Ga naar inhoud

2016 Porsche 911 R


Porker

Aanbevolen berichten

Dat kan ook, al mogen de velgen wel maatje kleiner. Zal al veel doen. Denk dat dit 21" is? Kan je kleiner steken in combinatie met PCCB?

 

PCCB is ook beschikbaar in combinatie met 20" velgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop nog altijd op een eigen voorbumper (en niet gewoon de GT3-versie) en ook eigen velgen, die idd achteraan een maatje kleiner mogen.

 

Deze zijn gewoon 20" rondom hoor, dit is niet de RS-koets met 20" V / 21" A.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De versie van de 991 GT3 (3.8) of 991 GT3 RS (4.0), zijnde 475 of 500 pk, mogelijks minus enkele (al dan niet theoretische) marketingpaardjes.

 

Ik gok op de 3.8 met een 460 pk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De versie van de 991 GT3 (3.8) of 991 GT3 RS (4.0), zijnde 475 of 500 pk, mogelijks minus enkele (al dan niet theoretische) marketingpaardjes.

 

Ik gok op de 3.8 met een 460 pk.

 

Het sterkste gerucht duidt idd op 3.8 met 475pk. Marketinggewijs gaan ze dat ding zeker niet tegenhouden, exclusieve oplage & hogere prijs dan GT3 RS.

 

Ik hoop vooral echt dat ze trouw blijven aan de originele 911 R en gewichtsverlies echt radicaal gaan doorvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hogere prijs dan GT3 RS? :shock::lolz:

 

Oh boy, 't is echt om zeep, eigenlijk.

 

Gewichtsverlies? Vergeet het. Ik geloof er niet in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hogere prijs dan GT3 RS? :shock::lolz:

 

Oh boy, 't is echt om zeep, eigenlijk.

 

Gewichtsverlies? Vergeet het. Ik geloof er niet in.

 

Wat is het verschil in gewicht tussen een PDK en Manueel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee. Zelfs al is dat nog 50 kg, dan nog vind ik dat niet de gewichtsbesparing waar de naam 911R op lijkt te doelen.

Idem met de spoiler, I mean ... dat kan de bedoeling niet zijn om dát als de gewichtsbesparing te zien.

Er zou daar bovenop nog 100 kg (minstens) moeten gevonden worden door 't overboord gooien van comfortitems, geluidsisolatie, enz.

Als de 911R daarmee dan dik 150 kg minder zou wegen dan een GT3, dan is dat een verschil van betekenis.

Maar ik geloof er niet in.

 

Edit: een PDK 7-bak weegt ca. 20 kg meer dan een manuele 7-bak en ca. 30 kg meer dan een manuele 6-bak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een porsche moet gewoonweg een spoiler staan , al is het maar een simpel ducktailke.

niet altijd, de oudere 4s is ook hemelsmooi in mijn ogen. Een brede kont zonder spoiler kan ook zijn charmes hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hogere prijs dan GT3 RS? :shock::lolz:

Oh boy, 't is echt om zeep, eigenlijk.

Gewichtsverlies? Vergeet het. Ik geloof er niet in.

Puristen my ass.

Verzamelaars ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid