Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Heb hem 2,5j en en de drang naar een 6 cilinder is groot. Dus ja ben aan het overwegen om de 1 coupe te vervangen. Wel niet door om het even wat want mijn einser is nog altijd. :inlove:
Kilometerstand staat op 90k dus is het wat af wegen wat te doen. Als ik hem nu verkoop heeft hij nog een makkelijk verkoopbare kilometerstand en hij staat proper. Blijf ik er mee rijden ga ik genoegen moeten nemen met wat minder restwaarde en de kans op wat kleine kosten (kan bij die 330i ook natuurlijk gebeuren die kosten).
Binnen een jaar of anderhalf jaar krijg ik hoogstwaarschijnlijk ook een firmawagen dus dan moet ik het ook niet meer doen.
Maar met bovenstaande rekening te houden lijkt het mij nu de goede moment om eens te proeven van een 6 cilinder nu het nog kan. Financieel is die 330i niet de beste oplossing maar 't hoeft niet altijd rationeel te zijn. 

Ben grote fan van zo'n 1 coupé, maar vrees dat de jouwe wat boven m'n budget gaat zijn. En heb nog maar sinds 3 maand een 'nieuwe' daily waar ik de taksen nog van moet betalen. :(
Geplaatst:

WTF is dat met de Belgische BMW-site? :blink:  Zo compleet verneukt? :lolz:  Configurator is ook naar de verdommenis, vooral traaaaaaaaaaaag.

Wa nen brol! :lolz: 

Geplaatst:

Haha wat een toeval ik ging vandaag voor de eerste keer in jaren eens op de configurator, WTF is me dat zeg ! Uw goesting om iets te kopen is meteen weg, kan toch niet man. Dacht al dat het aan mijn computer lag :lol:

Geplaatst:
Op 22-1-2018 om 18:04, gTa zei:

WTF is dat met de Belgische BMW-site? :blink:  Zo compleet verneukt? :lolz:  Configurator is ook naar de verdommenis, vooral traaaaaaaaaaaag.

Wa nen brol! :lolz: 

Bij Mercedes is het nog erger.

Geplaatst:

Die van Mercedes is ook heel onoverzichtelijk vind ik. Al die packs etc. staan zo wat random door elkaar precies

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst:

Aan de BMW connaisseurs, wanneer je de 3 icm Sportline neemt en Dakota, krijg je dan nepleer met contrasterende stikking op je dash? Lijkt toch zo op de config.

image.png.bda109a2a643b1d01dbd03534d0b4f44.png

Geplaatst:
On 25/1/2018 at 10:28 AM, vince522 said:

Aan de BMW connaisseurs, wanneer je de 3 icm Sportline neemt en Dakota, krijg je dan nepleer met contrasterende stikking op je dash? Lijkt toch zo op de config.

Is gewoon een kunststof dashboard met een ‘faux’ contrasterende stiknaad. @vince522

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Zelfs niet contrasterend, dacht ik? (Enkel bij de Individual lederen tableau en deuren, toch?)

Geplaatst:
Op 25-1-2018 om 10:28, vince522 zei:

Zo spijtig dat je het M-stuur alleen meer kunt krijgen via het M-Pack. Ik ben blij dat ik het nog heb kunnen speccen op m'n pauper 116d'ke :) 

Geplaatst:
1 minute ago, J3nkins said:

Zo spijtig dat je het M-stuur alleen meer kunt krijgen via het M-Pack. Ik ben blij dat ik het nog heb kunnen speccen op m'n pauper 116d'ke :) 

Geloof dat de productieproblemen opgelost zijn, ik kon in de config toch gewoon een M-sportstuur speccen, zelf op een Advantage.

Geplaatst:
2 minuten geleden, vince522 zei:

Geloof dat de productieproblemen opgelost zijn, ik kon in de config toch gewoon een M-sportstuur speccen, zelf op een Advantage.

Ah, goed nieuws dus. Is dan toch maar recent veranderd denk ik.

Edit: op de '1 nog steeds niet mogelijk hoor :) 

Geplaatst:
On 1/25/2018 at 10:28 AM, vince522 said:

Kan het nog lelijker?

Geplaatst:

Enige wat lelijker was waren die 3 series met volledig beige stuur en stoffen zetels. 

Geplaatst:

Dit is dan een miljoen keer knapper, maar dan moet je wel aan de Individual-kassa passeren:

Interieur 3.jpg

Geplaatst:
5 hours ago, Timo said:

Kan het nog lelijker?

Serieus? Je moet dat in het echt zien, oyster met zwart is echt wel deftig. Los daarvan, ik kan kiezen tussen zwart, veneto beige en dit, zwart ben ik beu gezien en veneto beige is zelf geen optie.  

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
5 uren geleden, Tom Bentley zei:

Kurt-Klingensmith-Carmel-Valley-Run-28.j

Kurt-Klingensmith-Carmel-Valley-Run-22.j

Mijn droomkar :inlove:

Overheerlijk !

Geplaatst:
10 minutes ago, vince522 said:

Zo vind ik het nog gaan maar ik vind het toch echt gewaagd en redelijk apart. Inleglijst bij deze is een hout soort? 

@gTa wat vind je er van? 

Geplaatst:
45 minutes ago, Timo said:

Zo vind ik het nog gaan maar ik vind het toch echt gewaagd en redelijk apart. Inleglijst bij deze is een hout soort? 

@gTa wat vind je er van? 

Ik gok dat Gilles het wel ok vindt gezien zijn 5 ook oyster is. Toegeven op foto komt het minder tot zijn recht.

Geplaatst:
17 hours ago, gTa said:

Zelfs niet contrasterend, dacht ik? (Enkel bij de Individual lederen tableau en deuren, toch?)

No.

Geplaatst:
1 uur geleden, Timo zei:

@gTa wat vind je er van? 

Zeer knap, imo. Zou bijna altijd mijn keuze van interieurlijst zijn op een '3, quasi ongeacht de ledertint of -uitvoering (die me bevalt weliswaar).

Ik heb oyster nu, met de standaard zwart gespoten plastic interieurlijsten. (el-cheapo "pianolak")  Vreselijk. Heb al een set antracietbruin essenhouten interieurlijsten gekocht, zijn al aangekomen maar moet ze nog monteren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid