Ga naar inhoud

Hoe brengen jullie het ter sprake ?


Soul

Aanbevolen berichten

Ik vraag mij af of dat nu zo onder mannen makkelijker gaat ? Berengun op AF wisselen ook vaak van auto .

 

No offense, juist curieus.

Goh, hij had er een groter probleem mee toen ik "tadaaa" zei als ik mijn mijn AK47 thuis toe kwam want daar wist hij ook niks van :D (da gaat nu nie meer pakken want vermits hij hier nu zijn domicilie heeft moet hij voor alles mee tekenen :()

Maar ik denk dat op de meeste vlakken dat iets simpeler is ja, ne man blijft ne man he, mentaal meestal niet veel ouder dan 8 en coole jongens dingen leuk gaan vinden of appreciëren of op z'n minst proberen begrijpen waarom ik persé een fles van 6 liter Chimay blue in m'n leven moest hebben lijkt mij makkelijker ja.

En hij is da van mij wel gewend dak ne grote kleuter ben die zo'n stoten uitsteekt. 

Bij een vrouw denk ik echt dat ge het gaat moeten uitleggen, als hij mijn kinderlijk gedrag ziet rond een nieuw speeltje of achterlijke aankoop dan kan hij der makkelijker mee leven (dat denk ik toch en als ik het mis heb dan is da pech voor hem :D)

Ik moet er godverdomme ook mee leven dat hij naar gaga luistert en Disney figuren in mijn mancave heeft gezet  :angry:  :angry: 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Momenteel heb ik evenwel het omgekeerde probleem: ik twijfel erover om de Peugeot te verkopen en dat zou zij dan weer liever niet zien gebeuren...  :tct:

 

Ik heb hetzelfde met de G. Tzijn vreemde wezens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, hij had er een groter probleem mee toen ik "tadaaa" zei als ik mijn mijn AK47 thuis toe kwam want daar wist hij ook niks van :D (da gaat nu nie meer pakken want vermits hij hier nu zijn domicilie heeft moet hij voor alles mee tekenen :()

Maar ik denk dat op de meeste vlakken dat iets simpeler is ja, ne man blijft ne man he, mentaal meestal niet veel ouder dan 8 en coole jongens dingen leuk gaan vinden of appreciëren of op z'n minst proberen begrijpen waarom ik persé een fles van 6 liter Chimay blue in m'n leven moest hebben lijkt mij makkelijker ja.

En hij is da van mij wel gewend dak ne grote kleuter ben die zo'n stoten uitsteekt. 

Bij een vrouw denk ik echt dat ge het gaat moeten uitleggen, als hij mijn kinderlijk gedrag ziet rond een nieuw speeltje of achterlijke aankoop dan kan hij der makkelijker mee leven (dat denk ik toch en als ik het mis heb dan is da pech voor hem :D)

Ik moet er godverdomme ook mee leven dat hij naar gaga luistert en Disney figuren in mijn mancave heeft gezet  :angry:  :angry: 

 

 

Jij durft dat nog een mancave noemen? Nou nou :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

635: wist ze niet van, stond haar niet aan

MINI: wist ze van, beviel haar goed

M3: wist ze niet van, stond haar niet aan

993: wist ze niet van, stond haar niet aan

Series II: wist ze van, bevalt haar goed

Het patroon is duidelijk, eigenlijk. Als ik een leuke auto wil hebben moet ik zorgen dat ze er niks van te weten komt op voorhand :P

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

M5: wauw je hebt nog nooit een auto in zo'n goede staat gehad

540: wauw je hebt nog nooit zo'n moderne en comfortabele auto gehad

S2000: wauw je hebt nog nooit zo'n mooie auto gehad. Het mocht wel geen rode of gele geweest zijn, maar daar trek ik me niets van aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooralsnog heb ik ook steeds m'n 'eigen zin' gedaan. Al vind ik wel dat ze daarin ook haar mening mag/moet hebben.

 

Tot op heden heeft ze ze daar nog nooit een probleem van gemaakt, 't is wel een argument dat af en toe eens terugkomt als zij een dure handtas of ander vestimentair spul zou willen  :lol:

 

Momenteel heb ik evenwel het omgekeerde probleem: ik twijfel erover om de Peugeot te verkopen en dat zou zij dan weer liever niet zien gebeuren...  :tct:

Ze heeft gelijk, houden die Peugeot!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

M5: wauw je hebt nog nooit een auto in zo'n goede staat gehad

540: wauw je hebt nog nooit zo'n moderne en comfortabele auto gehad

S2000: wauw je hebt nog nooit zo'n mooie auto gehad. Het mocht wel geen rode of gele geweest zijn, maar daar trek ik me niets van aan

Waar vind je zo één? :D

Mijn heeft een afkeer van mijn autohobby :(

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

samen wat bespreken hier. zij kiest mee naar model en kleur, ik de motor

vooral met de bromtol wat dat grappig.

"500c is mooi als reclamewagen, en kan in de garage."

"oké, maar dan wel een abarth, anders stap ik niet in"

*laat wat foto's zien*

"ja zo'n 2 kleuren is wel mooi"

*gaan eentje halen en de verkoper start de wagen*

"oei dat klinkt luid?"

"maar neen dat is direct weg als hij warm staat"

 

en dan de kinderen gebruiken

*vrooooap*

"papa, mama zegt dat je met een cabrio rustiger moet rijden"

" ja maar dit is een abarth, dat moet je af en toe eens lostrekken. en dan klinkt dat veel mooier"

"ja dat is waar wij hebben een 595 hé!"

 

zo lachen, als ze dat aan Lize vragen. :lol:

*fier* "wij hebben thuis een 595"

dan kijken ze allemaal raar. :D

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie maar dat er genen ene slimme kleinen tussen zit die gaat beginnen roddelen da ge ne Porsche 595 hebt staan he :D

Porsche is 959 hé ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja

Tis zondag en ik heb een kater dus ja.

 

Je ziet je vrouw en je zegt:

 

Schat, ik heb de BMW verkocht en vanaf nu rijden we met de grijze Turbo johnny :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ziet je vrouw en je zegt:

Schat, ik heb de BMW verkocht en vanaf nu rijden we met de grijze Turbo johnny :D

Als het van mijn vrouw afhangt koop ik de Porsche. ik citeer haar:

Spaargeld brengt niks op en met die Porsche maak je uw droom waar dus....

Topvrouwke [emoji7]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn huidige is redelijk makkelijk op het vlak.

 

Alles wat ik toon is lelijk, maar en ik citeer ; 'T is den uwe he, gij moet er mee rijden'. Al komt er ook soms iets in de aard van ; 'Gij moet het weten, maar ik stap daar niet in'.

 

Maar zolang ik van haar fiesta'ke blijf, is alles in orde denk ik.

 

Momenteel verbied ze me wel iets te kopen omdat ik binnenkort wel eens wat kapitaal kan nodig hebben. Ik verantwoord me nog door te zeggen dat, als ik wat koop, ik daar normaliter geen verlies op ga maken maar eerder in de andere richting. Maar eigenlijk heeft ze gelijk, hoe je het ook draait of keert, het is kapitaal die (tijdelijk) vast zit.

 

Ik ga dus waarschijnlijk wel wachten en nog even op mijn tanden bijten in de golf.

 

Vanaf het kan komt er wel iets anders, en dat zal wel iets zijn met wat speel gehalte gok ik.

 

Naar plaats moeten we voorlopig nog niet kijken, en zelfs al was dat zo, zolang ze een 5 deurs heeft heeft ze geen reden van klagen he :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid