Ga naar inhoud

Breaks met 600 pk


JanC

Welke snelle lijkwagen?  

70 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke snelle lijkwagen?

    • Audi RS6 Avant Performance
      40
    • BMW Alpina B5 Bi-Turbo Touring
      15
    • Mercedes-AMG E63 S 4MATIC Break
      15


Aanbevolen berichten

De Mercedes is de knapste van het stel,

post-115-0-31442000-1448214746.png

En dan nog een Designo Hellbraun interieur met wortelnotenhout, maar de configurator doet daar moeilijk.. 
Is deze kleur, wortelnotenhout moet je er dan nog maar bij fantaseren,

2430942092411240924109.jpg

Audi raakt me langs geen kanten...
En de 5 is ganzgeil, zeker met lavalina, maar enkel in Sedan...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestaat niet.

Reeds een paar keer gezien. Ze rijden rond :o

Maar zal idd ombouw zijn.

Maar dat kan, want de E60 kwam manueel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goei vraag.

 

Onder welke M5 of E AMG heeft er ooit een trekhaak gemogen?  

Audi RS6: geen probleem, tenzij met de instelbare ophanging (standaard op de RS6 Performance).

Alpina B5: geen probleem.

BMW M5: geen probleem.

 

Benz E 63 AMG blijkbaar wel een probleem? Vreemd.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is dat toch altijd met die zigeunervragen :fp:

 

Een M5 of E AMG wordt tegenwoordig toch ook maar enkel meer door Johnny's hier en zigeuners gereden?

 

En jawel, ik ben curieus waar je een trekhaak mag onder gooien moest je er gewoon zo eentje als lollige wagen om boodschappen te doen willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe maar eerst een paar andere spotkarren voor ik aan zo een rechtdoor, benzineslurpende limo begin. Been there.

Enfin als er nog geld over is na een track kar en dikke sportcar (en dan nog). Zoiets zou nooit meer op 1 komen in mijn ranglijst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe maar eerst een paar andere spotkarren voor ik aan zo een rechtdoor, benzineslurpende limo begin. Been there.

Enfin als er nog geld over is na een track kar en dikke sportcar (en dan nog). Zoiets zou nooit meer op 1 komen in mijn ranglijst

 

Dingen verkopen ook vooral iin de vs, waar dat een beetje de 530d's van hier zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe maar eerst een paar andere spotkarren voor ik aan zo een rechtdoor, benzineslurpende limo begin. Been there.

Enfin als er nog geld over is na een track kar en dikke sportcar (en dan nog). Zoiets zou nooit meer op 1 komen in mijn ranglijst

Sommige mensen vinden dat wél leuk. Leer er mee leven.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige mensen vinden dat wél leuk. Leer er mee leven.

Ah ok verboden om een andere mening te hebben/geven? Kan geen kwaad denk ik zo. Ik heb van die dingen gedroomd en toch (zeker achteraf) gezien van een kale reis terug gekomen. Lijkt me toch een insteek die eens mag. Leer er misschien ook mee leven zou ik denken?

Forum you know

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ben ik zelf liefhebber van een zware kar met wat power, maar eigenlijk zou ik geen van bovenstaande ooit kopen wegens te weinig feeling, te steriel, te automatisch. Ben er zeker van dat die loeisnel zijn maar beleving 0. Hangt ook af van wat je gewoon bent natuurlijk. Nee heb nog met geen van de drie gereden maar dat is gewoon de revolutie van de laatste jaren bij alle performante zware bakken. 2 ton, automaat en geluidsdemping. Geeuw.

 

Gisteren bvb met een nieuwe S500 hybrid meegereden, zou het nog niet gratis willen, ideale kar om in slaap te vallen zelfs al rij je 200.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ok verboden om een andere mening te hebben/geven? Kan geen kwaad denk ik zo. Ik heb van die dingen gedroomd en toch (zeker achteraf) gezien van een kale reis terug gekomen. Lijkt me toch een insteek die eens mag. Leer er misschien ook mee leven zou ik denken?

Forum you know

 

Ik volg Lefty hier. De vraag en de discussie gaat over zware en krachtige breaks. Niet of je dan liever een sportwagen zou hebben.

 

Als we allemaal die logica volgen, kunnen we ook elke discussie over een SUV of gelijke welke luxeberline sluiten.

 

Dat gezegd zijnde, ik begrijp dat je dergelijke wagens maar niks vindt. Maar hoe ga jij een lange rit afleggen met je kinderen, madame en bagage? Met de 911?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ben ik zelf liefhebber van een zware kar met wat power, maar eigenlijk zou ik geen van bovenstaande ooit kopen wegens te weinig feeling, te steriel, te automatisch. Ben er zeker van dat die loeisnel zijn maar beleving 0. Hangt ook af van wat je gewoon bent natuurlijk. Nee heb nog met geen van de drie gereden maar dat is gewoon de revolutie van de laatste jaren bij alle performante zware bakken. 2 ton, automaat en geluidsdemping. Geeuw.

 

Gisteren bvb met een nieuwe S500 hybrid meegereden, zou het nog niet gratis willen, ideale kar om in slaap te vallen zelfs al rij je 200.

 

En toch zijn er mensen die dergelijke wagens verkiezen omdat ze snel van A naar B willen zonder concessies te doen.

 

Ikzelf zie niet in waarom je een dergelijke pseudosportwagen (of gelijk welke Duitse hi-tech-dweil) zou willen kopen als je sportief wil rijden. Zelfs een M3 of een 911 hebben nul gevoel als je ze vergelijkt met een Lotus of één van de vroegere Japanse hardcore wagens...

 

Anderzijds, zou ik ook niet met een M3, C63 of andere willen rijden als kilometervreter ipv met een S-klasse.

Ze zijn al even burgerlijk maar minder ruim en comfortabel. In het gewoon verkeer brengen ze niets toe qua beleving, je stapt gewoon een stuk meer vermoeid uit als je van Nice naar Brussel gereden bent.

 

Er is natuurlijk het imago. Maar dat kan mij gene rekker schelen. Ik kan ermee leven dat ik 40 en familievader ben en geen 20 jarige snul... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid