Ga naar inhoud

BMW M4 GTS


Phil

Aanbevolen berichten

Nogal een foorbak imo... Die velgen :fp: Toch een ander concept dan de M3GTS ook? Die had geen navi en airco (iirc) en deze allemaal wel, tenzij deze M4 met deze dingen nog minder weegt dan die M3.

Wat is het nut van die waterkoeling?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zouden beter eens kijken naar hun CSL . Dit geeft me een tuning gevoel.

Waar is de M sport ziel toch naar toe. Tijd om wat marketing boys te vervangen door ingenieurs.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bwa, het lag nat en 't spel is niet van de baan gegaan. Lijkt me al een serieuze promotie tov de gewone M3/M4 :D

 

Maar om het daarom in fastforward afgespeeld worden? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogal een foorbak imo... Die velgen :fp: Toch een ander concept dan de M3GTS ook? Die had geen navi en airco (iirc) en deze allemaal wel, tenzij deze M4 met deze dingen nog minder weegt dan die M3.

Wat is het nut van die waterkoeling?

De vorige M3 GTS was ook een foorbak e.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De vorige M3 GTS was ook een foorbak e.

Deels, die was duidelijk circuit gericht, rolkooi, geen airco, geen navi, alles om wat gewicht te besparen maar ik zie op deze enkel de spoiler en rolkooi terugkomen...

Het mag wel al duidelijk zijn dat de CSL de laatste was... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 3 en 4 hebben standaard automatische airco, ze hebben toch al de effort gedaan om een manuele airco-unit erin te steken. Komaan he product genius. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 3 en 4 hebben standaard automatische airco, ze hebben toch al de effort gedaan om een manuele airco-unit erin te steken. Komaan he product genius. :D

 

Ik zag het ook net op de foto's :D Dus het is eigenlijk best wel de opvolger van de vorige GTS :D Juist die navi :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag het ook net op de foto's :D Dus het is eigenlijk best wel de opvolger van de vorige GTS :D Juist die navi :P

Zo'n scherm en iDrive is toch al standaard, Navi Prof zal niet zo zot veel extra gewicht geven in dit geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ringtijd 7:28

 

Ik wil die onboard zien :mellow: .  Al die merken claimen maar wat zonder iets te bewijzen. Wachten op Sport Auto dus 

 

Wel een sexy filmpje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid