Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

yep, alleszins voorjaar 2017, exacte timing is blijkbaar nog moeilijk te voorspellen, dat gaan we weten tegen eind van het jaar

Geplaatst:

Ik zou precies niet "voorjaar 2017" durven zeggen eerlijk gezegd...

Maar veel plezier met het wachten, 't is de moeite :D

Geplaatst:

Heb hem ook nog eens vlug gaan bewonderen bij Jonckheere Roeselare.

Echt vet zoals hij daar stond [emoji7] 06c723c2ba3961cc2dcdd3a89ef8c55e.jpg

Amai da's knap! :inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Toch maar gaan bestellen daarjuist :)

Jij bent zotter dan BMWMB! :)
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Och, nog een jaar wachten, daar kunnen nog 5 andere autos tussen.

Geplaatst:

we weten hoe onze 235i reed...op de reviews afgaande is de M2 nog veel beter dus allez :)

Maar de testrit heeft ons alleszinds wel overtuigd om terug naar de manuele versie te gaan (zoals de 235), dus ze is niet voor niks geweest

'we weten hoe onze 235i reed', daaruit leid ik af dat die al weg is? Als ik me niet vergis had je die net ontvangen vorig jaar in juni voor de Ardennenrit? Hoe lang heb je die wel maar gehad? Reden waarom die zo snel weg ging?
Geplaatst:

Jij bent zotter dan BMWMB! :)

Hoezo zotter? Jij was impulsiever toen met je 335i en E93. :D

Geplaatst:

Ah, ik dacht dat je zotter zou vinden dat ik het voorbije jaar 5 auto's heb gekocht. :-D

Geplaatst:

Ah, ik dacht dat je zotter zou vinden dat ik het voorbije jaar 5 auto's heb gekocht. :-D

En het thuis verkocht krijgen ;-)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik vind de M4 wel mooier.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

'we weten hoe onze 235i reed', daaruit leid ik af dat die al weg is? Als ik me niet vergis had je die net ontvangen vorig jaar in juni voor de Ardennenrit? Hoe lang heb je die wel maar gehad? Reden waarom die zo snel weg ging?

Even snel als die van fuel zeker. Moet nogal een kar geweest zijn :D

Geplaatst:

Die is na een maand of 9 verkocht. Was super hoor,niks mis mee, maar ik wilde een wat meer comfortabel en luxe Daily (330) en een lichtvoetig cabrio (in juni krijgen we de mx5).

Geplaatst:

M2 en een MX5 ND, leuke garage!

Gezien de DKG niks voor u was voor een manuele gegaan? Een blauwe? :)

Geplaatst:

Het is en witte geworden...en manueel inderdaad:)

Geplaatst:

Net één in het echt gezien, compact karreke

post-191-0-77785500-1461656970_thumb.jpg

Geplaatst:

Ik stel mij er al lang geen vragen meer bij. :D

Geplaatst:

'k Heb de grijze M2 gezien van ons forumlid hier. Verdomme 't spel ziet er echt dik uit in 't echt. :shock:

Geplaatst:

Die is na een maand of 9 verkocht. Was super hoor,niks mis mee, maar ik wilde een wat meer comfortabel en luxe Daily (330) en een lichtvoetig cabrio (in juni krijgen we de mx5).

En de M2 is ter vervanging van de 330e?
Geplaatst:

'k Heb de grijze M2 gezien van ons forumlid hier. Verdomme 't spel ziet er echt dik uit in 't echt. :shock:

Die bij Wax-It geweest is? Van wie is die dan? :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid