Ga naar inhoud

Lexus LC 500


Jef

Aanbevolen berichten

Idem, en echt een uniek en modern ontwerp. 

Pareltje van een V8 motor, atmosferisch en zeer muziekaal.

Ik zou nog twijfelen met de S500 Coupé, gewoon om eens iets anders te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei William Blake:

Ik zou nog twijfelen met de S500 Coupé, gewoon om eens iets anders te hebben.

wb, jij bent mijn maat, daarom zeg ik dit. Je bent er echt over aan het gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minutes ago, Timo said:

2-3 jaar wachten en dan eentje kopen met maar 10k km en minus 30-50k euro. :D

 

En dan nog goedkoper zijn dan de Duitsers...

 

Besides, als je in deze categorie kan gana shoppen, kijk je dara niet naar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miljaarde, eat this Germans :inlove:

Dit is combinatie met het uiterlijk: winning combo. Let ook op die overgang in nok rond de 3500 rpm.

Wat een 'edele', zuivere en mooie stem heeft deze auto. Sowieso dat Yamaha hier net zoals met de LFA voor iets tussen zit :)

 

aangepast door William Blake
  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb moeite om toe te geven dat ik 't eigenlijk best wel een mooie auto vind. :oops:  Is wat té extravert van styling voor mijn goesting, maar 't is een knappe auto. Interieur ziet mij er ook piekfijn uit (al is die ICE-fuckup wel astronomisch).  Motor klinkt (op video) heerlijk.

Verdienstelijke poging van Lexus, zal zeker z'n succes kennen in de V.S. Hier in Europa wordt dat wel weer een marginaal verschijnsel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei gTa:

Ik heb moeite om toe te geven dat ik 't eigenlijk best wel een mooie auto vind. :oops:  Is wat té extravert van styling voor mijn goesting, maar 't is een knappe auto. Interieur ziet mij er ook piekfijn uit (al is die ICE-fuckup wel astronomisch).  Motor klinkt (op video) heerlijk.

Verdienstelijke poging van Lexus, zal zeker z'n succes kennen in de V.S. Hier in Europa wordt dat wel weer een marginaal verschijnsel...

Hoe meer ik er naar kijk hoe mooier ik hem vind.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/28/2017 at 10:41 PM, Geezer said:

@The Swede dit is jouw wagen, maat

Zeker fan.

Schijnt wel redelijk zwaar te zijn. 

 

On 8/28/2017 at 11:21 PM, Timo said:

Het helpt wel om mensen eens voor een Lexus te laten gaan. De typische Belg, Europeaan en patser met geld gaat voor een S coupe of een Bentley.

Of voor een BMW. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
On 31-8-2017 at 9:05 AM, Lotuzzz said:

Schitterend. Op het autosalon stond een witte, wat jammer is, maar ongelooflijk dat dat zo de baan op komt. Heerlijk!

Toen geen keuze, was pre-productie model in bruikleen van Lexus Europe.

Volgend jaar ne rode, beter? ;)

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Jef:

Toen geen keuze, was pre-productie model in bruikleen van Lexus Europe.

Volgend jaar ne rode, beter? ;)

Hoeveel zijn er al verkocht in België?

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Jef:

Toen geen keuze, was pre-productie model in bruikleen van Lexus Europe.

Volgend jaar ne rode, beter? ;)

Dag Jef! Long time! Verblijd ons met wat Lexus-nieuws en -weetjes in het lovers topic, we beg you!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 'm in Frankfurt gaan besnuffelen, en het is wel een dik machien. Uiterlijk is niet echt mijn ding, maar het interieur, en vooral het dashboard is heel knap. Ik heb ook gekeken naar de specs, want er stond de hybride, en ik verschrok dat deze toch een CO2 heeft van 145gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei BMWMB:

Ik ben 'm in Frankfurt gaan besnuffelen, en het is wel een dik machien. Uiterlijk is niet echt mijn ding, maar het interieur, en vooral het dashboard is heel knap. Ik heb ook gekeken naar de specs, want er stond de hybride, en ik verschrok dat deze toch een CO2 heeft van 145gr.

Hybride =/= plug-in hybride.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Dat Lexus niet alleen een merk is dat keurige hybrides bouwt, bewijzen ze ook met de LC-serie. Op dit moment is de LC500 (rijtest) het topmodel. De Jappen werken op de achtergrond aan het ultieme snoepje van de LC-lijn, de LC F. Volgens een Lexus-insider gaat dit een beest van een auto worden. Onder de kap komt een 4.0 twin-turbo V8 met om en nabij de 630 pk. Daarnaast zal de coupé zeven procent minder wegen in vergelijking met de LC 500 met dank aan carbon onderdelen. Volgens de bron gaat de extreme LC F in Japan ongeveer 20 miljoen yen kosten. Dat is omgerekend 150.000 euro. Daar komen vermoedelijk nog lokale belastingen bij.

 

De LC F moet gaan concurreren met de AMG GT en toekomstige BMW 8 Serie. De verwachting is dat de LC F volgend jaar zal worden gepresenteerd. Als Lexus de motor ook nog ‘zuinig’ weet te maken, bestaat er een kans dat ‘ie goed kan gaan concurreren met de Europese alternatieven.

https://www.autoblog.nl/nieuws/de-lexus-lc-f-gaat-een-630-pk-v8-beest-worden-104907

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie schrijft die artikels toch, concurreren met de AMG GT.... Zal wel. S Coupé is al correcter.

Hopelijk verliest hij z'n mooie stem niet met de turbo's. Wel iets om naar uit te kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid