Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mja, persoonlijk gaat mijn voorkeur meer naar de 2 dan de 4. de 2 is zoals ze vroeger waren. dikker en geblokter. de 4 is "te smal of te afgelikt"  precies. De M3 dan bv is weer meer geslaagd qua look.

puur visueel natuurlijk, ik heb geen van allen gereden.

Geplaatst:
42 minutes ago, dragonfly said:

pauper //M :D 

Zoals de M3/M4 voor paupers die geen Porsche kunnen kopen is? :P 

Geplaatst:

Ik ben alleszins grote fan. M2 :inlove:

In 't blauw en manueel, graag.

Geplaatst:

Ik vind ze ook beestig. Voor mij ook eentje met manuele bak, een witte, plat op zijn bek en matzwarte Superforgiata's of FI-R. :inlove: 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

In t blauw? Da hoor ik nu al een paar keer...

Zijn er dan 2 soorten blauw bij bmw? Want met alle respect, maar dat blauw van Wooter zijn m2 trekt imo op "den hond zijn kl*te":oops:

Geplaatst:
Zijn er dan 2 soorten blauw bij bmw? Want met alle respect, maar dat blauw van Wooter zijn m2 trekt imo op "den hond zijn kl*te":oops:

Ik kan het wel smaken, dat Long Beach.

Tanzanite vind ik op zich wel een knapper blauw, maar van de beschikbare kleuren op de M2 vind ik Long Beach toch het knapste. Tweede keuze is Mineral Grey.
Geplaatst:

Ik vind géén van de beschikbare kleuren waauw. Zo saai, zeg. :cry:

Maar bon:

7 minuten geleden zei gTa:

Ik vind ze ook beestig. Voor mij ook eentje met manuele bak, een witte, plat op zijn bek en matzwarte Superforgiata's of FI-R. :inlove: 

En nadien kleef ik daar een bonkers livery op. Ergens zou ik het de max vinden om de TicTac livery te laten maken, maar 't is me toch een tik(tak hahah) te ... euhm ... groen. :D  Ik denk dat ik voor de Fina/Bastos livery zou gaan. Nog liever een Rothmans maar dat heeft geen historie op een BMW...

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Maar bon:
En nadien kleef ik daar een bonkers livery op. Ergens zou ik het de max vinden om de TicTac livery te laten maken, maar 't is me toch een tik(tak hahah) te ... euhm ... groen. [emoji3]  Ik denk dat ik voor de Fina/Bastos livery zou gaan. Nog liever een Rothmans maar dat heeft geen historie op een BMW...

Martini Racing moet daar wel knap op staan [emoji7]
Geplaatst:

Ja, maar ook niet historisch correct. :cry:  En omdat dat nu toch wel vaker te zien valt, dan nog liever Rothmans. :D 

Geplaatst:

Jagermeister;)

Geplaatst:

Gek. Een beetje met een tsjevenkar rondrijden, ofwa? (Nooit mooi gevonden, te simpel.)  Dan véél liever Diebels Alt. Da's wel groen maar 't is te donker om Groen te zijn. :D 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
18 minuten geleden zei gTa:

Nog liever een Rothmans maar dat heeft geen historie op een BMW...

Jawel hoor , in het wk rally in 1987 oa.

Geplaatst:

Als je van een witte wilt vertrekken , Maak het dan wat moeilijker om te kleven en neem bestikering zoals op de  oude 6 serie. Met die doorsneden op of hoe schrijf je dat. ( zetels, motor, .....) heb die vroeger als modelbouw gehad :inlove:

Geplaatst:
2 minuten geleden zei Gastje:

Jawel hoor , in het wk rally in 1987 oa.

Ja, zag 't ook op Google Images. Kende ik niet! Is nu wel niet de knapste Rothmans livery die er is. :oops:  Beetje teleurgesteld.

Geplaatst:

Welke E30 M3 viel niét mee, in het echt? :inlove: 

Geplaatst: (aangepast)

de mooiste 

46 minutes ago, gTa said:

Welke E30 M3 viel niét mee, in het echt? :inlove: 

Wel... rood was ni echt hun kleur vind ik

DTM.jpg

aangepast door Mich
Geplaatst:

Wel in straatversie, veel minder in raceversie: agreed.

Gast wooter
Geplaatst:
20 hours ago, Joske said:

Nee maar 1 type blauw :D

Geplaatst:

Net ene zien rijden met T-LA nummerplaat, leuke taxi lijkt me :lol:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Amai, dat zijn wel knappe foto's... :o

Wij hebben er nu eentje staan in het Mineralgrau, imo het knapste kleur voor de M2.

Geplaatst:
Op 8/3/2017 om 16:01 zei wooter:

Nee maar 1 type blauw :D

Dit is toch niet t zelfde blauw? Of is da puur t licht?

2 uur geleden zei Polygoon:

IMG_7794.JPG

IMG_7795.JPG

IMG_7796.JPG

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid