Ga naar inhoud

Something old...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Verzekering en belastingen zijn dan wel hoger dan bij een oldie.

Belasting valt mee afh van je motorisatie en ik zou hem dan ook niet het ganse jaar inschrijven. Iets uit de beginjaren 2000 kost ook aan BIV quasi niets.

Verzekering is idd wel een verschil. Ik zou eens moeten kijken of er een speciale formules zijn voor een wagen die max 3k km/j doet. Oldtimer is +-100€ voor een jaar verzekerd te zijn.

Geplaatst:

Ik heb momenteel km verzekering 10.000km per jaar en dat kwam voor de subaru wrx op 400€ en nu ietsje minder maar niet veel (16v)

Geplaatst:

:inlove:

Maar zoals @@Bompa aangeeft geprijsd voor de liefhebber met diepe zakken...

Ik heb zo een dikke boon voor een franse pocket rocket. Wat stiekem een beetje plan B aan het worden is...

Geplaatst:

Ben curieus :)

Ik droom stiekem van een full option CX II in onberispelijke en roestvrije staat met zwart GTI-lederen interieur en liefst ook zwarte buitenkleur.... motor zou me nog niet veel kunnen schelen, al is de GTI of Turbo2 wel leuk natuurlijk.

Onmogelijk voor een normale prijs denk ik.

Geplaatst:

Ik droom stiekem van een full option CX II in onberispelijke en roestvrije staat met zwart GTI-lederen interieur en liefst ook zwarte buitenkleur.... motor zou me nog niet veel kunnen schelen, al is de GTI of Turbo2 wel leuk natuurlijk.

Zoiets dan? 

We gaan niet tegen elkaar opbieden kan ik je alvast garanderen   :lol:

Geplaatst:

Ja, perfect, maar dan met deze zetels:

5908423715_533fa50496.jpg

of deze:

citroen-cx-prestige-02.jpg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ben ik ook gigantische fan van! Heerlijk, zo een slee.

Mijn pa heeft tijdens mijn jeugd altijd met Citroën BX'en gereden, was ook tof!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

:inlove:

Maar zoals @@Bompa aangeeft geprijsd voor de liefhebber met diepe zakken...

Ik heb zo een dikke boon voor een franse pocket rocket. Wat stiekem een beetje plan B aan het worden is...

205 1900 gti ?
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

R5 turbo? please!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

R5 turbo? please!

Als gij die weet staan voor mijn budget?

Geplaatst:

Verdorie, die Baccara :inlove:

Op AF zit er ook eentje. Wat een bizarre combinatie in die tijd: luxeuitrusting op een stadswagentje, ongezien. Nu als het ware doordeweeks. Dat maakte hem zo aantrekkelijk vind ik. Kostte wel de prijs van een Mazda 626.

Geplaatst:

Zou dit lukken?

beste een afspraak om 7u op de keuring maken en hopen dat ze nog maar op 50% draaien  :lol:

Geplaatst:

Zou dit lukken?

beste een afspraak om 7u op de keuring maken en hopen dat ze nog maar op 50% draaien  :lol:

165pk, nog niet zoveel hé voor een turbo MX-5. En 7900 is echt wel veel geld.

Liever een proper exemplaar kopen voor 4k en dan zelf de turbo install doen, dan weet je meteen dat het deftig is gebeurd.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Lijkt me net een veilige set-up qua waardes? Niet de goedkoopste idd, maar veel NA- turbo's staan er ook niet te koop.

Bij de zoektocht naar een 944 valt me op dat er weinig zoekertjes zijn waar de verkoper de moeite gedaan heeft om een duidelijke beschrijving te geven.

Hier wel eentje.

Geplaatst:

Zou dit lukken?

Voor deze met BBR turbo is er wel een pvg nummer te krijgen (dacht ik)

Dus zou in principe moeten lukken.

ALs ze mijne pvg nummer ingeven op de keuring zien ze twee versies,

de gewone met +/-85kw en dan ene met 110kw (de bbr turbo)

vandaar dat deze vrij duur geprijsd is vermoed ik.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Lijkt me net een veilige set-up qua waardes? Niet de goedkoopste idd, maar veel NA- turbo's staan er ook niet te koop.

Bij de zoektocht naar een 944 valt me op dat er weinig zoekertjes zijn waar de verkoper de moeite gedaan heeft om een duidelijke beschrijving te geven.

Hier wel eentje.

De 2.7 is wel niet zo goed als een 2.5 ;)
  • Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in