Ga naar inhoud

Porsche 718 Boxster


fuxhound

Aanbevolen berichten

Dat is toch een argument dat kant noch wal raakt?

Misschien moet Porsche een Boxster uitbrengen met 180pk. Het is nu niet alsof Porsche nooit eerder een sportwagen met 180 pk heeft gebouwd namelijk.

Nochtans een leuk idee. En een lichte 911.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een 912 met de 2.0 van de 718 Boxster.

Zoiets, maar hoeft niet ouderwets te zijn. Gewoon een nieuwe 911 light met 2/3 van't gewicht achteraan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoiets, maar hoeft niet ouderwets te zijn. Gewoon een nieuwe 911 light met 2/3 van't gewicht achteraan.

 

Dat is een beetje een probleem he. Want dat nieuwe blok heeft wel 2 cilinders minder, maar door die hele turbo tralala weegt het allemaal samen uiteindelijk meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een beetje een probleem he. Want dat nieuwe blok heeft wel 2 cilinders minder, maar door die hele turbo tralala weegt het allemaal samen uiteindelijk meer.

Misschien niet als ge maar 180 pk wilt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boxster 158 PDK, 168 manueel.

Boxster S 167 PDK, 184 manueel.

Grappig hoeveel BIV en tax je moet betalen voor 295 pk  :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het haar op mijn armen komt recht telkens ik zo'n posts zie over 'je bent niets met >200pk als je in de file staat' :tct::down:

Godverdomme, als je echt wilt raggen zijn er in dit kleine land nog zoooooveel banen waar je dat ongestoord kan doen en waar je urenlang kan rijden zonder verkeer tegen te komen...

Aan uw kanten misschien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mor allez. Ze doen precies of ze hebben een nieuw model op de markt gebracht. Overdrijven is ook een vak zeker? 

 

Uhu, marketing. Gewoon zo idioot dat de originele 718 moet gelinkt worden met deze Boxster. Because flat-4 :noparty:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En 944, 968, etc

 

Het is nu niet alsof Porsche nooit eerder 4 cilinders in haar modellen gelepeld heeft. En het is nu niet dat ze gewoon het blok van een Golf GTI erin gelepeld hebben ook...  eerst maar eens live horen hoe die klinkt

 

Nee, en we weten hoe het verkoopsmatig met die veel-te-dure 4 cilinders is afgelopen... 

 

De Boxster bracht als kleine Porsche precies wat het merk nodig had om de klanten niet te laten naar de BMW showroom te rennen: een kleine versie van elke Porsche-fan's droomwagen, i.e. de 911. De lijn was gelijkaardig en, vooral, hij klonk gelijkaardig met die flat-6.

 

Dit nieuw model is gewoon een kleine cabrio tweezitter geworden met een Porsche logo erop. Zet er morgen Fiat of VW op, en geen kat die er nog naar omkijkt. :roll: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zolang ge u niet omdraait

ziet dat er in de bestuurderszetel even goed uit als in een 991

en eig rijdt dat chassis-gewijs eig beter

 

Als ik een 911 koop, is dat toch niet voor hoe het interieur eruit ziet. Want er zijn wel goedkopere autos die er beter uitzien binnenin. :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, het lijkt hier op een bende Apple kopers die nog op iOS6 en Snow Leopard zitten. Of Windows XP gebruikers.

 

Of volwassenen die een telefoon gebruiken om andere volwassenen te bellen wanneer ze iets belangrijk te zeggen hebben... en de rest van tijd die ze hebben op deze planeet gebruiken om ook daawerkelijk iets nuttige te verwezenlijken ?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

.. en de rest van tijd die ze hebben op deze planeet gebruiken om ook daawerkelijk iets nuttige te verwezenlijken ?

 

zoals vragen welke smalle sportieve wagen hun vriend moet kopen voor zijn te kleine garage?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals vragen welke smalle sportieve wagen hun vriend moet kopen voor zijn te kleine garage?

 

Of licht gefrustreerde gasten op een autoforum op hun paard zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, het lijkt hier op een bende Apple kopers die nog op iOS6 en Snow Leopard zitten. Of Windows XP gebruikers.

Sorry maar die Turbo toestanden zijn geen vooruitgang......... Niet technologisch en niet qua rijeigenschappen. De reden dat we ze zoveel (terug) zien is zuiver politiek gerelateerd.

Idem met die electrische stuurbekrachtiging wat is daar vooruitgang aan als je dat in je pollen hebt ?

Je vergelijking gaat dus helemaal niet op imo

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een 911 koop, is dat toch niet voor hoe het interieur eruit ziet. Want er zijn wel goedkopere autos die er beter uitzien binnenin. :mellow:

Euh ?? Nou smaken kunnen verschillen. Toevallig had ik het daar nog over met Wax-it vorige week. Naar mijn smaak he.... Hoeveel mooier kan het nog worden als ik kijk naar het interieur van mijn GTS.....

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar die Turbo toestanden zijn geen vooruitgang......... Niet technologisch en niet qua rijeigenschappen. De reden dat we ze zoveel (terug) zien is zuiver politiek gerelateerd.

Idem met die electrische stuurbekrachtiging wat is daar vooruitgang aan als je dat in je pollen hebt ?

Je vergelijking gaat dus helemaal niet op imo

 

Eindelijk iemand die het gewoon durft te zeggen. 

 

Soms krijg je hier de indruk dat gelijk welke nieuwigheid moet verafgodelijkt worden gewoon omdat het nieuw is. :roll:

 

 

Euh ?? Nou smaken kunnen verschillen. Toevallig had ik het daar nog over met Wax-it vorige week. Naar mijn smaak he.... Hoeveel mooier kan het nog worden als ik kijk naar het interieur van mijn GTS.....

 

Ik zeg niet dat het niet mooi is, Jokke. De styling van de huidige 911 en Boxster is echt knap.

 

Maar koop je een 911 (of een Porsche hoegenaamd) om het mooie interieur??

 

En in welke mate is het oordeel van de klant over de looks van de auto niet beinvloed door de aura van de wagen zelf? Hang een dik logo op een matig design, en het is 'vet'. Hang een matig logo op een prachtdesign en men wil er niet in gezien worden. 

 

Feit is dat zonder ziel van een Porsche, de Boxster riskeert weg te slibben en gewoon de zoveelste coiffeursbak te worden die gekocht wordt omdat je in een Porsche moet gezien worden. Net nu de Boxster die fase was ontgroeit. :(

 

The Swede zal wel weer met een of andere Japanner die hij zelf toch nooit zou kopen komen aandraven ...

 

Sorry, ik was vergeten dat een autofan alleen maar fan kan zijn van Porsche, BMW of Audi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid