Jupke 11.086 Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 Twas in orde! Just onderweg naar huis nu. Goe weer schoon baantjes en leuk volk. 1 Quote
W201 416 Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 (aangepast) Zo is dat. Haarspeldjes waar blijf je er toch zoveel vinden? Dikke merci voor al de moeite die jullie erin gestoken hebben, we hebben er zwaar van genoten! 21 juni 2016 aangepast door W201 1 Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 Wat een geslaagde dag weer Deze morgen dreigde het wel allemaal mis te lopen toen de S2000 niet wou starten, snapte niet meteen waarom want hangt zo goed als altijd aan een druppellader... Toch was het de batterij. Gelukkig was @Gert-Jan al onderweg en had hij toevallig startkabels bij. Backup plan was de Golf nemen. GJ kwam toe, startkabels aangesloten en na enkele keren proberen kwam hij dan toch tot leven. Gezien we de startkabels toch bij hadden, besloten de S2000 mee te nemen zoals het ook gepland was en bij iedere tankstop de motor maar te laten draaien Bij iedere tussenstop was de batterij terug zo dood als een pier, maar mits wat VTEC jumpstarts mbh van @DRIVER-W en Gert-Jan zijn startkabels de dag doorgekomen thx guys! Verder geen issues gehad en zalig genoten van het geknal en de baantjes. Ook de BBQ was weer top geregeld dit jaar, chapeau mannen! Mijn vriendin heeft gaandeweg geleerd hoe bolletje pijl werkt, dus dat is mooi meegenomen 6 Quote
flupke73 10.916 Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 lange en vermoeiende dag maar 100% worth it chapeau aan heel het team, perfect roadbook ook we zijn een keer of 17 verkeerd gereden, zelf ook ge-navigeerd en ze 2x de verkeerde straat ingestuurd anyway, moe maar voldaan wanneer een eerste week-end-trip???? @PJH 1 Quote
walter 4.428 Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 11 minuten geleden zei BlackFox: hangt zo goed als altijd aan een druppellader... Toch was het de batterij. Dan weet je ook meteen waarom je batterij kapot is. 1 Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 geniale dag, zo'n S2000 blijft een heerlijke machine Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 't Was idd weer dik in orde Hier en daar welk druk waardoor je soms wat vastzat maar mooie banen gezien. Dikke merci aan de organisatie. Ik heb niet veel foto's, Mayo zal er wel meer kunnen posten 1 Quote
HIM-250 421 Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 Juist thuis. Super dag. Dikke merci aan iedereen die meegeholpen heeft aan deze super dag. In het begin mis gereden (met vele) Op den duur met de co beslist om opnieuw te starten, en dan gezien dat we die t splitsing nog over moesten steken, we zaten eerst dus 100m mis. Dan een heel stuk 'alleen' gereden maar dat was ideaal om de mx5 wat beter te leren kennen. Bij de tussenstop aan het stuwmeer hebben we dan kunnen aanpikken bij de mx5 trein. Tot dat we dringend een tankstop moesten doen... Dan een tijdje achter de Cayman gt4 gereden (met de vrouw/vriendin?) Aan het stuur, sorry als ik ze per ongeluk wat opgejaagd heb, als dat zo was, dit was zeker niet de bedoeling. Uiteindelijk tot de eindbestemming gereden in gezelschap van een Audi s4 en een bmw 3 coupé. Hopelijk volgen er nog zo leuke ritjes zodat ik op termijn ook de link tussen de gezichten, namen en auto's kan leggen :-). Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk 1 Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 Mijn dag in een paar woorden : Scheuren met medekappers , olie verstoken, hier en daar ambetant zijn op misnoegde bestuurders, veel genieten, ideaal weer, doodop. Enorm geslaagde dag, naar jaarlijkse gewoonte trouwens, maar heb nog amper fut om te typen 6 Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 Ohja en ik ben - denk ik - geflitst echt 10 minuten na vertrek, toen we collectief verkeerd reden \o/ Wordt eentje van 50 EUR. Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 Ja, daar stond een flitscamera. 50km/u. Quote
RRD 9.535 Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 Heerlijke dag. Heerlijke wegen. Heerlijk volk. Heerlijke organisatie. Kortom: top! 1 Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 49 minuten geleden zei walter: Dan weet je ook meteen waarom je batterij kapot is. Yup, dacht dat het nochtans de bedoeling was van een druppellader... Guess not. Quote
HIM-250 421 Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 Mijn dag in een paar woorden : Scheuren met medekappers , olie verstoken, hier en daar ambetant zijn op misnoegde bestuurders, veel genieten, ideaal weer, doodop. Enorm geslaagde dag, naar jaarlijkse gewoonte trouwens, maar heb nog amper fut om te typen [emoji4] Ik vermoed dat ik een tijdje achter uwe tweetakt heb gereden [emoji1] . Zo lang je gas geeft geen probleem, bij gas los begonnen de blauwe wolkjes te komen... (en precies meer en meer [emoji16]) Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 Blauwe wolkjes waren vandaag sterk vertegenwoordigd ja 1 Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 Op het gemakje begonnen, alleen, kwestie van een beetje te zoeken, hier en daar iemand opgepikt en dan weer verloren, even aangepikt aan het s2000 treintje, dat best snedig vooruit ging. Dan terug even afgezakt en éne gaan drinken. Kist heeft het ook voortreffelijk gedaan. Al is het soms opletten bij te snel te hard insturen. Maar dat compenseert ie wel bij het uitaccelereren. Kudos voor de co die het weer voortreffelijk gedaan heeft gezien de vrij grote teller afwijking. Niet echt verkeerd gereden, wel eens 10 meter te ver om dan direct de fout in te zien en recht te zetten. We hebben ze meteen een nieuwe bijnaam gegeven en ze was er nog blij mee ook... Merci voor het team, volgende keer weer! 7 Quote
McLovin 1.193 Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 11 minuten geleden zei BlackFox: Blauwe wolkjes waren vandaag sterk vertegenwoordigd ja Represented! Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 Godverdomme @Parsifal, allemaal u schuld!!! Quote
s13 23 Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 was toffe rondrit, goede bbq en goe weer, alleen soms een beetje druk en een kleine zijnoot toch zorgen dat ik de volgend keer toch iets meer adequater materiaal mee heb om te rijden 1 Quote
Ian 511 Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 Meer dan 500km gebold vandaag. Stevig gereden! Blij dat ik zonder brokken terug thuisgeraakt ben (met die oude rotte bmw's weet je nooit). Kudo's aan de organisatie! Systeem met bonnetjes aan de bbq was wel beter. Was het vlees tenminste niet al op voor we aankwamen. Alleen beetje vervelend dat er per bbq sessie precies maar één soort vlees op de grill lag waardoor we eerst moesten wachten tot het volgende soort vlees ge-bbq'd werd. 1 Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 (aangepast) Dat was weer een Ardennenrit uit het boekje Van de route viel het tweede deel het beste in de smaak, maar met alle omleidingen/wegenwerken/kermis en ander gezeur mogen we content zijn met de route die PJH voor ons in elkaar geklust heeft, chapeau! Zoals altijd voel ik me op mijn gemak als co bij @dragonfly wat gezien de enthousiaste rijstijl niet zo vanzelfsprekend schijnt te zijn Beheerst snel onderweg, precies zoals het hoort. De S2000's en MX-5-jes waren talrijk. Hoezo AM een BMW forum?? Rondom mij kijkend zag ik veel meer onbekende gezichten dan verwacht. 'AM-only' kan breed geïnterpreteerd worden? Een dag als vandaag moet altijd een goed vervolg krijgen dus: @TomT het idee van een kartrace in Eupen gevolgd door een re-run van een Ardennenrit klinkt zo slecht nog niet! @gTA en @Dragonfly een toer met de moto door de Ardennen/Eifel/Lux mag ook best een vervolg krijgen Als het weer nog mee zit zoals vandaag... dan wordt het nog een goede zomer, toch nog.. Ps: Hopelijk is het vlees nog opgeraakt! 19 juni 2016 aangepast door msxx 2 Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 700 km achter de kiezen! Fantastisch weer. Tot de vroege namiddag een beetje twijfelachtig, daarna perfect. Wat een banen, daar. Blij dat ik met de fiets was, zo kon ik makkelijk al dat taffelend Duits Geschwindigkeitsbegrenzungsrespecterend chicanegedoe makkelijk voorbij. Top organisatie, lekkere BBQ, meer dan voldoende drank, ... En dat voor die prijs, miljaar. 4 Quote
Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 Ben tijdelijk doof... Dikke merci Pieter-Jan en Melissa!!! Was echt een leuk avontuur terug! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.