Ga naar inhoud

Aston Martin DB11


Phil

Aanbevolen berichten

Ik ben er helemaal niet wild van, veel te druk design waar de DB9 zo clean en modern oogde. Idem met die DB10 uit Spectre, clean en modern.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er ook niet overdonderd door, maar voor mij is de DBS Volante dan ook het summum bij Aston.

Deze is precies een zilvergrijze Porsche 911 die morpht in een donkergrijze Aston Martin en onderweg is blijven steken...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens PH is dat de topper op 't salon

Whenever two hacks collide on the show floor 'Seen the Aston yet?'

nog 2 keer slapen :party:

Ik ben er pas vrijdag :noparty:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er helemaal niet wild van, veel te druk design waar de DB9 zo clean en modern oogde. Idem met die DB10 uit Spectre, clean en modern.

De V12 mag wel wat extravagant zijn en flair hebben. Die cleanheid is misschien weggelegd voor de opvolger van de V8 Vantage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er helemaal niet wild van, veel te druk design waar de DB9 zo clean en modern oogde. Idem met die DB10 uit Spectre, clean en modern.

 

Ik ben er ook niet zo'n fan van eigenlijk.

 

Iets te druk inderdaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit de opvolger van de DB9? Qua looks lijkt me eerder de concurrent van een type California dan een F12. Hij mist iets dat de DB9 en DBS wel hadden.

 

En dat interieur vind ik ook redelijk apart, moet je dat stuur zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aston heeft het zichzelf gewoon moeilijk gemaakt door de db9 zo knap en tijdloos vormnte geven. Daarom vind ik dit ook een waardige opvolger. Enkel zag het interieur er wat 'simpel' uit ivg met bv porsche of ferrari. Zeker die ventillatiemonden zagen er zo vreemd geplaatst uit.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi maar saai, net gelijk ik ne porsche 911 nie lelijk kan vinden kan ik da ook nie lelijk vinden maar wel saai.

Achterkant doet me denken aan de grote jaguar 4-deurs sedan  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid