Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Of topic! 😂

Ja en es is een boom bla bla bla. 

Zal nog wel duren eens ik het ooit juist typ. Mijn brein steekt liever tijd in mijn handwerk dan het nalezen of alles wel correct geschreven is. 
Verschiet er eigenlijk van dat er zoveel gevoelig voor zijn hier, maar goed ieder zijn ding en ook geen probleem met het corrigeren....maar aan allen die hiervoor gevoelig zijn...wees geduldig..wie weet dat het ooit nog goed komt maar ik beloof niets. 

• Vind ik leuk 4
  • Grappig 1
Geplaatst:

BMW 135i Sauber Edition, was al vergeten dat die bestaand hebben...

Kan een afbeelding zijn van auto en tekst

Geen fotobeschrijving beschikbaar.Kan een afbeelding zijn van tekst

Kan een afbeelding zijn van de tekst 'apc 販 MA PM ٧ ٧ 법 ੴ +SWissBMW + Swiss Bmи'

Kan een afbeelding zijn van de tekst 'BMW Sauber F1 Team Edition Schweiz- 084 von 135 +SWSSBMW SwiSs BmИ +'

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:

Wist ik ook niet, cool speelgoed wel!

Geplaatst:

Kende ik ook niet, iets dat de Zwitsere importeur in elkaar gestoken heeft? Volgens mij niet "officieel" BMW, toch niet in Duitsland of hier verkrijgbaar geweest.

Velgen zijn ook geen BMW, zou me verwonderen dat dat er zo bij zat. Zal wel de eigenaar zijn die dat gewisseld heeft.

Edit: I stand corrected, nu ik de juiste uitvoering zie herinner ik me dat wél!

BMW 135i Sauber F1 edition - Jaikar Motor

Dat is idd wel breed beschikbaar geweest. Maar dat was gewoon een 135i met M Pack, M Performance voorbumper, die striping en een plaquetteke, voor zover ik me 't goed herinner.

Geplaatst:

1 uur terug, gTa zei:

Edit: I stand corrected

Door jezelf dan nog wel 😆

Geplaatst:
27 minuten geleden, DDke zei:

Door jezelf dan nog wel 😆

Moet kunnen!

Aan de kabinetards en politici: look & learn. :D 

Geplaatst:
2 uren geleden, gTa zei:

Kende ik ook niet, iets dat de Zwitsere importeur in elkaar gestoken heeft? Volgens mij niet "officieel" BMW, toch niet in Duitsland of hier verkrijgbaar geweest.

Velgen zijn ook geen BMW, zou me verwonderen dat dat er zo bij zat. Zal wel de eigenaar zijn die dat gewisseld heeft.

Edit: I stand corrected, nu ik de juiste uitvoering zie herinner ik me dat wél!

BMW 135i Sauber F1 edition - Jaikar Motor

Dat is idd wel breed beschikbaar geweest. Maar dat was gewoon een 135i met M Pack, M Performance voorbumper, die striping en een plaquetteke, voor zover ik me 't goed herinner.

Ah, dus ook geen kuipen etc. af fabriek?

Geplaatst:
1 uur terug, bt. zei:

Ah, dus ook geen kuipen etc. af fabriek?

Nee, dat was een klassieke 'special edition' zoals er zoveel zijn, waarbij eigenlijk wat optionele zaken in een pakketje werden gegooid en werden aangevuld met een minimaal aantal "specials" (in casu: de striping & een typeplaatje binnenin). Allez, pin me er niet op vast, misschien kreeg die ook een eigen specifiek stofje op de zetels of een gekleurd stikkingske dat er anders niet was, zoiets kan zeker. Zou eens moeten zoeken, daar moet nog officiële communicatie van bestaan.

De getoonde versie heeft al z'n striping niet meer, aftermarket velgen, nageplaatste stoelen en stuur (BMW M Performance), wat carbon-addenda ook, etc.

Geplaatst:

Vind dat model nog altijd wel iets hebben. Die 123d was ook wel leuk. 

