Ga naar inhoud

Breaks met 600 pk


JanC

Welke snelle lijkwagen?  

70 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke snelle lijkwagen?

    • Audi RS6 Avant Performance
      40
    • BMW Alpina B5 Bi-Turbo Touring
      15
    • Mercedes-AMG E63 S 4MATIC Break
      15


Aanbevolen berichten

Als je 'm met trekhaak neemt valt de "diffusor" weg achteraan, en laat dat nu net het enige Alpina-

 

Afneembare trekhaak in na-montage en dan behoud je die diffusor wel! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n pa heeft jaren LPG gereden. Op de renault dikke miserie maar met de Audi & Volvo nooit geen problemen gehad. Vervelende is alleen dat je nog altijd niet in ondergrondse parkings mag :(

Heb ook nog op LPG gereden. Een 125000km maar wel. Met de oude verdamper moet je af en toe bij regelen en verbruik je wat meer. Maar installatie kost geen hol en verder eigenlijk geen kosten.

Met de nieuwe mag je om de 20dkm een filter vervangen. Als je injectoren 150dkm mee gaan heb je chance. De koffer van mijn sedan was ik kwijt voor 90l gas te kunnen tanken. Echter is de meter van de gas niet zo nauwkeurig en tank je dus om de 80l.

Na verloop van tijd reageerde de ecu van de gas niet meer op die van de automaat. Heb de kist dan ook weggedaan toen daarna de injectoren aan vervanging toe waren, een kost van 900euro als ik het zelf deed. En dat waren nog vrij goedkope...

Echt, gewoon een diesel, goedkoop kachelen en klaar. Bij Amerikaanse pickups snap ik het wel nog.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Afneembare trekhaak in na-montage en dan behoud je die diffusor wel! ;-)

Elektrische trekhaak >>> manuele, afneembare trekhaak!

 

Plus, zoals hoger staat: zonder diffusor >= met diffusor, dus ik zou er niet om malen. :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg door de injecteurs van mijn AMG 26L als ik de caravan erachter heb en daarmee doorduw. 

 

Waar dat "fact" vandaan komt van 30L?? Misschien enkel als je denkt het monopolie te hebben op de juiste feiten te kennen.

 

Die waarde gaat niet hoger volgens mij.

 

Of echt a fond optrekken en raggen met een GLE 450 Coupe AMG Sport is écht maar 20liter gemiddeld. Zou me verbazen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij direct de RS6. Die looks  :P

 

Onderstaande video besluit wel iets anders. Ik snap gewoon niet dat ze het bij zo een boot hebben over "feels more agile, nimble, ...". Kan me echt dik gestolen worden als ik een AutoBahnstormer koop. What's in a name?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Same here. Verschiet er wel van dat een m3 ook zo een kleine tankinhoud heeft?

Het steekt me wel tegen dat ik om de 2 dagen moet tanken of elk weekend als ik eens weg ben met de vriendin en bijvoorbeeld naar de zee rij ofzo ik de dag niet rond kom met 1 tank.

*wil vertrekken*

"Ja schat, je gelooft het of niet, maar eerst weer gaan tanken he :D "

 

 

M3 heeft wel een iets grotere tank dan een M135i, 10l meer denk ik.

Maximum dat ik ooit met men M135i heb getankt: 53,5l. Eerste tank met de M3 was een 63l.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid