Ga naar inhoud

BMW M2


Gast

Aanbevolen berichten

De achterkant vind ik minder... In begin ook twijfel rond de achterkant van M3/M4 wegens overstyled en dit is nog een stap verder. 

De voorkant ziet er goed uit, met uitzondering van die 'hoeken' in die buitenste luchthappers, die zijn erover. Moesten iets subtieler zijn zoals bij M3/M4...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het met je eens. De E30 en E46 M3 blijven toch echt de knapste imo. die hebben nog zuivere lijnen zonder al te veel stylingzever om het te doen flashy en stoer ogen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

E30 en knap gaan er bij nog steeds niet in, maar het is een algemeen heiligdom hier op het forum...

 

Trouwens, ik ken iemand die een tijdje terug een 320i cabrio heeft gekocht... Nou dat is me de kenner wel...

Hoorde dat ik een M3 had en vroeg hoe oud hij was en hoeveel km's. Ik zei 2 weken en 1800km en hij reageerde dat het een M4 was dan?

Nee een M3...

 

Meneer heeft dan 15 min staan discuteren dat ze van het nieuwe model geen M3 meer maakten gezien de M4 en zo... Toen we gingen kijken begon hij dat het nu met de FL niet meer ging mogelijk zijn en toen ik vertelde dat het een FL was zei hij dat het niet kon... We stonden er verdomme naast...

 

En de M4GC dan reageerde hij nog??? Dat is toch bijna hetzelfde?

 

Nee, die maken ze niet... Dat is een M3 dat jij bedoelt...

 

Grrrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ja, en hij was zijn cabrio aan het omschrijven als een 3 cabrio met van die dubbele ronde lampen en zo...

 

Ikke: 'jaja, een E30 dus...'

Hij: 'Nenee, een 320i...'

 

Dan ging enkel nog het volgende door mijn hoofd: 'walk away... walk away...'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet wat iedereen loopt te zagen over de M-afdeling. Ze doen enkel wat ze altijd al deden, enkel in overdrive nu op quasi elk carrosserie-model uit het gamma. Motortuning, strakkere ophanging, sportieve remmen, wat styling & badging. Klaar.

 

Dat er elke paar maanden een nieuwe M uitkomt, waarbij het vroeger enkele jaren duurde, zorgt er wel voor dat het speciale er vanaf is.

 

Maar ik vind de nieuwe M's qua prestaties hallucinant goed, rekening houdende met hun gewicht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

E30 en knap gaan er bij nog steeds niet in, maar het is een algemeen heiligdom hier op het forum...

 

Trouwens, ik ken iemand die een tijdje terug een 320i cabrio heeft gekocht... Nou dat is me de kenner wel...

Hoorde dat ik een M3 had en vroeg hoe oud hij was en hoeveel km's. Ik zei 2 weken en 1800km en hij reageerde dat het een M4 was dan?

Nee een M3...

 

Meneer heeft dan 15 min staan discuteren dat ze van het nieuwe model geen M3 meer maakten gezien de M4 en zo... Toen we gingen kijken begon hij dat het nu met de FL niet meer ging mogelijk zijn en toen ik vertelde dat het een FL was zei hij dat het niet kon... We stonden er verdomme naast...

 

En de M4GC dan reageerde hij nog??? Dat is toch bijna hetzelfde?

 

Nee, die maken ze niet... Dat is een M3 dat jij bedoelt...

 

Grrrrr

 

 

Ah ja, en hij was zijn cabrio aan het omschrijven als een 3 cabrio met van die dubbele ronde lampen en zo...

 

Ikke: 'jaja, een E30 dus...'

Hij: 'Nenee, een 320i...'

 

Dan ging enkel nog het volgende door mijn hoofd: 'walk away... walk away...'

 

WTF

 

Je kon hem nog zeggen dat een M4 eigenlijk een M3 is met een andere commerciële naam.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap niet goed dat bijna niemand er warm voor loopt, ik vind het een retevet ding op het eerste zicht :up:

Gaat deze ook gelimiteerd worden zoals de 1M?

Denk het niet, de 1M was uiteindelijk geen limited edition dacht ik?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de foto's van Stancke is het idd al beter.

 

Vooral zijlijn is een serieuze verbetering.

 

Front blijf ik die 'hoeken' iets te fel... Zal beter zijn in donkere kleur..

Link naar reactie
Delen op andere sites

In hoeveel auto's ligt die N55 nu eigenlijk al? Want dat is eigenlijk mijn grootste probleem met deze M2. Ik zie het als een M235i die gechipt is :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het met je eens. De E30 en E46 M3 blijven toch echt de knapste imo. die hebben nog zuivere lijnen zonder al te veel stylingzever om het te doen flashy en stoer ogen.

 

 

De E30 M3 vind ik net geen zuivere lijnen hebben zonder stylingzever.  Denk aan de (opzichtig) verbrede wielkasten, de sidekrits, de 'opgeplakte' C-stijl en verhoogde koffer met spoiler, ...

Misschien wel (deels) functioneel, maar - voor mij - toch geen zuivere lijnen.

 

'k Ben er wel weg van, van de E30 M3. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan hem wel smaken... maar ik prefereer toch nog de M4 of M3..

 

Ik ook. En toch knapper dan de 1M, maar die laatste geniet blijkbaar al een cult-status.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind hem ook beefier dan de 1///M en mooier op het eerste zicht al vind ik de M3 nog steeds veel evenwichtger overkomen. Maar laat ons eerlijk zijn, de prestaties zullen er wel zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik onderga een vreemde evolutie.  De M2 zegt mij helemaal niks meer, terwijl ik jaren terug echt verlekkerd was op de 1M.

Dat was tot ik zelf een GT86 reed want daarna voelde een ritje in de 1M aan als een hovercraft..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid