Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Omdat je anders de ///M niet meer ziet staan, natuurlijk. :roll:

:D

Geplaatst:

Vreemd, ik dacht dat je bij de Performance uitlaat je endtips kon kiezen. Gewone of carbon. De mijne zijn de gewone.

Ahwel ja, dit zijn de carbon eh :)

Dieter zijn achternaam is? En Sven ken ik precies niet, dus die BMW M3 heb ik ook nog niet gespot tbh. Van waar ken je die mensen zoal? Je bent niet de eerste :P

Vergeten waar ik werk? :D

Geplaatst:

Heb die Z3 ook al eens bij Jorssen Aartselaar gezien :)

Geplaatst:

Vergeten waar ik werk? :D

Ja, compleet :)

Geplaatst:

Joma, de gewone zitten daar precies "gewoon" :D onder.

Geplaatst:

is toch ook zo.

carbon is altijd een hitteschild, en geen vervanger van een echte uitlaat geweest.

Geplaatst:

Joma, de gewone zitten daar precies "gewoon" :D onder.

Is volgens mij ook wel zo :D

Maar dit krijg je als je de carbonnen neemt :)

Geplaatst:

Doodzonde in mijn ogen :(

Leuk project, maar raamomlijsting en achterbumper trekken op niks

Geplaatst:

Leuk project, maar raamomlijsting en achterbumper trekken op niks

Om nog maar te zwijgen van het dashboard + modernere stuur!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ja dat is het inderdaad niet, voor dat geld had hem die kar prachtig kunnen restaureren.

Geplaatst:

Ja ziet er wel ernstig uit, en verklaart ook de prijsstijging van sportieve klassiekers.

Geplaatst:

bmw-e30-m3-lined-up-bear-mountain.jpg

Ha, foto's van de jaarlijkse wedstrijd die de Amerikaanse E30 M3 club houdt, genaamd "As ugly a set of rims you can put on your car". Nice!

:D

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Je moet toegeven, voor de gemiddelde automobilist is dit geen slechte zaak, en van technisch oogpunt toch een prachtig staaltje techniek.

Probleem is dat diezelfde tech naadloos naar de sportieve modellen zal overgezet worden, wegens anders niet betaalbaar om iets compleet anders te maken voor de M modellen enzo, en dan is de vraag vooral hoe die dingen gaan rijden en klinken.

Geplaatst:

Oké! :-o  Lekker. :D  Een 530d of 535d als volgende klinkt plots weer zo slecht niet meer. :D

Website vermeldt nog niks (lijkt me in opstartfase), als dat niet te vet duur is zie ik dat boomen.

Da's dus eigenlijk wat de Audi V6 TTDI 313/320/326pk standaard in z'n uitlaat heeft zitten (A6/A7)?

Geplaatst:

Oké! :-o  Lekker. :D  Een 530d of 535d als volgende klinkt plots weer zo slecht niet meer. :D

Website vermeldt nog niks (lijkt me in opstartfase), als dat niet te vet duur is zie ik dat boomen.

Da's dus eigenlijk wat de Audi V6 TTDI 313/320/326pk standaard in z'n uitlaat heeft zitten (A6/A7)?

Kost iets van een 1600 EUR ;)

Geplaatst:

:shock:

Echt yum. :oops:

d added to mobile.de 2011-... 535 touring search :inlove:

Geplaatst:

Kost iets van een 1600 EUR ;)

Slik, da's wel een hoop. Dat, plus het feit dat een 535d al snel een 2.500 tot 5.000 EUR duurder is in aankoop (2dehands) dan een 535i ... maakt 't plots wel weer minder interessant. :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik vind dat niet goed klinken. Wat hees turbogeblaas met zo een dieselrochel erdoor die bij 4000 toeren uitgepuft is.

Nee, in de buurt van benzine komt dit nog niet. En dan hebben we het nog maar enkel over sound.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid