Ga naar inhoud

BMW M2


Gast

Aanbevolen berichten

Is er een verschil qua CO² zoals bij de E92/F80 M3 en zoja scheelt dat fiscaal een hoop of niet?   

 

Toch wel!

Manueel 199

M-DKG 185

 

Aftrekbaarheid is bij beide 60%

 

Moeilijk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

mogen de verkopers de stockwagens eigenlijk zelf configureren en is er dan iemand in de dealer die de configuratie moet goedkeuren, of krijgen jullie die gewoon van BMW toegeleverd. Heb me dat al altijd afgevraagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mogen de verkopers de stockwagens eigenlijk zelf configureren en is er dan iemand in de dealer die de configuratie moet goedkeuren, of krijgen jullie die gewoon van BMW toegeleverd. Heb me dat al altijd afgevraagd.

....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij moeten een tweede M2 bestellen voor de showroom.

De eerste is een M-DKG, maar ik zou echt graag een manuele bij nemen. Ik vraag me enkel af of dat even vlot zal verkopen...

Als je iets anders doet dan wat iedereen doet, heb je alleen wat geluk nodig :)

Kunt altijd voorstellen om er zelf mee te rijden als ze niet weggeraakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons ook geprobeerd, de reacties waren "oef, nee jong!" en "Wie koopt dat nog??" :(

Het voorstel dat ik er zelf wel mee zou rijden als hij niet verkocht raakt heb ik eigenlijk nog geen reactie op gehad :D

Maar is begrijpelijk, hoe sneller stock verkocht wordt hoe beter. En met een manuele in deze klasse moet je inderdaad al de juiste persoon tegenkomen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

mogen de verkopers de stockwagens eigenlijk zelf configureren en is er dan iemand in de dealer die de configuratie moet goedkeuren, of krijgen jullie die gewoon van BMW toegeleverd. Heb me dat al altijd afgevraagd.

 

Wij mogen dat zelf kiezen.

Behalve bij de lancering van een volledig nieuw model, dan zijn we verplicht bepaalde opties te nemen die BMW oplegt. Dat noemen ze dan de 'positioneringsuitrusting'.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij mogen dat zelf kiezen.

Behalve bij de lancering van een volledig nieuw model, dan zijn we verplicht bepaalde opties te nemen die BMW oplegt. Dat noemen ze dan de 'positioneringsuitrusting'.

...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

D.w.z. dat je ook meer opties mag nemen dan deze bepaald door BMW. Die van mij, een zogenaamd showroom wagen is dus een full option min schuifdak, internet en het drinverspakket.

 

Je bent de leukste optie vergeten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid