Ga naar inhoud

Configuratie gemaakt? Zet ze hier!


TCT

Aanbevolen berichten

Zoiets zou wel eens mogen.

Exterieur met zo weinig mogelijk tierlantijntjes, dus dat exterior stainless steel pack afgevinkt. Als wielen iets klassiekers, zo weinig mogelijk bicolor of open. Keuze is nu wel voor een fully polished wheel, zou dat toch eens live moeten zien.

RR_Cullinan_exterior_30.jpg.cd67bda85a756fc737ff9fd5b215201b.jpg

RR_Cullinan_exterior_230.jpg.376f32efbfb0f3097e60c462dfb7d3bc.jpg

Gekozen kleur = lyrical copper. Da's bijna zwart, met (onder direct licht) een sprankelende koperrode metallic flake.

Da's de kleur die ze op de Wraith special editions "designed by music" hebben gelanceerd. Wel toffe kleur imo.

3EBF3B2B00000578-4360884-image-m-29_1490

 

 

Binnenin ... zo moeilijk, jongens. Pfff. Bijna te veel keuze.

Ben voor een redelijk fel contrast gegaan tussen

  • zwart leder,
  • alle "stof" (dus tapijt en stikgaren) in het sprekende 'armagnac'

Om het globale zwarte wat te breken: een karakter-/contrast-"lijn" in armagnac leder.
(rond de binnenkant van het dashboard, bovenop de deuren en een klein lijntje in de zetelleuning)
Om het geheel niet nog drukker te maken dan het al is: geen zetel-piping.

Qua houtafwerking ben ik er nog absoluut niet uit, en 't zou niet worden wat hieronder staat.
Wat er nu op zit vind ik niet mis, qua lijn/richting ... maar mogelijks wil ik nog iets dat wat donkerder is en ook roder (dus roodbruin tot donker koperrood).

RR_Cullinan_FASCIA.jpg

RR_Cullinan_FRONTSEATS.jpg

RR_Cullinan_FULLWIDTH.jpg

Op de impressie is de binnenkant van de deurvakken ook armagnac: da's voor mij OK als het ook "tapijt" is, dus liefst geen leder daar.

RR_Cullinan_HEADLINER.jpg

Mag voor mij met de gewone achterbank, daar moet een kind op tsjolen als we naar de Alpen aan 't cruisen zijn. Die lounge zetel setup met vaste middenconsole is niet nodig.

RR_Cullinan_REARSEATS.jpg

Nifty detail vind ik dat de kofferruimte ook armagnac tapijt krijgt. :inlove: 

RR_Cullinan_FORWARD.jpg

 

PDF met samenvatting: RR_TV41_Cullinan_20181209.pdf

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

eentje zien rijden op de Brusselse ring: achter- en zijaanzicht kloppen volledig, 't is echt wel de voorkant die 'lelijk' is,

al bij al minder mottig dan de Bentley

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, bt. zei:

Trekhaak op een Rolls :lol:

En dan een gammel karretje erachter om naar't stort te rijden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, gTa said:

Wil @dragonfly of @jupke (huplaaaa weer geen dubbele mentions mogelijk in één beweging :roll: ) dit topic mergen met 

Idealiter misschien ook de titel van dat andere topic aanpassen naar een breder & makkelijker vindbare (search engine) "car configurators" ofzo?

Of er gewoon een paar tags aan hangen

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Ritsuke zei:

Ik heb het gedaan. Is dat ook goed? :(:D

Uiteraard :inlove: maar doordat het multi-quoten in één go bij mijn PC thuis zelden werkt (van zodra er al foto's in de post staan of ik nog maar durf iets anders dan spatie @ usernaam te doen (backspace bv) is 't om zeep) kwam ik niet tot een complete lijst. :cry: 

Merci eh :up:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, bt. zei:

Trekhaak op een Rolls :lol:

Uiteraard!

Af en toe nodig voor m'n (custom gel coat) Brian James Race Transporter 6, met daarin één van m'n oldies of tracktoys.

Maar ook voor de Pedrazzini Capri of Boesch Portofino (I haven't decided yet).

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, vince522 zei:

@gTa knappe config, alleen vind ik de houtinleg wat vloeken.

Ik ook. Maar 't donker (antraciet?) open pore hout vind ik ook niet helemaal je dat.

Het zou zo'n (zeer) donker reddish hout moeten zijn. En van mij zou 't mogen glanzen, moet niet mat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste uitvinding ooit om u kinderen stil te houden, dat ik ondertussen alle afleveringen van Maya de bij kan mee zeggen neem ik er wel bij. [emoji16]

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk is dat wel zo. Wel nog een serieuze stap voor inzake veiligheid (tov tablets), maar voor de rest enkel maar nadelen. Vaak kleinere schermen, lagere resolutie, bijlange niet zo flexibel qua afspeelmogelijkheden, enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, gTa zei:

Eigenlijk is dat wel zo. Wel nog een serieuze stap voor inzake veiligheid (tov tablets), maar voor de rest enkel maar nadelen. Vaak kleinere schermen, lagere resolutie, bijlange niet zo flexibel qua afspeelmogelijkheden, enz.

maar dan moeten ze ze wel vasthouden?

de schermpjes die ik nu heb, zijn idd klein en wat korrelig. (zijn ook al 8j oud) maar ze moeten ze niet vasthouden natuurlijk. wat wel gemakkelijk is  in de avond als ze ver in slaap vallen.

ik heb nu wel gekeken naar het systeem van audi, wat groter en zuiverder is. (ik heb de voorziening qua stroom en dergelijke al zitten in de zetel) maar ik lees daar bitter weinig over qua mogelijkheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van die clip-ons gebruiken voor de hoofdsteunen hé. Elk merk heeft wel zoiets in de accessoirelijst.

Bij Opel is dat flexfix ofzoiets. Kan je een tablethouder, kapstok of schrijftafeltje in da spel klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, TCT zei:

Van die clip-ons gebruiken voor de hoofdsteunen hé. Elk merk heeft wel zoiets in de accessoirelijst.

Bij Opel is dat flexfix ofzoiets. Kan je een tablethouder, kapstok of schrijftafeltje in da spel klikken.

ja oke maar op een ipad kan je toch geen filmpjes afspelen? ( een mc of stick inpluggen om filmpjes te bekijken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de GT3 verkocht is, zal er niet onmiddellijk iets in de plaats komen. Toch hoop ik snel weer iets nieuw bij te kopen, wat budgettair een heel stuk lager zal liggen, maar wat toch nog heel plezant is om mee te rijden. Een kanshebber is de nieuwe Z4 M40i.

cosySec?COSY-EU-100-7331c9Nv2Z7d5yKlHS9P

cosySec?COSY-EU-100-7331c9Nv2Z7d5yKlHS9P

Full option kom ik op 72k euro. Heel knappe auto! 

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, tuscani zei:

ja oke maar op een ipad kan je toch geen filmpjes afspelen? ( een mc of stick inpluggen om filmpjes te bekijken)

Ben je ermee aan't lachen?

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid