Ga naar inhoud

Tesla Model 3


Gast wooter

Aanbevolen berichten

Ik begin me echt af te vragen hoe ze al die elektriciteit gaan leveren om die kistjes te laden elke nacht. Ze spreken nu al van een afschakelplan enz..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin me echt af te vragen hoe ze al die elektriciteit gaan leveren om die kistjes te laden elke nacht. Ze spreken nu al van een afschakelplan enz..

Awel met nucleair materiaal, gascentrales, etc etc. Lekker mileuvriendelijk, zeker als je weet dat een batterijpakket maken en recycleren + de wereld rondsturen ook milieuvriendelijk is. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ga je niet veel meer zien, door al die uitlaatgassen... Het Shangai-syndroom, remember?

Ik bedoelde dat de mensheid zo denkt en doet,er moet eerst een probleem voordoen eer er een oplossing komt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Awel met nucleair materiaal, gascentrales, etc etc. Lekker mileuvriendelijk, zeker als je weet dat een batterijpakket maken en recycleren + de wereld rondsturen ook milieuvriendelijk is. :inlove:

Recycleren is pas als er een grote hoop ligt die ze niet meer fatsoenlijk in een put kunnen duwen. Niet te ver in de toekomst kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verrassend, ondanks de kinderziektes zijn je ouders dus tevreden?

Die MS is uitgeziekt, er zijn daar geen problemen meer mee. *hout vasthouden* :D Alleen de batterij gaat achteruit (beetje bij beetje) maar dat wisten we.

In juni gaat ie trouwens binnen voor de Ludicrous update (ook 120% aftrekbaar), zodat we onder de 3 sec kunnen duiken bij het optrekken.

 

De bestelling van deze hier was meer een "waarom niet" momentje, we zullen hem eerder krijgen aangezien we al Tesla eigenaars zijn en valt kosteloos te annuleren. Dus tegen wanneer hij geleverd wordt kunnen we nog altijd kijken wat we er mee kunnen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Lees de rest van mijn post dan ook he, pipo.

In de rest van je post staat niet waar je waterstof kan tanken, wel dat je claimt dat de infrastructuur er zal zijn. En ook de auto's. Nu nog kopers.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me erg kort door de bocht. De Leaf verkoopt niet omdat het een erg basic auto is met erg beperkte range. Iedereen zit te wachten op een middenklasser met 500km autonomie, niet een kale kar van 40k met 100km autonomie.

De Leaf is nochtans nog steeds de best verkochte EV wereldwijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die MS is uitgeziekt, er zijn daar geen problemen meer mee. *hout vasthouden* :D Alleen de batterij gaat achteruit (beetje bij beetje) maar dat wisten we.

In juni gaat ie trouwens binnen voor de Ludicrous update (ook 120% aftrekbaar), zodat we onder de 3 sec kunnen duiken bij het optrekken.

 

De bestelling van deze hier was meer een "waarom niet" momentje, we zullen hem eerder krijgen aangezien we al Tesla eigenaars zijn en valt kosteloos te annuleren. Dus tegen wanneer hij geleverd wordt kunnen we nog altijd kijken wat we er mee kunnen doen.

Hoeveel verlies aan range / capaciteit ben je mss al verloren? Hoeveel km's al ondertss? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die MS is uitgeziekt, er zijn daar geen problemen meer mee. *hout vasthouden* :D Alleen de batterij gaat achteruit (beetje bij beetje) maar dat wisten we.

In juni gaat ie trouwens binnen voor de Ludicrous update (ook 120% aftrekbaar), zodat we onder de 3 sec kunnen duiken bij het optrekken.

 

De bestelling van deze hier was meer een "waarom niet" momentje, we zullen hem eerder krijgen aangezien we al Tesla eigenaars zijn en valt kosteloos te annuleren. Dus tegen wanneer hij geleverd wordt kunnen we nog altijd kijken wat we er mee kunnen doen.

 

Uitgeziekt? Waarom kreeg ik een paar weken geleden dan een bericht van Tesla Motors met de melding "Naar aanleiding van een verbeteringsactie op het verwarmingselement van de HV battery maken we graag met u een afspraak op 9 mei om 8h."???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgeziekt? Waarom kreeg ik een paar weken geleden dan een bericht van Tesla Motors met de melding "Naar aanleiding van een verbeteringsactie op het verwarmingselement van de HV battery maken we graag met u een afspraak op 9 mei om 8h."???

 

37602452.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de rest van je post staat niet waar je waterstof kan tanken, wel dat je claimt dat de infrastructuur er zal zijn. En ook de auto's. Nu nog kopers.

 

Toyota is de infrastructuur aan het installeren

 

http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-12-01/toyota-supplying-stations-to-dealers-for-sold-out-hydrogen-car

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als tijdelijk lapmiddel (They’re only capable of providing half-fills of Mirai tanks, giving drivers about 150 miles of range).  Ben je met een Tesla beter af. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 5 jaren later...

@BMWMB net getest: je kan kiezen uit gans je historiek, per genre, opgeslagen nummers en whatsnot.

Specifiek een nummer zoeken doe je via je GSM, wat imho even handig/(on)veilig is als je scherm in het midden van de wagen. Maar dat kan dus inderdaad niet via Apple CarPlay. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15/5/2016 om 12:36, ir_fuel zei:

Moet de eerste auto zijn die er beter uitziet met een nummerplaat op de neus dan zonder.

BMW M3 Competition (2021) review - AutoWeek

Maar toegegeven, die bestond in 2016 nog niet :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Polygoon zei:

@BMWMB net getest: je kan kiezen uit gans je historiek, per genre, opgeslagen nummers en whatsnot.

Specifiek een nummer zoeken doe je via je GSM, wat imho even handig/(on)veilig is als je scherm in het midden van de wagen. Maar dat kan dus inderdaad niet via Apple CarPlay. :) 

Hoe kan zo’n klein scherm van uw iphone nu zo handig zijn als het grote scherm in de Tesla, dat je ook perfect met 1 hand kan bedienen, en zelfs met voicecontrol. Niet dus…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid