Phil 11.571 Geplaatst: 28 februari 2016 Delen Geplaatst: 28 februari 2016 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.571 Geplaatst: 28 februari 2016 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2016 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.166 Geplaatst: 28 februari 2016 Delen Geplaatst: 28 februari 2016 Zeer herkenbaar, en toch helemaal anders. In plaats van één doorlopende wigvorm heeft 'ie nu meerdere volumes, precies. Echt een fijne taille (ter hoogte van de deurklinken) en dan weer bredere heupen. Een Cola-flesje. Zoals alle sensuele vrouwen er uit zien. Lijkt bijna een One-77 "light" (en da's een compliment). Wel niet zo'n fan van de voetgangervriendelijke neus. Zou die over de grille hangende motorkap (bijna zoals de shark nose van de BMW's uit de jaren '70 en '80) daar mee te maken hebben? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martini Racing 2.542 Geplaatst: 28 februari 2016 Delen Geplaatst: 28 februari 2016 Specs doen er zelfs niet toe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.166 Geplaatst: 28 februari 2016 Delen Geplaatst: 28 februari 2016 Uiteraard niet. Op z'n Rolls' gezegd: "voldoende gemotoriseerd". Because V12. (hoop ik ) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fuxhound 793 Geplaatst: 28 februari 2016 Delen Geplaatst: 28 februari 2016 Nog steeds een V12. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stancke 4.021 Geplaatst: 28 februari 2016 Delen Geplaatst: 28 februari 2016 Dik! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vicious 3.812 Geplaatst: 28 februari 2016 Delen Geplaatst: 28 februari 2016 Phoe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vicious 3.812 Geplaatst: 28 februari 2016 Delen Geplaatst: 28 februari 2016 Fijn, elegant, maar toch een verdomd brutale kont! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 28 februari 2016 Delen Geplaatst: 28 februari 2016 Een Cola-flesje. dacht net hetzelfde Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 28 februari 2016 Delen Geplaatst: 28 februari 2016 wauw 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 28 februari 2016 Delen Geplaatst: 28 februari 2016 via autoblog.nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.145 Geplaatst: 28 februari 2016 Delen Geplaatst: 28 februari 2016 Dat is een mooi stuk automobiel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.571 Geplaatst: 28 februari 2016 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2016 Instant beauty. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vicious 3.812 Geplaatst: 28 februari 2016 Delen Geplaatst: 28 februari 2016 Neus heeft héél erg veel van de DB4 GT Zagato Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 28 februari 2016 Delen Geplaatst: 28 februari 2016 heel het ontwerp zit er imo wat Italiaans uit, wat niet verkeerd is natuurlijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 februari 2016 Delen Geplaatst: 28 februari 2016 Erg mooi maar toch minder dan de db9 imo, iets te veel lijnen en vormen om eenzelfde natural beauty te zijn. Wel leuk dat ze eindelijk eens een heel nieuw design brengen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Audi S8 1.621 Geplaatst: 29 februari 2016 Delen Geplaatst: 29 februari 2016 Prachtige bolide. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Asserti 2.930 Geplaatst: 29 februari 2016 Delen Geplaatst: 29 februari 2016 Wel niet zo'n fan van de voetgangervriendelijke neus. Zou die over de grille hangende motorkap (bijna zoals de shark nose van de BMW's uit de jaren '70 en '80) daar mee te maken hebben? Was ook mijn eerste gedacht. Wat een zonde Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.409 Geplaatst: 29 februari 2016 Delen Geplaatst: 29 februari 2016 Neus heeft héél erg veel van de DB4 GT ZagatoWas ook mojn gedacht Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bt. 6.576 Geplaatst: 29 februari 2016 Delen Geplaatst: 29 februari 2016 Fantastische machine! Aston De gordellijn achteraan doet me een heel klein beetje denken aan de BMW i8 Neus --> Aston DB4 GTZ zie ik minder. Wel fan van de 'sharknose' Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salokin 8.216 Geplaatst: 29 februari 2016 Delen Geplaatst: 29 februari 2016 Ja hallo, qua looks scoort deze Aston alvast 10/10. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
davy 396 Geplaatst: 29 februari 2016 Delen Geplaatst: 29 februari 2016 Zalig, eindelijk eens iets anders! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fuxhound 793 Geplaatst: 1 maart 2016 Delen Geplaatst: 1 maart 2016 En nu weten we ook wat hij kan en wat hij kost. Om maar meteen met de deur in huis te vallen, het is niet echt een verrassing hoe de DB11 eruit is komen te zien en wat er onder de kap ligt. Het lekte namelijk vrij stevig in het hoofdkantoor van Aston Martin, dus de foto’s van het nieuwste paradepaardje uit Gaydon vlogen ons letterlijk al om de oren. Maar dat is in dit geval niet zo erg, want ik denk dat er niemand is die dit geen mooie auto vindt. Tuurlijk, je kan twisten over het feit dat je een oude DB5 of DB9 mooier vindt, maar deze blijft ook heel aardig om naar te kijken. Over naar de zaken die we nog niet zeker wisten. Te beginnen met de aandrijving. Er ligt een twin-turbo, 5,2 liter V12 onder de motorkap. Die is goed voor ruim 600 pk en 700 Nm koppel. Daarmee is het de allerkrachtigste DB ooit. (De One-77 was sterker, maar dat was geen DB hè?). Hij zit in 3,9 seconden op de 100 en de topsnelheid is 320 kilometer per uur. Aston haast zich te zeggen dat het met het benzineverbruik allemaal wel meevalt, onder meer vanwege een nieuw start-stop-systeem. Verder kun je aan boord kiezen uit een aantal standen die de handling beïnvloeden. Zo heb je GT, Sport en Sport Plus. Hoe die standen zich tot elkaar verhouden qua hardheid en gasrespons is denk ik wel duidelijk he? Schakelen gebeurt automatisch met een 8-traps versnellingsbak van ZF. Of via de flippers aan het stuur natuurlijk. Goed, de prijzen. Wat hij in ons land gaat kosten is nog niet bekend, maar in het land van Angela Merkel krijg je er al een mee voor 204.900 Duitse ekkermannen. Ik durf wel te zeggen dat hij in Nederland voor minimaal drie ton over de spreekwoordelijke toonbank gaat. Autsj… Je hebt gelukkig nog wel even om te sparen, de verkoop start in het vierde kwartaal van dit jaar. Wil je hem eerder bekijken, hij staat vanzelfsprekend ook op de beurs in Genève. http://www.autoblog.nl/nieuws/eindelijk-helemaal-officieel-aston-martin-db11-85036 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.327 Geplaatst: 1 maart 2016 Delen Geplaatst: 1 maart 2016 Uurwijzerzin-draaiende tellers! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.