Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Herken ze niet

Geplaatst:
23 uren geleden, Timo zei:

@Phil

Zijn dit wintervelgen of originele M(3) velgen?

bmw-m3-f80-sedan-2016-c26592412201714434

Check die remklauwen @toere!

Geplaatst:
34 minuten geleden, J3nkins zei:

Check die remklauwen @toere!

Kweet het:(

Is in Gent he? Zoon ziet die elke woensdag staan.

Geplaatst:

Regel het, @toere! Cadeautje voor uzelf. 't Is nieuwjaar! En vanaf dan gaat ge, ie-de-re keer dat ge naar uwen auto toe loopt, dubbel en dik verliefd zijn door dat fantastische detail. :inlove: 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Op 14-7-2017 om 13:29, krikke zei:

Als er iemand op zoek moest zijn naar een prima M135i, deze kan ik aanbevelen:

http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/320915961?asrc=pl|as

onlangs testrit mee gedaan :) inderdaad mooi exemplaar dat goed onderhouden was door de vorige eigenaar maar wist niet dat deze toch al even online stond. De verkoper 'kon het me niet exact zeggen' ... over de prijs kon ook niet onderhandeld worden en misschien is dat de reden dat hij er toch al even staat.

Na deze testrit is er toch nog wat twijfel tussen manueel of deze ZF automaat om eerlijk te zijn ... Lees wel wat verhalen over de ZF automaat die wat lawaai maakt in achteruit en waar er wel wat versnellingsbakken onder garantie worden vervangen ... Anderzijds is het wel een schitterende automaat waar je bij manier van spreken de oma mee kan ophalen en terug kan keren via de kleine weggetjes schakelend met de peddels achter het stuur ... 

Misschien eens een testrit met een manueel exemplaar proberen te versieren :) 

Geplaatst:

alp_1657.jpg.718293f7f905ea0a9f0420f47fbff8ec.jpg

Een paar weken geleden zag ik in de sneeuw een G11 730d een mini driftje placeren.
Ziet er met een  grote sedan toch altijd nog schalkser uit om het zwijn uit te hangen B)

• Vind ik leuk 3
Geplaatst: (aangepast)

Gisteren naar een E91 PFL gaan kijken waar me iets eigenaardig aan opviel. De auto stond bij een handelaar binnen in een loods, na een testrit van een kleine 20 min hebben we die buiten laten staan om binnen nog wat papieren in te kijken, nog wat na te praten en over de prijs eens te spreken. Een half uurtje later stap ik terug buiten en ik zie dat de ruiten aan de passagierskant beginnen aan te dampen. Ook de vooruit aan de passagierskant begon aan te dampen. Aan de bestuurderskant was nog niets te zien. Er stonden nog een paar auto's buiten maar daar dampten de ruiten niet van aan, dus zo enorm vochtig was het niet.

Zou dat ergens een rubber zijn die zijn beste tijd gehad heeft?

24687412077_bf0c3a7974_b.jpg

Ik zag ook aan de deurrubber dat die niet volledig meer zat zoals het moest, misschien door een inbraakpoging?

24687411087_41f312a280_b.jpg

aangepast door CMon
Geplaatst:

Airco leeg? En met deze temperatuur voel je dat niet natuurlijk. 

Geplaatst:
5 uren geleden, DDke zei:

Airco leeg? En met deze temperatuur voel je dat niet natuurlijk. 

Zou dat een oorzaak kunnen zijn? Ik heb de airco eerlijk gezegd niet getest. Zag wel dat hij nogal frisjes stond, een graad of 18 als ik het mij goed herinner.

Geplaatst:

Iemand een idee welke modellen er bij BMW "achter de schermen" zullen staan?

Geplaatst:
9 uren geleden, Tommie zei:

X2.

Jammer, had gehoopt op de M2CS of X4...

Geplaatst:

Die wagens krijg je écht niet eerst in België te zien hoor. ;) 

Geplaatst: (aangepast)

Vandaag naar deze 330i gaan kijken. :inlove:

IMG_0040IMG_0038

IMG_0039

Het kleur is niet Saffierzwart zoals de foto's laten uitschijnen.

aangepast door CMon
  • Vind ik leuk 7

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid