving heeft daar niks mee te maken. Waarom zou ze ook?

Had dat ooit is gelezen of gevraagd aan iemand waarom er geen vaste flitspalen in de ingebouwde gps van automerken zitten en dat was zijn antwoord.

Maar heb mij daar verder niet over geïnformeerd. Vond de uitleg nog wel plausibel :D 

Maar er zijn dus automerken die in hun ingebouwde gps flitspalen hebben staan? 

Geplaatst:
Had dat ooit is gelezen of gevraagd aan iemand waarom er geen vaste flitspalen in de ingebouwde gps van automerken zitten en dat was zijn antwoord.
Maar heb mij daar verder niet over geïnformeerd. Vond de uitleg nog wel plausibel [emoji3] 
Maar er zijn dus automerken die in hun ingebouwde gps flitspalen hebben staan? 

Volvo maakt lawaai aan elke paal zonder dat de navigatie op staat.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

Geplaatst:

op mijn volvo had ik die er zelf opgezet.  Ook de Franse, Duitse en Zwitserse (ginds is dat idd illegaal).  Nu heb ik hetzelfde bestandje geconverteerd, en worden de flitspalen nu ook auditief en visueel weergegeven op mijn Mercedes/Garmin

Geplaatst:

In de abarth gps zitten ook standaard alle flitspalen, in de audi spijtig genoeg niet. En ik mis dat wel. In de audi zit ik soms meer naar de middenberm te kijken dan voor mij. ( als ik op nieuwe plaatsen ben) veiligheid? 

Geplaatst:
Op ‎16‎/‎03‎/‎2017 om 21:42 zei tuscani:

In de abarth gps zitten ook standaard alle flitspalen, in de audi spijtig genoeg niet. En ik mis dat wel. In de audi zit ik soms meer naar de middenberm te kijken dan voor mij. ( als ik op nieuwe plaatsen ben) veiligheid? 

Je kan ook de toegelaten snelheid rijden, moet je niet naar de middenberm zitten gapen

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Of met een zescilinder rijden, die zo romig draait en rijdt dat je er rustig van wordt, op 't gemakje op 't rechter vak aan 't genieten bent van de Laufkultur en al 't plebs met hun 4-cilindertjes links laat gassen tegen elkaar. :inlove: 

:D 

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid