Ga naar inhoud

Configuratie gemaakt? Zet ze hier!


TCT

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, TCT zei:

Ben je ermee aan't lachen?

neen, maar we gaan offtopic hier, kunnen we ergens anders daarover een draadje beginnen.  (ICE-topic ofzo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, BMWMB zei:

Als de GT3 verkocht is, zal er niet onmiddellijk iets in de plaats komen. Toch hoop ik snel weer iets nieuw bij te kopen, wat budgettair een heel stuk lager zal liggen, maar wat toch nog heel plezant is om mee te rijden. Een kanshebber is de nieuwe Z4 M40i.

cosySec?COSY-EU-100-7331c9Nv2Z7d5yKlHS9P

cosySec?COSY-EU-100-7331c9Nv2Z7d5yKlHS9P

Full option kom ik op 72k euro. Heel knappe auto! 

De Supra is veel knapper!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, BMWMB zei:

Maar is geen cabrio.

Da's waar.

Waarom niks ouder? Voor 60-70k zijn er veel leuke auto's te kopen die niet/minder afschrijven. Lijkt me niet onhandig als je om 't jaar iets anders wil. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, Denniske said:

Da's waar.

Waarom niks ouder? Voor 60-70k zijn er veel leuke auto's te kopen die niet/minder afschrijven. Lijkt me niet onhandig als je om 't jaar iets anders wil. 

Zoals?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een oudere 911 heb ik al. Misschien een Austin Healey?
Maar, eigenlijk wil ik een moderne auto.
Waar ik ook aan denk is een Boxster GTS mk1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, flupke73 zei:

ik zou - al dan niet samen met de zoon - wat meer trackdays gaan doen

ipv nog een auto te kopen waarin je je heel de tijd moet beheersen

Inderdaad!

jaren geleden met men pa trackdays gedaan. Heerlijke tijden! 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn zoon is nog maar 15, en rijdt liever zelf 😀. Vandaar dat ik hem een kart heb gekocht om in Genk te rijden, wat 'm dus veel liever doet dan met pa mee te rijden tijdens een trackday, en na 3 ronden al misselijk te zijn. De dag dat 'm z'n rijbewijs heeft, en zelf kan rijden, zoals ik mij kan herinneren met Alexx en z'n vader in de 997, zal 'm veel liever meegaan.

Wat ik liever doe dan trackdays, zijn van die toeristische rondritten, bolleke-pijlke, over mooie wegen. Mijn vrouw doet dat ook heel graag, en voor ons zijn dat leuke dagen met het gezin, omdat we elk met eigen auto rijden, en de kinderen meegaan om te navigeren. 

Ook heb ik graag een andere auto dan mijn Tesla om in de weekends rond te rijden. Eigenlijk zou ik beter een auto kopen met 4 zitplaatsen, want als de kinderen meekunnen, dan wordt er in de weekends ook veel meer mee gereden. Misschien moet ik wel een M4 cabrio kopen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, BMWMB zei:

 Misschien moet ik wel een M4 cabrio kopen... 

Je hebt al een E93 M3 gehad, en die heb je als ik me goed herinner ook tamelijk snel weggedaan. Aangezien je graag af en toe verandert, zou ik voor iets anders gaan als ik mocht kiezen :). En cabrio's met een stalen dak, zeker als het een funcar moet zijn... Meh.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/12/2018 om 12:01, BMWMB zei:

Of een C63s cabrio. Ook heel dik!

Als 't voor met 4 is ... E 53 AMG cabrio?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als 't voor met 4 is ... E 53 AMG cabrio?

Heel knap alleszins, maar ik vrees dat deze te comfortabel, te groot en te weinig sportief gaat zijn voor mij als funauto.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt al een E93 M3 gehad, en die heb je als ik me goed herinner ook tamelijk snel weggedaan. Aangezien je graag af en toe verandert, zou ik voor iets anders gaan als ik mocht kiezen [emoji4]. En cabrio's met een stalen dak, zeker als het een funcar moet zijn... Meh.
 

Onze M3 hebben we 4 jaar gehad, en verkocht omdat toen opeens het VAA fors steeg door strikmans Di Rupo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, BMWMB zei:


Heel knap alleszins, maar ik vrees dat deze te comfortabel, te groot en te weinig sportief gaat zijn voor mij als funauto.

Good point. Dat gaat eerder als een (weliswaar hele goeie) gewone auto rijden, niet als een sportkar.

Maar welke 4-zits cabrio doet dat wel? Ik kan er niet meteen eentje bedenken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De M4 en C63s cabrio zullen toch wel een stuk sportiever zijn dan de E53 AMG cabrio, omdat ze kleiner zijn, echt 'AMG' of 'M' zijn, en een veel krachtigere motor hebben. Met de M4 heb ik nooit gereden, maar de C63s was een zeer brutaal ding. 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid