Ga naar inhoud

Mercedes-Benz E-klasse Coupé


BMWMB

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Waarom is er van de huidige E-coupé nooit een AMG versie gekomen?

Volgens Mercedes om geen roof te plegen op de CLS. Toen hadden ze enkel het 6.2 blok. Nu kunnen ze daar de 4.0 inleggen en in de CLS de 5.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
20 uur geleden zei BMWMB:

Lijn wordt mooier dan die van de C coupé.

 

Lijn van C Coupé >>>> Alles

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 20 augustus 2016 om 09:55 zei Kakker Scheef:

Ik denk niet dat ik weet wat je bedoelt. Nu stemt dat me niet meteen ongerust als ik zie van wie het komt.

Oei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het niet. Tenzij je bedoelt dat dat wit stukje dak beter in hoogglanszwart zou gestoken worden, daar kan ik wel in volgen.

Superknappe auto.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Stabilo Boss:

2017-Mercedes-AMG-C43-Coupe-side-profileIk had er eigenlijk ook nog nooit op gelet, je ziet het ook niet vanuit elke hoek

Ja, dat bedoel ik.

In het echt valt het meer op dan op foto imo, zeker als het een egaal dak is. (Geen glas)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het niet. Ik zie enkel een superknappe auto, waar qua styling zo goed als niks of zelfs niks mis mee is. En dat laatste is quasi een unicum, dezer dagen. Zéér sterk bezig, Mercedes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het niet. Ik zie enkel een superknappe auto, waar qua styling zo goed als niks of zelfs niks mis mee is. En dat laatste is quasi een unicum, dezer dagen. Zéér sterk bezig, Mercedes.



De GLE coupé is in mijn ogen een recent gedrocht.

Verder zijn ze inderdaad een goede weg ingeslagen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou de E coupé ook een totaal andere achterkant hebben dan de E sedan, zoals bij de C en C coupé? Vind dat ergens jammer, want het is eigenlijk al niet echt meer een coupé versie van een bestaand model, maar een volledig nieuw model (waar ze imo best een nieuwe meer onafhankelijke naam aan geven dan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Ian:

'Zou de E coupé ook een totaal andere achterkant hebben dan de E sedan, zoals bij de C en C coupé? Vind dat ergens jammer, want het is eigenlijk al niet echt meer een coupé versie van een bestaand model, maar een volledig nieuw model (waar ze imo best een nieuwe meer onafhankelijke naam aan geven dan).

Dat vind ik eigenlijk totaal niet zo erg. Elk model heeft zo meer zijn identiteit. Anders krijgen ze het verwijt dat ze allemaal op elkaar lijken.

Bij de E92/93 heeft men ook nooit 'geklaagd' dat ie '3 Serie' heette terwijl hij niet echt leek op de E90...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nog wat spypics.

Dashboard is dat van de E berline met een aantal subtiele wijzigingen.

2017-mercedes-benz-e-class-coupe-s-inter

 

2017-mercedes-benz-e-class-coupe-s-inter

 

2017-mercedes-benz-e-class-coupe-s-inter

 

2017-mercedes-benz-e-class-coupe-s-inter

 

2017-mercedes-benz-e-class-coupe-s-inter

 

2017-mercedes-benz-e-class-coupe-s-inter

 

2017-mercedes-benz-e-class-coupe-s-inter

 

Let op de uitlaatpijpen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid