Dimitri 566 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 Dat was tot ik zelf een GT86 reed want daarna voelde een ritje in de 1M aan als een hovercraft.. Meen jij nu echt dat een GT86 meer rijplezier biedt dan een 1M? Serieuze vraag trouwens, geen sarcasme Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.197 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 Meen jij nu echt dat een GT86 meer rijplezier biedt dan een 1M? Serieuze vraag trouwens, geen sarcasme Je zit ongetwijfeld dichter bij de actie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mrbbs 2.150 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 Het is te zien wat je verwacht van een wagen. Mijn verwachtingen zullen heel anders liggen dan velen hier. Als je een kick krijgt van aan de lichten een stoplicht sprintje te doen in onder de 5 seconden dan is een 1M/RS3/AMG45 iets voor jou. Hou je van een geweldig gevoel wanneer je bochten aansnijdt en inremt dan is een GT86 serieus speelgoed met trouwens een erg lage running-cost. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3000 976 Geplaatst: 14 oktober 2015 Delen Geplaatst: 14 oktober 2015 In hoeveel auto's ligt die N55 nu eigenlijk al? Want dat is eigenlijk mijn grootste probleem met deze M2. Ik zie het als een M235i die gechipt is :s https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_N55 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bouncing Bullet 2.875 Geplaatst: 15 oktober 2015 Delen Geplaatst: 15 oktober 2015 Het is te zien wat je verwacht van een wagen. Mijn verwachtingen zullen heel anders liggen dan velen hier. Als je een kick krijgt van aan de lichten een stoplicht sprintje te doen in onder de 5 seconden dan is een 1M/RS3/AMG45 iets voor jou. Hou je van een geweldig gevoel wanneer je bochten aansnijdt en inremt dan is een GT86 serieus speelgoed met trouwens een erg lage running-cost. Waar wil je hiermee nu naar toe. De 1M is geen bochtensnijder ergo de M2 ook niet? Niet akkoord. Als de M2 rijdt als een 1M, dan is dat een goed rijdersspeelgoedje, ondanks de turbo's. Een RS3 of A45 amg vragen een meer smijt gedrag en geven misschien niet de feedback. Maar zijn zeker niet gebouwd om enkel rechtdoor plezant te zijn (tov bv de oude rs3, panamera, S amg of rs7) De GT86 is een geweldige kar, akkoord maar dat Is niet dezelfde klasse. Appels en peren imho. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.197 Geplaatst: 15 oktober 2015 Delen Geplaatst: 15 oktober 2015 Appels en peren imho. Dat is ook wat Lancer zegt he. Zowel qua vermogen als qua feedback niet te vergelijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.095 Geplaatst: 15 oktober 2015 Delen Geplaatst: 15 oktober 2015 In dat blauw vind ik 'm wel nog dik. Heerlijk die brede heupen, ook. Nooit fan geweest van de achterlichten van de '2 maar hier zitten ze in een kont die net breed genoeg is om 't OK te laten lijken, vind ik. Zeer agressief gestyled bazeke. Steek daar de (standaard?) lichte, gesmede 18" onder en dat zou toch nog m'n ding kunnen zijn. :-D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davy_ 1.514 Geplaatst: 15 oktober 2015 Delen Geplaatst: 15 oktober 2015 Nah dat appelblauw-zeegroen is lelijk. Zwart gaat z'n kleur zijn! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salokin 8.215 Geplaatst: 15 oktober 2015 Delen Geplaatst: 15 oktober 2015 Die achterkant vind ik echt overstyled, voor de rest ziet hij er wel goed uit al vind ik een M3/M4 qua geheel beter scoren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wabe 1.018 Geplaatst: 15 oktober 2015 Delen Geplaatst: 15 oktober 2015 Zou er toch best eens een testritje willen mee doen. Ben benieuwd hoe dit zich plaatst tegenover een M4. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BlackFox 2.079 Geplaatst: 15 oktober 2015 Delen Geplaatst: 15 oktober 2015 In dat blauw vind ik 'm wel nog dik. Heerlijk die brede heupen, ook. Nooit fan geweest van de achterlichten van de '2 maar hier zitten ze in een kont die net breed genoeg is om 't OK te laten lijken, vind ik. Zeer agressief gestyled bazeke. Steek daar de (standaard?) lichte, gesmede 18" onder en dat zou toch nog m'n ding kunnen zijn. :-D Altijd 19". Best veel bang for buck trouwens, voor 60k heb je al het nodige. En als je handbak wilt nog minder Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
toere 14.586 Geplaatst: 15 oktober 2015 Delen Geplaatst: 15 oktober 2015 60k. Geen geld dus [emoji16] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Andy 153 Geplaatst: 15 oktober 2015 Delen Geplaatst: 15 oktober 2015 Serieus fan hier, in het blauw graag ... Prachtig. Even muggenziften, de spiegeltjes not done. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 16 oktober 2015 Delen Geplaatst: 16 oktober 2015 Wat zie ik over het hoofd aan de spiegels? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Glenn-N 8.235 Geplaatst: 16 oktober 2015 Delen Geplaatst: 16 oktober 2015 Geen fan van die immense trapezium/driehoek vormen links en rechts in de voorbumper. Verder wel dik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BlackFox 2.079 Geplaatst: 16 oktober 2015 Delen Geplaatst: 16 oktober 2015 Wat zie ik over het hoofd aan de spiegels? 't zijn de standaard spiegels. Net als de stoelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bouncing Bullet 2.875 Geplaatst: 16 oktober 2015 Delen Geplaatst: 16 oktober 2015 Ja jongens, dat is toch heel logisch: op een zetel moet je kosten verhalen voor materiaal, ontwikkeling, productie, werktuigen, maschines transport, garantie, van tertiaire diensten (personeelsdienst, controlling, veiligheid, kwaliteit) en winst. Hoe meer modellen, hoe minder stuks van 1 model, des te minder zetels voor dat model. Dan heeft verkoop (Vertrieb) volgende keuze: een duurdere basiszetel en een duur M model en minder automodellen of de automodellen en 1 zetel. De huidige trend van maximaal gamma-variantie drukt meer en meer in de richting van standaardstukken, verkoop in paketten of lines. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dragonfly 12.931 Geplaatst: 16 oktober 2015 Delen Geplaatst: 16 oktober 2015 Op die manier is de M3/M4 toch nog wat specialer gebleven, M2 is zo wat een opgefokte M235i Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.095 Geplaatst: 16 oktober 2015 Delen Geplaatst: 16 oktober 2015 Altijd 19". Best veel bang for buck trouwens, voor 60k heb je al het nodige. En als je handbak wilt nog minder Maar de 18" zullen voorzeker passen. Ik zou die 19" meteen verpatsen aan Sjon-met-de-318d-bonbon, en er de light 18" forged alloys op leggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 oktober 2015 Delen Geplaatst: 16 oktober 2015 Ja jongens, dat is toch heel logisch: op een zetel moet je kosten verhalen voor materiaal, ontwikkeling, productie, werktuigen, maschines transport, garantie, van tertiaire diensten (personeelsdienst, controlling, veiligheid, kwaliteit) en winst. Hoe meer modellen, hoe minder stuks van 1 model, des te minder zetels voor dat model. Dan heeft verkoop (Vertrieb) volgende keuze: een duurdere basiszetel en een duur M model en minder automodellen of de automodellen en 1 zetel. De huidige trend van maximaal gamma-variantie drukt meer en meer in de richting van standaardstukken, verkoop in paketten of lines. Ze hebben de zetels van de M3 toch al? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 16 oktober 2015 Delen Geplaatst: 16 oktober 2015 't zijn de standaard spiegels. Net als de stoelen. Dat stoort me allerminst. Heeft de M235i dan speciale spiegels en stoelen? Ik vind dat deze M2 zich optisch gezien al genoeg onderscheidt van de "normale" 2-reeks door andere aanpassingen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 oktober 2015 Delen Geplaatst: 17 oktober 2015 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BWS 2.842 Geplaatst: 17 oktober 2015 Delen Geplaatst: 17 oktober 2015 Maar de 18" zullen voorzeker passen. Ik zou die 19" meteen verpatsen aan Sjon-met-de-318d-bonbon, en er de light 18" forged alloys op leggen. Dit 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Denniske 6.996 Geplaatst: 17 oktober 2015 Delen Geplaatst: 17 oktober 2015 Klinkt als een iets luidere M235i. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoni 5.593 Geplaatst: 17 oktober 2015 Delen Geplaatst: 17 oktober 2015 Dat lijkt 235 + downpipe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.