Ga naar inhoud

Krik


tuscani

Aanbevolen berichten

Ik heb er één uit de Lidl, niet meteen van de beste kwaliteit, maar doet 2 maal in het jaar wat het moet doen.

Idem, meer dan voldoende voor sporadisch gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scherp prijsje.

 

Ik heb véééél liever zoiets tegenover die standaard krikjes...

awel vond ik precies ook, aangezien het voor minimum 2wagens is, lijkt me dat nog best mee te vallen.

 

 

daarmee de vraag of er nog al personen deze kennen of hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@tuscani

Momenteel een standaard krik (de gekende rode) in promo voor 24,99 euro bij Lidl.

Daar kan je echt niet voor sukkelen, ik heb ook twee van zulke goedkope modellen en voor sporadisch gebruik meer dan goed ;)

c147472e8ce9cb7713ccdfe1e9e4c3f9.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@@tuscani

Momenteel een standaard krik (de gekende rode) in promo voor 24,99 euro bij Lidl.

Daar kan je echt niet voor sukkelen, ik heb ook twee van zulke goedkope modellen en voor sporadisch gebruik meer dan goed ;)

c147472e8ce9cb7713ccdfe1e9e4c3f9.jpg

merci @ST TDCi

 

maar ze is te hoog. ik zie 14cm staan, en den bromtol hangt op 12cm van de grond. (daarnet eens gaan meten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat is waar, die zelfstandigen moeten dat toch niet zelf betalen.

 

maar ik spaar momenteel mijn geld nog wat, want ik wacht nog op een offerte van iemand. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

hier ben ik weer. :D

was het eigenlijk compleet vergeten, aangezien mijn wintervelgen mooier zijn dan mijn zomervelgen. :D

zit net op de site te kijken en ik twijfel tussen deze 2

degene die @@wooter plaatste

http://www.toolmania.nl/big-red-race-aluminium-garagekrik-15-ton.html

of de rode

http://www.toolmania.nl/big-red-aluminium-stalen-garagekrik-15-ton.html

 

ze kunnen alletwee onder de wagen qua hoogte, maar de rode lijkt me een update te hebben, want die heeft 2 pompjes.

daarmee nu de twijfel. is dat veel beter tegenover 1 pomp of te verwaarlozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf zou ik die met 1 pomp nemen. Uit ondervinding weet ik dat die pompen uiteindelijk wel gaan lekken (al zal jij nooit hetzelfde gebruik hebben als bij ons in de garage natuurlijk), dus 2 pompen is 2 keer zo snel lekken. Met 2 pompen zal ze ook sneller omhoog gaan (en harder moeten duwen), iets dat je niet altijd wilt.

 

In uw geval is de goedkoopste waarschijnlijk de logische keuze, toch als het gewoon maar is om af en toe eens een wiel te wisselen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

volgende vraag :lolz::unsure:

 

ik zit de onderkant van de allroad te bekijken maar dat is allemaal plastiek. Waar kan ik in godsnaam die krik zetten?

enigste wat ik kan bedenken is de boord waar de standaardkrik op past. (zo'n boord waar de krik met een u-vorm rondgaat)

zou ik dat kunnen gebruiken voor die schijf van de krik?

 

bij de abarth idem. daar heb ik achteraan een plaats gevonden maar vooraan.....

 

als er dus iemand met een foto een punt kan aanduiden..... want gewoon zeggen draagarmen of dergelijke (daar ben ik niet veel mee als leek :D)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid