Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zie je jezelf zo al bezig in je auto?  :P

Geplaatst:

Interessante boodschap op de Instagram van BMW vandaag: "A warm welcome. #BMW #7Series". Heb de press site van BMW al bezocht maar voorlopig niets gevonden. Moeten we een BMW M7 verwachten? Of hebben ze nu gewoon de foute foto geüpt?  :lol:

10890930_352607871589943_2066590968_n.jp

Geplaatst:

waarschijnlijk een M sport uitzwaaimodelletje van de 7 waarin extra M logo's verwerkt zitten

Geplaatst:

Hmmm! Leuke spot, Tiep.

Ergens kan ik er niet bij dat er nog altijd geen M-variant is van de '7. De S-klasses AMG doen het immers supergoed.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mercedes heeft voor alles een model en varianten, 't is waanzinnig. Ik vraag me af of ze zich bij BMW er ook gaan toe laten verleiden om die strategie te volgen. De 2 Reeks AT is er, de 2 Reeks FAST komt, er komt misschien een 5-deursversie van de 2 Reeks, ... Een M7 zal allicht ook wel z'n publiek vinden, denk ik.

Geplaatst:

Goh, elke BMW met M-Sport pakket heeft zo'n dorpel met ///M logo.

Akkoord, op de huidige BMW 7 Reeks is het M Sport Pack een optie. Maar waarom dan als eerste foto deze uppen met de tag "A warm welcome. #BMW #7Series"? Dan hadden ze toch evengoed een detailshot van een koplamp o.i.d. kunnen tonen. Ik ga er verder niets achter zoeken, maar vind het toch opmerkelijk en ik ben benieuwd.

Geplaatst:

Bij de echte "M's" en mPerformance modellen staat volgens mij ook het model erbij in de deurstrip

Geplaatst:

Mercedes heeft voor alles een model en varianten, 't is waanzinnig. Ik vraag me af of ze zich bij BMW er ook gaan toe laten verleiden om die strategie te volgen. De 2 Reeks AT is er, de 2 Reeks FAST komt, er komt misschien een 5-deursversie van de 2 Reeks, ... Een M7 zal allicht ook wel z'n publiek vinden, denk ik.

de grand scénic 2 grand active tourer zal dit jaar op het salon in de black room staan 

Geplaatst:

de grand scénic 2 grand active tourer zal dit jaar op het salon in de black room staan 

Achterkamer?

Geplaatst:

Wanneer komen de Plug-In Hybid 2 series Active Tourer en X5 op de markt eigenlijk?

Geplaatst:

Welk blok zou er dan in een mogelijke M7 liggen? 760i heeft nu al een 550pk, maar das wel een V12

Geplaatst:

Een getunede versie van de motor van de F10 M5? Geen idee!

Geplaatst:

Wanneer komen de Plug-In Hybid 2 series Active Tourer en X5 op de markt eigenlijk?

2016 voor de Active Tourer en dit jaar de X5.

Geplaatst:

Bij de echte "M's" en mPerformance modellen staat volgens mij ook het model erbij in de deurstrip

Allez ik heb nochtans ook een echt M-pakket. :ninja:

Geplaatst:

Benieuwd naar de BMW M2 als ik deze M235i zie...

Geplaatst:

Op het eerste zicht heeft dit hier nog niet gestaan: 

Geplaatst:

Akkoord, op de huidige BMW 7 Reeks is het M Sport Pack een optie. Maar waarom dan als eerste foto deze uppen met de tag "A warm welcome. #BMW #7Series"? Dan hadden ze toch evengoed een detailshot van een koplamp o.i.d. kunnen tonen. Ik ga er verder niets achter zoeken, maar vind het toch opmerkelijk en ik ben benieuwd.

Instaplijst is toch de verwelkoming als je instapt? Denk dat we het zo mogen bekijken.

Geplaatst:

Instaplijst is toch de verwelkoming als je instapt? Denk dat we het zo mogen bekijken.

Hè ja, zo had ik het nog niet bekeken! Good point wel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid