Ga naar inhoud

Lexus LC 500


Jef

Aanbevolen berichten

Heb zelf al een paar keer 1 gezien en moet zeggen dat ik vooral onder de indruk was van het interieur. Echt ongelofelijk mooi in cognac. 

Buiten een paar kleine foutjes in de lichtunits, vind ik het exterieur ook echt prachtig. Zalige stance. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

in parijs eentje gezien. ziet er ferm uit, maar had dus wel onderschat dat het zo'n pk-monster is. ziet er "braver" uit dan een ferrari of lambo. al zal dat grotendeels komen omdat ze zo exclusief zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, tuscani zei:

in parijs eentje gezien. ziet er ferm uit, maar had dus wel onderschat dat het zo'n pk-monster is. ziet er "braver" uit dan een ferrari of lambo. al zal dat grotendeels komen omdat ze zo exclusief zijn.

Is ook geen supercar maar een GT.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minutes ago, Lotuzzz said:

Is ook geen supercar maar een GT.

Idd

Is voor mij een typisch geval van "ferme auto maar ik zou hem nooit met mijn eigen centen kopen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

deze morgen kwam er net eentje voorbij aan de winkel. muisgrijs nu, met gepersonaliseerde plaat. nog minder opvallend dan de bordeauxkleurige die ik in parijs gezien had. helemaal niet lelijk eigenlijk. redelijk onopvallend maar net speciaal genoeg om gezien te hebben.

zo eentje van kleur

lexus-lc500-225380_01.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid