Ga naar inhoud

Hoe brengen jullie het ter sprake ?


Soul

Aanbevolen berichten

En dan ben jij verwonderd dat je met je single-zijn geplaagd wordt...  :lolz: 

 

Trouwens, ik ben niet singel ! Ik zit tussen 2 relaties in ! :D

 

 

En jij vindt je draai op dit forum ? :facepalm:

 

:lol:

In combinatie met het flair forum kan hij combineren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin altijd met " kijk is, das nog iet tof" een week later "die vallen nog goed mee van prijs". Dan leg ik wat advertenties uitgeprint op de kast, per ongeluk vergeten weg te leggen ;-).

Dan ist " wat krijgt ge nog van den uwe ?"

Een week later wordt dan de koop gesloten meestal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin altijd met " kijk is, das nog iet tof" een week later "die vallen nog goed mee van prijs". Dan leg ik wat advertenties uitgeprint op de kast, per ongeluk vergeten weg te leggen ;-).

Dan ist " wat krijgt ge nog van den uwe ?"

Een week later wordt dan de koop gesloten meestal.

Voor iets helemaal anders dan waar gij mee afkwam :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals, ikzegmaarwat, een oude Alfa? :D

:D  Ik zou wel graag. Een GTA als het even kan.

Maar dan moet 'ie wel rijden. Daar zit 't probleem zeker? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons is het wel evident dat er niks buitensporigs komt zolang de kinderen nog in huis zijn. De budgetten laten dat niet toe, 't is te zeggen, we geven prio aan het lekkere leven en de hobby's van hen en ons.

Da's iets waar ik zelfs niet eens moet over nadenken.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Same here, ik wil niets anders.

Gewoon u zin doen, ze is wel even nors wegens plaatsgebrek :)

 

Idem hier. Geen probleem, ik betaal.

 

Plaatsgebrek is echter een wederkerend probleem :)

Maar ik krijg ze toch zo ver dat de daily auto's buiten staan tijdens de winter en de hobby auto's binnen.

Het is een goeike.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dat ik zeker een veel grotere auto liefhebber ben dan mijn vrouw zou zij mij eerder pushen om iets anders te kopen.

Ik ben meer iemand die teveel op zijn geld zit[emoji51]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Awel bompa, auto's zijn toch een hobby :D.

 

Die zag ik aankomen van ver :)

 

't Is niet dat we geen hobby's hebben he ;)

Maar inderdaad, dat zou een mooie aanvulling op de hobby's zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin met een auto waar ze voor te vinden is en dat klets ik er 5k bij voor wat extra pk's. Tijdens een vriendendiner vertel ik terloops hoeveel pk die kar zal hebben en dan is maar aan haar om te zien dat ze 't gehoord heeft of niet. Ik heb dan wel getuigen.

  • Vind ik leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow vergeten, de laatste keer, toen ik met een bijna 6-meter lange amerikasloep ben toegekomen heb ik gezegd "tadaaaa" en da was't zowa :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow vergeten, de laatste keer, toen ik met een bijna 6-meter lange amerikasloep ben toegekomen heb ik gezegd "tadaaaa" en da was't zowa :D

 

Ik vraag mij af of dat nu zo onder mannen makkelijker gaat ? Berengun op AF wisselen ook vaak van auto .

 

No offense, juist curieus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van taksen heeft ze geen benul en ze beseft dat elke aankoop vooraf gegaan wordt door neurotisch telwerk dus carte blanche

Zo lang ik haar wagen gerust laat ligt die thuis er dus niet van wakker. Recent wou ik haar Mini Cooper inwisselen voor een praktische 130i 5d -> storm.

Toen ik mijn Z4 kocht echter gewoon 2 weken rollende ogen (wegens midlifecrisis gehalte), en bij aankoop van de A6 van Avantus dan weer gejuich (wegens het hoge familiegehalte van die kar).

Volgende keuze wordt een funcar genre Super seven, Speedster,... Ben benieuwd  :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zij geeft een aantal praktische voorwaarden (Meestal gewoon prijs)

 

En ik kom met de domst mogelijke oplossing af!

 

Works like a charm :inlove:

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb echt een droomwijf op dat gebied.

 

Ik wou een E30, ze heeft een deel gesponsord :D

Nu wil ik een Exige, stuurt ze soms zoekertjes door (laatst nog van een Elise, maar ze doet zo haar best) en doet ze haar best om te zien of we dat kunnen of niet

 

Enige lastige is altijd budget. Ze vind het niet zo fijn dat ik liever een exige zou kopen, dan mijn huis afwerken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb echt een droomwijf op dat gebied.

 

Ik wou een E30, ze heeft een deel gesponsord :D

Nu wil ik een Exige, stuurt ze soms zoekertjes door (laatst nog van een Elise, maar ze doet zo haar best) en doet ze haar best om te zien of we dat kunnen of niet

 

Enige lastige is altijd budget. Ze vind het niet zo fijn dat ik liever een exige zou kopen, dan mijn huis afwerken.

 

ZIt er nu al een ring rond haar vinger?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin met een auto waar ze voor te vinden is en dat klets ik er 5k bij voor wat extra pk's. Tijdens een vriendendiner vertel ik terloops hoeveel pk die kar zal hebben en dan is maar aan haar om te zien dat ze 't gehoord heeft of niet. Ik heb dan wel getuigen.

Deze post is grappig als je de historie van je Skoda kent :D  :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin met een auto waar ze voor te vinden is en dat klets ik er 5k bij voor wat extra pk's. Tijdens een vriendendiner vertel ik terloops hoeveel pk die kar zal hebben en dan is maar aan haar om te zien dat ze 't gehoord heeft of niet. Ik heb dan wel getuigen.

 

Dreig je niet gewoon met een staking als ze niet akkoord gaat met uw eisen?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*Badum tsss*

:D

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooralsnog heb ik ook steeds m'n 'eigen zin' gedaan. Al vind ik wel dat ze daarin ook haar mening mag/moet hebben.

 

Tot op heden heeft ze ze daar nog nooit een probleem van gemaakt, 't is wel een argument dat af en toe eens terugkomt als zij een dure handtas of ander vestimentair spul zou willen  :lol:

 

Momenteel heb ik evenwel het omgekeerde probleem: ik twijfel erover om de Peugeot te verkopen en dat zou zij dan weer liever niet zien gebeuren...  :tct:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid