Ga naar inhoud

Nieuwe firmawagen


Riskitalltowin

  

29 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke te kiezen?

    • Octavia RS Combi - 2.0tdi 184pk
      17
    • Superb Combi - 2.0tdi 150pk
      12


Aanbevolen berichten

@@Jupke smijt maar dicht, ik heb de minderheid gevolgd (of Audi zou me nog moeten overtuigen toch voor een A4 te gaan) @@gTa spijtig van je betoog, maar ik blijf toch bij mijn blauw.

 

Hopelijk snel interne goedkeuring en dat ze de ketel maar bestellen.

 

 

En er is extra budget voor opties: 1. deel door de de leasemaatschappij die de voorwaarden heeft verbeterd voor ons 2. Recent ontslag van mijn collega draait positief uit voor mijn wensen (beetje van aan het profiteren).

 

Superb zal nog extra opties krijgen zoals leder, pano, kessy, verwarmbare voorruit, automatisch afrollende afdekscherm in de koffer, scheidingsnet, multifunctioneel pocket in de koffer (heb ik in de huidige ook en heel handig voor jassen in te leggen)

 

Eerst zeggen dat het dicht moet en dan opnieuw over opties beginnen, je moet wel weten wat je wil he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi :)

Ondertussen via een Skoda verkoper wat interne mail info over de (in BE) levertijd vertragende opties (bepaalde velgen, pano, 2.0 motor, 230V aansluiting, etc.) gekregen. Wagen (met name in Style en L&K versie) verkoopt zo goed dat Skoda c.q. de leveranciers niet snel genoeg kunnen fabriceren. Reden om aanpassingen te maken in bestellingen of de klant te informeren dat de levertijd 12-18 weken c.q. niet te bevestigen is. Als je wilt stuur ik het door (stuur me dan even e-mailadres).

Ik kreeg gisteren als levertermijn 16-20 weken. Pano dak is bekend maar wil Losch niet officieel bevestigen. Ook is er me gevraagd vanaf de bestelling niets meer te wijzigen.

Dus volgens je lijst heb ik 3 risico's: 2.0, pano en style

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dicht, anders blijf ik maar leuteren over zaken die slechts enkele interesseren. Zie het als de "laatste" op cafe, dat meestal de voorlaatste blijkt te zijn

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid