Ga naar inhoud

BMW M2


Gast

Aanbevolen berichten

BMW maakt geen sportwagens meer, enkel nog snelle luxewagens, en da's iets compleet anders.

Zoals flupmans zegt, tijd voor een Exige :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond de ///M2 (en dat was op Spa gereden) eigenlijk té braaf. Geen sensatie, gewoon een steengoeie auto. Heel correct. Maar niks voor mij.

Was wel een manuele, dus ik kan niks zeggen over die "artificiele duw" waarvan sprake. Manuele boite was eigenlijk wel plezant rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei BWS:

Alex, GTS or nothing

Heel graag! Maar is een ander budget. Banden, remmen, onderhoud.... Allemaal pak duurder. En dan moet je echt gaan rekenen. Je moet nog leven ook. 

Met mijn huidige auto: als de banden op zijn. Nieuw eronder en dezelfde dag nog met de madam op restaurant of weet ik veel wat. Kunnen laten en doen wat je wil. Dat wil ik niet opgeven voor "een auto".

Nog tijd genoeg denk ik dan...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/19/2016 at 2:48 PM, gTa said:

Niet altijd. Bovendien vind ik 't aangenaam om soms ook eens niet op een scherm van een laptop of mobile device te "moeten" lezen (ik kijk al hele dagen op schermen), maar in 't zonnetje of onder een parasol in de tuin op 't gemak van een magazine als Evo te genieten.

en wanneer het regent? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/17/2016 om 10:57 zei Alexx:

Als ik dan vergelijk met de 1M... Daar moet je echt in werken, als je niet oplet probeert die auto u te vermoorden. Zeker in de regen. Ik had dit met de M2 ook verwacht... 

M4 kopen zou ik zeggen :lolz: 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

dat grijs past daar echt niet op, op wit gaat dat nog die stripings zoals op een 2002 turbo.

20160725-IMG_9683.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze verkopen wel goed denk ik. hier in het dorp rijden er al 3 rond. (zwart, blauw en grijs) waar de M3 of 4 bijna niet te zien is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid