Ga naar inhoud

Porsche 718 Boxster


fuxhound

Aanbevolen berichten

5 uren geleden, Polygoon zei:

Ik vind die gouden details wat cheap overkomen. Lijkt wel of de beunhaas vanachter de hoek aan de slag is gegaan met wat gouden wrap om z'n luchtinlaat te wrappen.

Het design van de velgen is, IMHO, helemaal :sick:. Maar bon, les goûts et les couleurs enzovoortsenzoverderenahzo

Design van de velgen ... 'k ben er ook geen grote fan van. Niet mis, maar past precies niet zo op een Porsche?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gTa zei:

Design van de velgen ... 'k ben er ook geen grote fan van. Niet mis, maar past precies niet zo op een Porsche?

Beetje JDM-ish

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

Design van de velgen ... 'k ben er ook geen grote fan van. Niet mis, maar past precies niet zo op een Porsche?

 

1 uur terug, William Blake zei:

Beetje JDM-ish

Ik kon het niet goed plaatsen waarom niet, maar inderdaad. Een velg die je eerder verwacht op een R34 ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren hebben we hier in Shanghai de 718 Spyder voor de Chinese market voorgesteld. De Spyder met 4.0 motor kon hier helaas niet aangeboden worden.
Heel tevreden dat we de 718 Spyder toch kunnen realiseren hebben met een setup uitsluitend voor onze markt.

Voornaamste verschillen zijn de motorisatie (2.0 B4T 300 PS) en de bumpers van de GTS ipv. de GT bumpers.

2021-porsche-718-spyder-side-view.jpg

2021-porsche-718-spyder-front-view.jpg

2021-porsche-718-spyder-side-view.jpg

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Audi S8 zei:

De Spyder met 4.0 motor kon hier helaas niet aangeboden worden.

Wat is/zijn daarvoor de reden(en)? Hoe zit dat met tax op grote(re) motoren in China?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Audi S8 zei:

Gisteren hebben we hier in Shanghai de 718 Spyder voor de Chinese market voorgesteld. De Spyder met 4.0 motor kon hier helaas niet aangeboden worden.
Heel tevreden dat we de 718 Spyder toch kunnen realiseren hebben met een setup uitsluitend voor onze markt.

Voornaamste verschillen zijn de motorisatie (2.0 B4T 300 PS) en de bumpers van de GTS ipv. de GT bumpers.

2021-porsche-718-spyder-side-view.jpg

2021-porsche-718-spyder-front-view.jpg

2021-porsche-718-spyder-side-view.jpg

 

 

1 uur terug, gTa zei:

Wat is/zijn daarvoor de reden(en)? Hoe zit dat met tax op grote(re) motoren in China?

Zelfde vraag hier.

Toen ik er rond liep waren er toch zeer veel prachtige Lamborghini's, AMG's, etc. te spotten. En vooral het fantastische motorgeronk was een verademing t.o.v. dieselend Vlaanderen. Dat de Spyder zelfs niet als 4.0 gepresenteerd wordt vind ik dan verrassend. Of is er een soortgelijke CO2 hetze als in Europa, waarbij het gemiddelde van de fabrikant heel sterk telt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor hetzelfde geld zit er eoa "vreemde" reden achter, zoals b.v. dat het cijfer 6 een ongeluksgetal is, ofzo. :D  (Maar dacht eerder dat dat daar net het getal 4 was?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 hours ago, Audi S8 said:

 

2021-porsche-718-spyder-side-view.jpg

 

Ik vind dees dus echt de max :inlove:

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...

Sinds ik thuis een Alfa Giulietta heb in 't donkerblauw metallic met rood leder binnenin ... ben ik weg van die kleurencombinatie. ❤️ 

Diggin' this too, maar het blauw mocht wel een half tintje donkerder vind ik (ghentian is me voor die combo een tik te fel):

$_57.jpg

$_57.jpg

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22/10/2021 om 22:26, gTa zei:

Sinds ik thuis een Alfa Giulietta heb in 't donkerblauw metallic met rood leder binnenin ... ben ik weg van die kleurencombinatie. ❤️ 

Diggin' this too, maar het blauw mocht wel een half tintje donkerder vind ik (ghentian is me voor die combo een tik te fel):

$_57.jpg

$_57.jpg

 

Blauw met rood, sowieso killer combo. Recent een Targa in N5 Night Blue gehad met bordeaux top en interieur

 

 

BE6AF4F3-4F1D-4A1A-9941-2ABD66D699F1.jpeg

7C1902D0-AE4E-4BEC-BFB4-56A92B1B05CF.jpeg

D5F932A9-E77C-4019-A0EF-4CA05B19E28E.jpeg

B614264D-5780-41FA-ABC1-43DC49E0B4AF.jpeg

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid