Ga naar inhoud

Volvo V90


Parsifal

Aanbevolen berichten

Ja natuurlijk, motorisch is dat zonde. Maar ik vrees dat we daar moeten mee leren leven. Dat de looks goed zitten maken toch iets goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 4 weken later...

Het is... euhm... speciaal!

 

Normaal gezien redelijk Volvo fan, maar deze moet ik eens in het echt zien voor ik mijn mening geef..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idem, doorgaans ben ik vrij snel te vinden voor de soms vreemde Volvo-trekjes. Maar dit spel, achteraan... hmmm. :-/  't Oogt gewoon niet verfijnd of speciaal, maar ... lomp?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat volgens mij wel knap en sportief zijn.

de voorkant was zeker al geslaagd bij de XC90, de achterkant lijkt me alleen maar sportiever geworden en gewenning te vragen aangezien ze vroeger altijd kaarsrecht waren.

Deze In het zwart of donkerkleurtje met een contrasterende binnenkleur. B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je wel een punt. Wit is een schijtkleur (voor auto's, standaard voor camionettes) en past enkel op sportievere, mooie wagens goed.

Dat spel zou in 'n donkere kleur (die de bult achteraan wat maskeert) best nog lekker kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond de meerprijs daarvan behoorlijk stevig, op zo'n Tesla. En je verliest daarmee de mogelijkheid om je achterzetel neer te klappen. No thanks. (Maar 't is echt prachtig, ja.)

 

Op een CLS? Geen idee? (Ik configureer altijd de Shooting Brakes, omdat ik dat echt wil als volgende.)  Op de "berline" dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil ook een shooting brake. :D maar je kan idd spijtig genoeg niet deze achterbank krijgen. (enkel op de sedan)

2012-mercedes-benz-cls-official-details-

 

trouwens het enigste wat ook mooi is aan een pana

31-2011-porsche-panamera-v6-review.jpg

 

aparte zetels. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kans dat m'n volgende zo'n CLS Shooting Brake wordt, stijgt gestaag. Audi wordt het zeker niet (al vind ik zo'n A6 Allroad best lekker). Mogelijks een Jag XF Estate (fantastisch rijdende auto, helaas een abominabel interieur en dito ICE). De Benz steekt er toch boven uit. (Samen met de '5 ... maar ... weer een '5? Laatste tijd even geen zin in.)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb er eens goed ingezeten op het autosalon.

Kreeg er een sportief gevoel bij, ook al zou het een "simpele" diesel zijn.

klein stuur, kleine ruitjes.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rij er eerst maar is deftig mee, zou ferm kunnen tegenslaan als je BMW gewoon bent.(zelfs de 6 traps)

Ja, jouw waarschuwing blijft me bij. Maar ik kan me niet inbeelden dat ik dat niet OK vind, als ik kijk naar de manier waarop ik mijn '5 nu rijd. Da's vooreerst een xDrive dus van die levendige voortrein is er al niet veel sprake. En voor de rest is dat ook een loodzware (net geen 2 ton) ketel. Dat rijdt niet pittig. Maar ik vind 'm beestig, want dat is onze gezapige gezinskar. Enkel een beetje power is nodig om de langere trips (autostrade) aan een hoger gemiddelde af te kunnen leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar toch, echt eerst is uitgebreid rijden.

De 7g tronic was hetgeen mij het meeste stoorde maar ook de gezapige ophanging, compleet gevoelloos stuur.. en de mijne had dan nog het sportpakket(AMG ophanging, grotere remmen, 18") dus het kan nog "slechter". Nu alles was zeker niet slecht aan die kar he integendeel en het is ook gewoon typisch Benz maar ik had het onderschat [emoji3] . Ik had hem gewoon binnen 15j moeten kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil ook een shooting brake. :D maar je kan idd spijtig genoeg niet deze achterbank krijgen. (enkel op de sedan)

2012-mercedes-benz-cls-official-details-

trouwens het enigste wat ook mooi is aan een pana

31-2011-porsche-panamera-v6-review.jpg

aparte zetels. :inlove:

Niemand wil dat he, kijk maar is naar een X6.
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

2012-mercedes-benz-cls-official-details-

 

 

 

 

Die 'isofix', moeten constructeurs dat eigenlijk verplicht standaard aanbieden?  Want dat is toch zo lelijk, en hoeveel procent van de eigenaars zou dat gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid