Ga naar inhoud

BMW M4 GTS


Phil

Aanbevolen berichten

Ik wil die onboard zien :mellow: .  Al die merken claimen maar wat zonder iets te bewijzen. Wachten op Sport Auto dus 

 

Zat ik ook te denken, M4 deed sport auto in 7:52 dus als dat nog 24sec sneller kan is dat wel straf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het nader lezen van de specs toch precies wel serieuze veranderingen.... vering ook trouwens. 

 

Dus wat voorbarig negatief, uitgezonderd looks die blijven foorbak. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, de deure open doen.

 

Ik vrees ervoor. Bij Porsche dient het er wel voor, maar hier heb je nog de gewone hendels om te openen en is de deurgreep vervangen door 't lintje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees ervoor. Bij Porsche dient het er wel voor, maar hier heb je nog de gewone hendels om te openen en is de deurgreep vervangen door 't lintje.

 

echt show dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

echt show dus

 

Ik vraag me toch af wat het meeste zou wegen, zo'n klein alu hendeltje, of een kunststof deurgreep van +/- 20 cm lang en 4 cm diameter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ziet toch veel marketing invloeden die serieus zwaar doorwegen. Moest ik er eentje bestellen, ik zou dat lintje liefst niet hebben... 't zou me zelfs storen onderweg. Dat moet toch heen en weer wiegen in je ooghoek. (ik word gek van zoiets)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al dienen oranje brol en de achterspoiler eraf, in een glanzend kleurtje steken en klaar. Zet maar af dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al dienen oranje brol en de achterspoiler eraf, in een glanzend kleurtje steken en klaar. Zet maar af dan.

Ik was net hetzelfde aan het denken, spoiler en velgen er af, en kom maar afzetten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Al dienen oranje brol en de achterspoiler eraf, in een glanzend kleurtje steken en klaar. Zet maar af dan.

En een handvat of twee voor de binnendeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt deze met een GTS specifieke soud file die door je H/K installatie blaast terwijl je aan het knallen bent over een circuit met je zetelverwarming aan?

Het idee om een hardcore / track-focused M4 te maken is leuk, maar de uitwerking is van den hond zijn kloten.. :fp:

 

Edit: Het ziet er ook niet uit, wat een foorbak..

 

 

Simplicity  :inlove:

 

Adorable-BMW-M3-CSL-HD-Wallpaper.JPG

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Foorbak eerste klas, én veel te zwaar. 

Ik treed Jokke bij, laat de engineers zoiets op de markt zetten en we krijgen een héél ander product.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid