Ga naar inhoud

Tesla Model 3


Gast wooter

Aanbevolen berichten

Wat gaat dat kosten in België?

Ik voorspel files aan de superchargers eens de productie op volle toeren draait.

Ik voorspel het einde van de 120% aftrek in de VennB zodra ze 2 jaar rondrijden in België. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals lpg indertijd. Eerst iedereen aanmoedigen en eens er genoeg rondrijden extra taksen er op heffen. Typisch belgie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Model S die tussen de pers heeft gezeten.

 

En idd, de levertermijn is zo lang dat de overheid al lang gaat zien hoeveel ze gaan kunnen "melken" als ze de taxatie veranderen, want aja, ineens produceren die dingen ook fijn stof (remmen en banden, want zwaarder dan een benzinewagen) en al die elektriciteit!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gaat dat kosten in België?

Ik voorspel files aan de superchargers eens de productie op volle toeren draait.

 

Ze gaan het aantal verdubbelen dit jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voorspel files aan de superchargers eens de productie op volle toeren draait.

 

Ik heb in de meer dan 2 jaar dat ik in mijn Model S rondrijd, nog geen enkele keer een Supercharger nodig gehad. Heb er wel al een drietal keer gestaan, maar dat was meer in het begin: uit nieuwsgierigheid (naar die 500 km/u laadsnelheid - wat dus klopte), of om een babbeltje te slaan met een collega-early adopter.

 

Sta me dus toe om aan je voorspelling te twijfelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is waar ...

 

Paar dagen geleden in Gent:

Dat is dan een "file" die ik met plezier nooit ga hoeven in te gaan.

's Avonds lekker inpluggen in de garage, en 's morgens weer vol onderweg.

Meer moet dat niet zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is waar ...

 

Paar dagen geleden in Gent:

 

11142426_10207737763816824_8072663153878

is dat zonder dat er iets te doen was? Dus gewoon een parking zoals een andere. Wat doen ze dan de wagen daar parkeren en een hele nacht laten staan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voorspel files aan de superchargers eens de productie op volle toeren draait.

 

 

Ze gaan het aantal verdubbelen dit jaar.

 

 

Ik dacht dat die superchargers enkel gratis zijn als je langskomt na een lange afstandsrit en voor grote herlaadbeurten. Mogelijks worden ze daar wat strikter in of niet gratis voor Model 3 bezitters?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat die superchargers enkel gratis zijn als je langskomt na een lange afstandsrit en voor grote herlaadbeurten. Mogelijks worden ze daar wat strikter in of niet gratis voor Model 3 bezitters?

Je kan daar zonder beperking gaan tanken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat die superchargers enkel gratis zijn als je langskomt na een lange afstandsrit en voor grote herlaadbeurten. Mogelijks worden ze daar wat strikter in of niet gratis voor Model 3 bezitters?

Er is niks gezegd over gratis Supercharger-gebruik. De Model 3 heeft wel de uitrusting om er door opgeladen te kunnen worden.

 

Zou ergens ook niet eerlijk zijn tegenover de S en X kopers. Daar geeft hij openlijk aan toe dat ze te veel hebben betaald voor de ontwikkeling van de 3 en hun fabrieken en andere investeringen. Als dank krijgen zij gratis Superchargers. Als je dat dan ook krijgt als je de goedkope auto koopt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is niks gezegd over gratis Supercharger-gebruik. De Model 3 heeft wel de uitrusting om er door opgeladen te kunnen worden.

 

Zou ergens ook niet eerlijk zijn tegenover de S en X kopers. Daar geeft hij openlijk aan toe dat ze te veel hebben betaald voor de ontwikkeling van de 3 en hun fabrieken en andere investeringen. Als dank krijgen zij gratis Superchargers. Als je dat dan ook krijgt als je de goedkope auto koopt...

 

idd

 

 “All Model 3 will have the capability for Supercharging. We haven’t specified (and aren’t right now) whether supercharging will be free.”
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me echt niet voorstellen hoe ze dat allemaal gaan bolwerken op zo een korte tijd. Al om te beginnen de productiecapaciteit opdrijven (met een veelvoud van wat ze nu hebben) en dan nog eens het wereldwijde dealer netwerk uitbreiden. Met zo een hoop pre-orders ga je het niet trekken in België met 2 dealers voor het ganse land.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die fabriek waar destijds de boxster ineengevezen werd, karmann,... en had bertone ook geen fabriek waar ze auto's kunnen assambleren

om maar te zwijgen van Genk/A'pen/...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid