Ga naar inhoud

2016 Porsche 911 R


Porker

Aanbevolen berichten

Ferm !

 

En daar steken ze dan wel kippengaas in de spoiler. Ik versta dat nog altijd niet, tenzij het echt is om hun naverkoop te laten verdienen......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, dit in manueel... nice! Voorlopig wel geen fan van het gebrek aan spoiler =\ Met die opgeklopte wielkasten en die grote velgen mis ik dat vanuit zijperspectief

 

porsche-911-r-004.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorlopig wel geen fan van het gebrek aan spoiler =\ Met die opgeklopte wielkasten en die grote velgen mis ik dat vanuit zijperspectief

 

Is omdat je de GT3 en GT3 RS gewoon bent. Gewoon kwestie van wennen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is omdat je de GT3 en GT3 RS gewoon bent. Gewoon kwestie van wennen ;)

 

Dat kan ook, al mogen de velgen wel maatje kleiner. Zal al veel doen. Denk dat dit 21" is? Kan je kleiner steken in combinatie met PCCB?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop nog altijd op een eigen voorbumper (en niet gewoon de GT3-versie) en ook eigen velgen, die idd achteraan een maatje kleiner mogen.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze is enkel te verkrijgen met een manuele bak en richt zich dus op de "puristen".

 

Was er daarvoor al geen GT3?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, dit in manueel... nice! Voorlopig wel geen fan van het gebrek aan spoiler =\ Met die opgeklopte wielkasten en die grote velgen mis ik dat vanuit zijperspectief

 

porsche-911-r-004.jpg

Op een porsche moet gewoonweg een spoiler staan , al is het maar een simpel ducktailke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Porsche dient om in te rijden, tenzij je een poser bent. En als je er in rijdt, zie je geen spoilers.

 

Ita est.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid