Ga naar inhoud

Krik


tuscani

Aanbevolen berichten

Voor de 500: http://www.fiat500usaforum.com/showthread.php?9777-RALLYARMOR-MUDFLAPS-ARE-HERE-(finally-))/page7

 

Voor de A4 kan je gelijkaardige plaatsen zoeken. Ofwel inderdaad op de normale plaats. Dan heb je de keuze of je die rechte kant plat duwt door op te krikken, en na x-aantal jaar roest hebt, ofwel gebruik je een houten blok met een sleuf in waar die rand in past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn vrouw haar DS3 was dat ook zo. Ik krikte die omhoog op het chassis.

met het chassis bedoel je dan gewoon die boord waar je dat standaardkrikje rond zet?

dus de plaats waar ook het driekhoekje staat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de 500: http://www.fiat500usaforum.com/showthread.php?9777-RALLYARMOR-MUDFLAPS-ARE-HERE-(finally-))/page7

 

Voor de A4 kan je gelijkaardige plaatsen zoeken. Ofwel inderdaad op de normale plaats. Dan heb je de keuze of je die rechte kant plat duwt door op te krikken, en na x-aantal jaar roest hebt, ofwel gebruik je een houten blok met een sleuf in waar die rand in past.

achteraan had ik idd die plaats al gevonden, maar vond vooraan niets.

blijkbaar gebruiken ze daar ook dat opstaand randje zoals voor de standaardkrik (die ik niet heb)

 

best dan nog een blokje maken, of je zit met problemen als je eens op reis bent en een platte band hebt. en mij kennende....:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

met het chassis bedoel je dan gewoon die boord waar je dat standaardkrikje rond zet?

dus de plaats waar ook het driekhoekje staat

 

Neen.

 

met het chassis bedoel ik het chassis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangegeven krikpunten voor de fabriekskrik zijn niet altijd geschikt voor een gewone krik. Mee opletten dus.

 

Just. De Pajero is zo een rotkist. Het krikpunt zit aan een ophangingsarm. 

 

Probleem is dat het te klein is om veilig te gebruiken met een rolkrik. En gewoon aan het chassis opkrikken, helpt niet want met de wieluitslag geraakt ge gewoon niet van de grond. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoor het al. :D

 

heb ondertussen onder de abarth ook zo'n boord gevonden, waar zo'n flutkrikje overgaat. straks eens proberen of dat van de audi ook kan dienen.

want ofwel smelten mijn banden weg in de zon, ofwel duw ik mijn krik in het interieur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid