Ga naar inhoud

Porsche 718 Boxster


fuxhound

Aanbevolen berichten

Turbo is trouwen retro, dat is absoluut niet nieuw :)

 

@Swede je uitleg over het interieur van de 991 is de jouwe mijn vriend :D Ik kan me amper inleven in jouw visie (tenzij het feit dat er mensen een 911 kopen omdat het een 911 is, maar zulk badge gedrag heb je bij andere premiums ook wel).

 

Bij mij heeft dat interieur wel degelijk meegespeeld en absoluut niets met een aura te maken. Gezien de tijd dat ik in die auto zit te zitten (file) geeft dat toch enig genot in tijden dat je het gaspedaal amper kan beroeren. Het feit dat ik er zoveel geld extra voor over had is toch ook duidelijk. Want zuiver voor de uiterlijke schijn gaat dat interieur geen "meerwaarde" bieden. Soit ik ben het totaal oneens en je doet de 911 oneer uit met je uitspraken.

 

Tja en dan die Boxster..... je bent bezig over het downsizen van de motor, een tendens waar zowat elk merk mee te maken krijgt. We kunnen daar, terecht, op kakken (u slaagt met vlag en wimpel), maar het is een gegeven waar zowat de hele automarkt aan ten prooi valt. Ik weet dat sommigen zuiver naar pk en nm kijken en dat voor hen "vooruitgang" is, maar dit terzijde, om maar te zeggen dat ik je daarin wel volg.

 

Als ze nu nog blijven de atmo's bregen in de GT4 en een andere submodel zijn ze goed bezig. En laat ons eerlijk zijn, ze zijn zowat de enigen die dat voorlopig blijven doen. Ik ga de filosofie dus niet afbreken atm, integendeel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik was vergeten dat een autofan alleen maar fan kan zijn van Porsche, BMW of Audi.

 

Vertel eens, wat is er dan zoveel goedkoper en knapper vanbinnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kweeni ze.

Ik had eerder Lexus in gedachten.

Geef aan wat een BMW 530d of 535d beter doet dan een Lexus GS450h? Hij is duurder, maakt meer lawaai, verbruikt meer, is een stuk minder betrouwbaar, heeft geen plezieriger of beter wegligging, is minder goed afgewerkt en heeft een slechter imago...

Ge moet es uw oogkleppen afdoen. Want in uw geval zitten ze zo ver over uw ogen dat het nen blinddoek is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een Porsche met 4 cilinders nog een Porsche als ik alle commentaren lees

Is een BMW met 3 cilinder koffiemolen nog een BMW ?

De 718 is slachtoffer van de tijdsgeest die er leeft bij de politiekers en groene jongens en niet alle nieuwe snufjes zijn een verbetering jammer genoeg

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef aan wat een BMW 530d of 535d beter doet dan een Lexus GS450h? Hij is duurder, maakt meer lawaai, verbruikt meer, is een stuk minder betrouwbaar, heeft geen plezieriger of beter wegligging, is minder goed afgewerkt en heeft een slechter imago...

Ge moet es uw oogkleppen afdoen. Want in uw geval zitten ze zo ver over uw ogen dat het nen blinddoek is.

 

Is 't echt Zweedje?

 

Ik dacht dat het hier over een Porsche ging. Waarom je hier een BMW erbij sleurt zal me een raadsel wezen.

Misschien is die BMW wat smaller dan de Porsche, dan snap ik het wel  :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anderzijds, de allereerste Boxster was ook een ramp en die zag je ook overal rijden dus veel verschil zal het mss niet maken :D

 

de allereerste met de 2.5 motor.

WAT EEN AUTO 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

de allereerste met de 2.5 motor.

WAT EEN AUTO 

:D

 

En ze waren er zo trots op hé, ik zei eens tegen ene dat het maar een fake porsche hé maar meneer kon er niet mee lachen :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ze waren er zo trots op hé, ik zei eens tegen ene dat het maar een fake porsche hé maar meneer kon er niet mee lachen [emoji38]z:

Heb het hier op het forum eens verteld maar voorbije zomer was er een cafevriend die zijn "nieuwe" Porsche Boxster van 10j oud kwam tonen op café. Hij beweerde dat ik nooit zou meekunnen met mijn M3...

Aja tis wel een Porsche he.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid