Ian 511 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 Volledig album: https://www.facebook.com/DTailzPhotography/photos/?tab=album&album_id=992494347535651 6 Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 Ooh van wie is dat compactje? 323ti parazaar? had ik dat geweten... sweeet memories 3 Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 Ooh van wie is dat compactje? 323ti parazaar? had ik dat geweten... sweeet memories Is van Bart (Max Dish). Zit niet meer op fora denk ik maar wel nog deel van Ons Gents autokliekje En 323ti inderdaad. M pakketje af fabriek, mooi in dat sterlingsilber met oranje knippers! Styling 32 met R888 rond ook ideaal voor de betere sleepermomentjes [emoji16] Wel stil in vergelijking met de S2000's. En die vielen op hun beurt in het niets in de buurt van Bert zijn Porky - luid! Heerlijke sound. Toch ook weer versteld van waar de S2000 allemaal toe in staat is. Blijft een heerlijk scheurijzer en brilliant totaalpakket. Zou persoonlijk niet weten wat ik voor dat geld liever zou hebben. Kistje was sinds de Zeeland Classic niet meer buiten gekomen. Soms heb je een Ardennenrit nodig om te beseffen waarom je die kist houdt, ook al rij je er maar sporadisch mee Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 MaxDish ken ik, heb 'm gezien. Nice one! Ziet er OEM en mint uit, ja. (Heb er ook eentje gehad, dus ik ken ze wel.) Quote
Ian 511 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 Dat Compactje was idd erg proper! @Alexis, komt de 318is eigenlijk nog buiten? [emoji14] Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 21 juni 2016 Auteur Geplaatst: 21 juni 2016 Op 20-6-2016 om 01:18 zei Stephane: ivm die AM-only: er was opnieuw weer heel wat onbekend volk... mss toch eens echt gaan voorzien in nickname badges (@PJH & @TomT). De drempel om op iedere onbekende af te stappen om hem aan te spreken ligt gewoon te hoog, zeker op zo'n korte tijd. Dankzij zo'n badge weet je tenminste al wie wie is. (Ik wil in deze ook niet meteen zeggen dat PJ of Tom hiervoor verantwoordelijk moeten zijn, misschien voelt iemand anders zich wel geroepen om zoiets in elkaar te boksen) Onbekende mensen, dat kan ik best verklaren: een AM'er schrijft zich in, maar brengt een copiloot mee. Dat hoeft uiteraard geen AM'er te zijn dus van de 91 mensen, waren er misschien 40 onbekenden, wat inderdaad vrij veel is maar niet te vermijden. 7 uur geleden zei Phil: Volgende keer misschien wel iets meer klaptafels voorzien bij de BBQ, mogen gerust hoge tafels zijn om aan te staan. Na een lang dagje op de grond moeten eten is toch iets minder vind ik. Verder geen enkele kritiek. Ik vond het al zo raar. Ik had inderdaad een 6-tal mensen zien zitten in het gras, ik dacht zelfs oorspronkelijk dat het voor de laatste zonnestralen was dat jullie daar zaten. Dit is uiteraard niet de bedoeling, en meteen ook de reden waarom wij stoppen bij 100 deelnemers. Gisteren was er slechts 91 man aanwezig, dus ik had geen plaatsgebrek verwacht. Dat hebben we trouwens nog nooit meegemaakt. Misschien komt dit omdat ik tijdens de briefing vroeg om bepaalde uren te respecteren, en we daardoor dus ook wat dichter bij elkaar zaten qua aankomst. Stuff to think about want dat mag eigenlijk niet voorvallen. 1 Quote
HIM-250 421 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 Hier nog een filmpje wat mij copiloot snel snel gemaakt heeft met de gsm, het is niet super van kwaliteit maar misschien toch eens leuk om te zien? 1 Quote
HIM-250 421 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 Gek, het filmpje is niet zichtbaar in tapatalk, wel via gewone browser. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 De copiloot in de E30 325i cabrio heeft ook enkele foto's genomen, ik ga er wel eens achteraan en post ze hier dan 1 Quote
Jupke 11.086 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 1 hour ago, HIM-250 said: Gek, het filmpje is niet zichtbaar in tapatalk, wel via gewone browser. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk Heb ik ook al gemerkt @dragonfly Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 3 uur geleden zei Ian: Dat Compactje was idd erg proper! @Alexis, komt de 318is eigenlijk nog buiten? Ik wist niet dat jij er ook was. Jammer genoeg niet gezien! 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 Tapatalk is hopeloos dus kan daar niet veel aan doen Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 3 uur geleden zei PJH: Ik vond het al zo raar. Ik had inderdaad een 6-tal mensen zien zitten in het gras, ik dacht zelfs oorspronkelijk dat het voor de laatste zonnestralen was dat jullie daar zaten. Dit is uiteraard niet de bedoeling, en meteen ook de reden waarom wij stoppen bij 100 deelnemers. Gisteren was er slechts 91 man aanwezig, dus ik had geen plaatsgebrek verwacht. Dat hebben we trouwens nog nooit meegemaakt. Misschien komt dit omdat ik tijdens de briefing vroeg om bepaalde uren te respecteren, en we daardoor dus ook wat dichter bij elkaar zaten qua aankomst. Stuff to think about want dat mag eigenlijk niet voorvallen. Er was zeker nog plaats om te zitten, wij dachten idd ook dat ze daar gaan zitten waren voor de zon Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 hoeveel auto's waren er nu aan de start? exact 50? Quote
Ian 511 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 Ik wist niet dat jij er ook was. [emoji33] Jammer genoeg niet gezien! [emoji20] Je bent me nochtans op 1,5m voorbij gewandeld. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 21 juni 2016 Auteur Geplaatst: 21 juni 2016 Er stonden 53 wagens aan de start, goed voor 91 deelnemers. Dus een paar mensen zonder copiloot. De auto's die niet op de site stonden: Bruno, was niet ingeschreven en heeft last minute beslist. Wax-it was ook niet ingeschreven maar wou absoluut komen en ook helpen op de BBQ, dus daar was ik dankbaar voor en dan was er nog de Lotus Elise S3 van een kennis van mij, een echte petrolhead en compleet verslaafd aan rondritten, en die kwam op uitnodiging van mij. Hij was ook aanwezig op de Zeeland Classic dit jaar. (en zal er denk ik vanaf nu altijd bij zijn, elke keer ik iets organiseer mailt hij me plat om toch maar aanwezig te kunnen zijn :D) 2 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 21 juni 2016 Auteur Geplaatst: 21 juni 2016 We hebben eens een autominded facebookthread nodig. Gewoon een nickname, echte naam en een foto. Ideaal voor op rondritten 2 Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 3 minutes ago, PJH said: We hebben eens een autominded facebookthread nodig. Gewoon een nickname, echte naam en een foto. Ideaal voor op rondritten Bestaat er eigenlijk geen Facebook groep? Dat zou misschien een oplossing zijn? Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 maak je het dan niet heel gemakkelijk om de buitenstaander te laten uitkomen op filmpjes en foto's van wegpiraten zoals ze zo graag op HLN plaatsen! is toch net de bedoeling van het via een forum en nicknames te doen dat het een beetje low profile - off the radar blijft Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 1 minuut geleden zei Liquid Li0n: maak je het dan niet heel gemakkelijk om de buitenstaander te laten uitkomen op filmpjes en foto's van wegpiraten zoals ze zo graag op HLN plaatsen! is toch net de bedoeling van het via een forum en nicknames te doen dat het een beetje low profile - off the radar blijft Besloten groep op uitnodiging. Uiteraard. Quote
flupke73 10.916 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 forum afsluiten en eigen namen ma bon Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 nicknames behouden, want je kan hier onaangemeld ook deze posts en dergelijke lezen. op facebook kan er idd een geheime groep op uitnodiging worden gemaakt maar ik weet niet hoe dat dan zit als je getagt wordt in een foto, die komt mss alsnog op je prikbord. Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 21 juni 2016 Geplaatst: 21 juni 2016 Die Caterham moet BY FAR the leukste kar zijn om die rondrit te doen........ zou ik echt graag eens doen met zoiets ! 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.