Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De M3 CSL is van 2004 :D

Dat bedoel ik dus met 10 jaar hé... :)

Geplaatst:

Dan hebben wij een verschillende perceptie ;)

Ik was vroeger ook heel hard fan van de 1M, probleem is dat ik de laatste jaren lichtere auto's heb gereden en telkens geconfronteerd wordt met die vergelijking.

Ik vind de 1M nog altijd heel dik uitzien, en hij blijft fantastisch om heel neutraal mee te driften maar voor circuit gebruik hoef IK hem niet.  Liever lightweight voor mij.

Ja maar een 1M of 2M is geen circuit-auto en wat mij betreft zelfs geen tracktoy... Je kan dit mijns inziens niet vergelijken met een lichtgewicht racer want dat raakt kant nog wal. Je kan dan opwerpen dat een 2 Eleven,Formula Renault, Ginetta of een Norma leuker, beter en sneller is op circuit en daar valt niets tegen in te brengen maar je rijdt er niet mee van Antwerpen naar Berlijn...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ja

Een Porsche ook :D

Ja inderdaad maar niet voor dat geld en ook daar moet je al met heel wat voor de dag komen om een lichtgewicht tracktoy zoek te rijden op een doorsnee circuit...

Geplaatst:

Ja

Ja inderdaad maar niet voor dat geld

Een Formula Renault is natuurlijk pakken goedkoper.

Geplaatst:

Een Formula Renault is natuurlijk pakken goedkoper.

Ja natuurlijk ik denk dat een nieuwe 2.0 bij bv Tatuus rond de €50k zit.

Geplaatst:

Ik weet dat er hier een paar zijn die één besteld hebben maar mij doet het niets, 't is zo van willen maar niet kunnen of echt als auto voor de vrouw ofzo. (kan evengoed een M235i zijn)

Kan ook dat ze het express gedaan hebben om niet te concurreren met de M3/M4.

Kleur is wel speciaal, misschien niet geschikt voor België maar ergens in de zon wss wel zeer mooi :D

Geplaatst:

Ik weet dat er hier een paar zijn die één besteld hebben maar mij doet het niets, 't is zo van willen maar niet kunnen of echt als auto voor de vrouw ofzo. (kan evengoed een M235i zijn)

Kan ook dat ze het express gedaan hebben om niet te concurreren met de M3/M4.

Kleur is wel speciaal, misschien niet geschikt voor België maar ergens in de zon wss wel zeer mooi :D

...

Geplaatst:

Ik vind het ook een moeilijke. (Meer dan) genoeg vermogen maar teveel gewicht met een exterieur/interieur dat soms over the top en dan weer gelijk aan een 220i is.
Een perfect compromis bestaat niet, maar het kan beter. Niet echt een sportwagen maar wel een dure daily (wat koop je dan voor erbij?).

Geplaatst:

Van elegantie gesproken. Mijn 135i mag er op dat gebied toch nog steeds zijn :

sized_DSCF1917anon_.jpg

Ah de 1 coupe. De auto die eruit ziet alsof er een olifant op de koffer is gaan zitten :D

Geplaatst:

Kun je dit beargumenteren?

Geplaatst:

Kun je dit beargumenteren?

Hij heeft een M4.

Einde argument.

Geplaatst:

Hij heeft een M4.

Einde argument.

Een M2, auto voor de madam... :lolz:

Ik ben ook gaan horen voor een M2, maar vind het verschil te klein om te switchen met mijn auto. Ik heb ook dan al wel wat aanpassingen gedaan. M4 draagarmen, Bilstein B16, remleidingen, remschijven, uitlaat, sper onderweg, etc...

M2 heeft dezelfde sportstoelen, zelfde motor. En dat vind ik jammer. Maar om nu een M2 een auto voor de madam te noemen... :lolz: er zullen snel accidenten gebeuren.

Al ben ik er 100% zeker van dat een M2 standaard, beter zal rijden dan eeb M135/M235.

Geplaatst:

Ik vind, zoals ik al opmerkte, de kont ook absurd lelijk en opgeblazen. Ook het interieur dat veel te weinig sportiviteit uitstraalt stoort me.

Leuk rijden zal dat zeker doen, binnen zijn segment. 

Een goed uitgeruste M135i ziet er, voor mijn smaak, beter uit. 

Geplaatst:

Ook het interieur dat veel te weinig sportiviteit uitstraalt stoort me.

Onbegrijpelijk dat er geen M4-zetels inzitten... Alles om het prijsverschil met die auto toch maar in stand te houden.

Geplaatst:

Hij heeft een M4.

Einde argument.

...

Geplaatst:

Ik denk dat iedereen altijd (logisch) zijn keuze graag wil verdedigen en we het dan ook moeilijk hebben met kritiek.

Jij voor je M2 en Dragon zijn M4. Kritisch zijn over eigen wagens is niet zo easy en daar hebben we allemaal last van.

Geplaatst:

sized_DSCF2251.jpg

Heel bizarre kont inderdaad...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid