Mich 2.439 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 yep 185 voor DCT 199 voor manueel En aangezien men voor Vlaanderen de rijtaks gaat verhogen weten we dus nog ni waar we aan toe zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeroen_M5 1.332 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 Puur qua looks ook liever een 1M of zelfs M235i voor mij. Veel te drukke styling dit, dus niet overtuigd... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeroen_M5 1.332 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 Puur qua looks ook liever een 1M of zelfs M235i voor mij. Veel te drukke styling dit, dus niet overtuigd... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naish 7.972 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 De achterkant vind ik minder... In begin ook twijfel rond de achterkant van M3/M4 wegens overstyled en dit is nog een stap verder. De voorkant ziet er goed uit, met uitzondering van die 'hoeken' in die buitenste luchthappers, die zijn erover. Moesten iets subtieler zijn zoals bij M3/M4... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.386 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 Ik ben het met je eens. De E30 en E46 M3 blijven toch echt de knapste imo. die hebben nog zuivere lijnen zonder al te veel stylingzever om het te doen flashy en stoer ogen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naish 7.972 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 E30 en knap gaan er bij nog steeds niet in, maar het is een algemeen heiligdom hier op het forum... Trouwens, ik ken iemand die een tijdje terug een 320i cabrio heeft gekocht... Nou dat is me de kenner wel... Hoorde dat ik een M3 had en vroeg hoe oud hij was en hoeveel km's. Ik zei 2 weken en 1800km en hij reageerde dat het een M4 was dan? Nee een M3... Meneer heeft dan 15 min staan discuteren dat ze van het nieuwe model geen M3 meer maakten gezien de M4 en zo... Toen we gingen kijken begon hij dat het nu met de FL niet meer ging mogelijk zijn en toen ik vertelde dat het een FL was zei hij dat het niet kon... We stonden er verdomme naast... En de M4GC dan reageerde hij nog??? Dat is toch bijna hetzelfde? Nee, die maken ze niet... Dat is een M3 dat jij bedoelt... Grrrrr Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naish 7.972 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 Ah ja, en hij was zijn cabrio aan het omschrijven als een 3 cabrio met van die dubbele ronde lampen en zo... Ikke: 'jaja, een E30 dus...' Hij: 'Nenee, een 320i...' Dan ging enkel nog het volgende door mijn hoofd: 'walk away... walk away...' Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.870 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 M4 is 100x knapper dan deze M2 hoor, 't is een fail! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stancke 3.991 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 Toch pak knapper dat de 1M.... 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Waky 975 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 Ik snap niet wat iedereen loopt te zagen over de M-afdeling. Ze doen enkel wat ze altijd al deden, enkel in overdrive nu op quasi elk carrosserie-model uit het gamma. Motortuning, strakkere ophanging, sportieve remmen, wat styling & badging. Klaar. Dat er elke paar maanden een nieuwe M uitkomt, waarbij het vroeger enkele jaren duurde, zorgt er wel voor dat het speciale er vanaf is. Maar ik vind de nieuwe M's qua prestaties hallucinant goed, rekening houdende met hun gewicht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.256 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 E30 en knap gaan er bij nog steeds niet in, maar het is een algemeen heiligdom hier op het forum... Trouwens, ik ken iemand die een tijdje terug een 320i cabrio heeft gekocht... Nou dat is me de kenner wel... Hoorde dat ik een M3 had en vroeg hoe oud hij was en hoeveel km's. Ik zei 2 weken en 1800km en hij reageerde dat het een M4 was dan? Nee een M3... Meneer heeft dan 15 min staan discuteren dat ze van het nieuwe model geen M3 meer maakten gezien de M4 en zo... Toen we gingen kijken begon hij dat het nu met de FL niet meer ging mogelijk zijn en toen ik vertelde dat het een FL was zei hij dat het niet kon... We stonden er verdomme naast... En de M4GC dan reageerde hij nog??? Dat is toch bijna hetzelfde? Nee, die maken ze niet... Dat is een M3 dat jij bedoelt... Grrrrr Ah ja, en hij was zijn cabrio aan het omschrijven als een 3 cabrio met van die dubbele ronde lampen en zo... Ikke: 'jaja, een E30 dus...' Hij: 'Nenee, een 320i...' Dan ging enkel nog het volgende door mijn hoofd: 'walk away... walk away...' WTF Je kon hem nog zeggen dat een M4 eigenlijk een M3 is met een andere commerciële naam. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greg 2.930 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 Snap niet goed dat bijna niemand er warm voor loopt, ik vind het een retevet ding op het eerste zicht Gaat deze ook gelimiteerd worden zoals de 1M? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
toere 14.576 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 Ik vind hem ook wel knap hoor. Lijnen zijn zoals je op de foto's die @@Stancke heeft gepost vloeiender dan van de 1M. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stancke 3.991 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 Snap niet goed dat bijna niemand er warm voor loopt, ik vind het een retevet ding op het eerste zicht Gaat deze ook gelimiteerd worden zoals de 1M? Denk het niet, de 1M was uiteindelijk geen limited edition dacht ik? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naish 7.972 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 Op de foto's van Stancke is het idd al beter. Vooral zijlijn is een serieuze verbetering. Front blijf ik die 'hoeken' iets te fel... Zal beter zijn in donkere kleur.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alexx 3.221 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 Ik dacht wel beperkte oplage. Ik heb zelfs horen zeggen dat door het succes van de active tourer er minder m2's gebouwd gingen worden?! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.386 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 In hoeveel auto's ligt die N55 nu eigenlijk al? Want dat is eigenlijk mijn grootste probleem met deze M2. Ik zie het als een M235i die gechipt is :s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Titleist 230 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 Toch wel fan hoor hier, ik verkies 'm boven de M4. Lijkt nog mee te vallen ook qua prijs. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wabe 1.018 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 Ik kan hem wel smaken... maar ik prefereer toch nog de M4 of M3.. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Framfy 430 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 Ik ben het met je eens. De E30 en E46 M3 blijven toch echt de knapste imo. die hebben nog zuivere lijnen zonder al te veel stylingzever om het te doen flashy en stoer ogen. De E30 M3 vind ik net geen zuivere lijnen hebben zonder stylingzever. Denk aan de (opzichtig) verbrede wielkasten, de sidekrits, de 'opgeplakte' C-stijl en verhoogde koffer met spoiler, ... Misschien wel (deels) functioneel, maar - voor mij - toch geen zuivere lijnen. 'k Ben er wel weg van, van de E30 M3. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.256 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 Ik kan hem wel smaken... maar ik prefereer toch nog de M4 of M3.. Ik ook. En toch knapper dan de 1M, maar die laatste geniet blijkbaar al een cult-status. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 Fan van de heupen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mich 2.439 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 Vind hem ook beefier dan de 1///M en mooier op het eerste zicht al vind ik de M3 nog steeds veel evenwichtger overkomen. Maar laat ons eerlijk zijn, de prestaties zullen er wel zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.171 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 Lijkt nog mee te vallen ook qua prijs. Mag ook wel: geen S55, geen specifieke kuipjes... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mrbbs 2.148 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 Ik onderga een vreemde evolutie. De M2 zegt mij helemaal niks meer, terwijl ik jaren terug echt verlekkerd was op de 1M. Dat was tot ik zelf een GT86 reed want daarna voelde een ritje in de 1M aan als een hovercraft.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.