En de 135Tii concept vond ik ook wel leuk, had toen dat idee op mijn E30 318is trackcar gebruikt:

Schermafbeelding2026-02-16232200.thumb.png.bc4c1a2f1f8394eab6a54e0f8ae332c5.png

• 2 weken later...
Geplaatst:

@Tommie en andere BMW verkopers, hoort de ophanging bij de premium selection garantie? Ik kreeg bij mijn onderhoud een offerte mee om wat rubbers te vervangen van de ophanging. Maar nu vraag ik mij af of het bij de garantie hoort??? Is natuurlijk een slijtageonderdeel, maar dan vind ik dit:

• 24 maanden garantie: Een volledige garantie van 24 maanden op alle mechanische en elektronische onderdelen, zonder kilometerbeperking. Deze garantie is overdraagbaar bij verkoop en kan in heel Europa worden geclaimd bij elke BMW Service Partner.
Geplaatst:

Ophanging is slijtageonderdeel en valt niet onder Premium Selection garantie.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

luchtbalgen heeft men destijds bij mij op de F11 kosteloos vervangen na 187.000 km's. 

Geplaatst:
18 minuten geleden, Krikkie zei:

@Tommie en andere BMW verkopers, hoort de ophanging bij de premium selection garantie? Ik kreeg bij mijn onderhoud een offerte mee om wat rubbers te vervangen van de ophanging. Maar nu vraag ik mij af of het bij de garantie hoort??? Is natuurlijk een slijtageonderdeel, maar dan vind ik dit:

• 24 maanden garantie: Een volledige garantie van 24 maanden op alle mechanische en elektronische onderdelen, zonder kilometerbeperking. Deze garantie is overdraagbaar bij verkoop en kan in heel Europa worden geclaimd bij elke BMW Service Partner.

14 minuten geleden, Stancke zei:

Ophanging is slijtageonderdeel en valt niet onder Premium Selection garantie.

De M340 had nog fabrieksgarantie, ook nieuwe draagarmen op de vooras mogen steken. Lag vast aan de vorige bestuurder 😄 

Geplaatst:
14 minuten geleden, jan.van.gent zei:

luchtbalgen heeft men destijds bij mij op de F11 kosteloos vervangen na 187.000 km's. 

Omdat het een gekend zwak punt is dat BMW erkent.

• Vind ik leuk 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

16 maart onthulling, maar van welk model @Tommie ?

647694500_1329784299181707_1432745124503

Geplaatst:
3 minuten geleden, tuscani zei:

16 maart onthulling, maar van welk model @Tommie ?

647694500_1329784299181707_1432745124503

Geplaatst:
Zojuist, Framfy zei:

ah, dank u wel.

Geplaatst: (aangepast)

Heb me een 128ti aangeschaft, maar zou de rode accenten toch in het zwart willen. Waar zou ik de inserts van de voorbumper kunnen vinden? (BMW afbraak ergens?) Deze die rood zijn in de afbeelding van de app dus.

Of zou ik gewoon mijn rode stukken ergens laten zwart lakken? 

Zo ziet hij er uit in de MyBMW app, en er onder een snelle AI-aanpassing

IMG_5893.jpeg

aangepast door 3000
Geplaatst:

Wrappen?

• 4 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Buur uit de straat heeft een luchtvering probleempje met zijn 50i. #slammednation 

20260419_162136.jpg

• Vind ik leuk 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Aangezien het mijn eerste BMW is, zal ik hier soms wat vragen komen stellen. :D

was eens wat het vergelijken naar beschikbare km´s, met gelijk aantal batterij%.

beide aan 80%

Screenshot_20260502_190448_Tesla.thumb.jpg.3563d5b61ec229c1026db8b72ff7d5ad.jpg

Screenshot_20260430_155239_MyBMW.thumb.jpg.ce2767251da9805883ffac10025b03a8.jpg

Evenveel % ( wel een andere grootte) en 50km verschil.  Niet zo veel eigenlijk, zal deels komen door de gigantische wielen en het hogere verbruik.(  17 tegenover 22) Dus ben wel benieuwd als we op reis gaan, of er effectief meer km´s gaan kunnen gereden worden.

Maar dan viel mij na een rit dit op:

Screenshot_20260503_085421_MyBMW.thumb.jpg.23ed37d1db05d8c17420126b9538b554.jpg

Daarmee dus de vraag hier.

Minder % en meer km´s, is de wagen nog aan het leren naar mijn rijstijl, of past die zich gewoon continue aan? 

Geplaatst:

Past zich continue aan. Heb je een sportief ritje achter de rug en stap je de volgende keer terug in, kan het zijn dat hij plots 100-150km minder range aangeeft.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid