Ga naar inhoud

Something old...


erq

Aanbevolen berichten

Ikzelf heb dit als oldie gehad, identiek kwa stance en verbrede carroserie maar volledig wit met matzwarte motorkap:

 

Opel_Kadett_C_Coupe_yellow_r_EMS.jpg

 

Natuurlijk kwa mekaniek was de mijne geen standaard Kadett meer. Motor was een 2.4 16V twin cam Risse motor (243pk/ +/- 300-320nm) atlas sperdiff. met koeling, Omega 3000 remmen enz...

 

Reken wel op een 25k€ alvoor je hier bent, Ik heb alles zelf gedaan maar als dit laat doen kom je aan een 40-45K€

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even nuanceren: de MX-5 die je toont moet je wel nog door de eenmalige oldtimer keuring krijgen. Ik betwijfel of dat zal lukken met alle mods die er reeds aan gedaan zijn ( vooral schroefkit ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even nuanceren: de MX-5 die je toont moet je wel nog door de eenmalige oldtimer keuring krijgen. Ik betwijfel of dat zal lukken met alle mods die er reeds aan gedaan zijn ( vooral schroefkit ).

 

schroefkit is geen probleem. Zo lang ie over het balkje gaat alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf heb dit als oldie gehad, identiek kwa stance en verbrede carroserie maar volledig wit met matzwarte motorkap:

 

Opel_Kadett_C_Coupe_yellow_r_EMS.jpg

 

Natuurlijk kwa mekaniek was de mijne geen standaard Kadett meer. Motor was een 2.4 16V twin cam Risse motor (243pk/ +/- 300-320nm) atlas sperdiff. met koeling, Omega 3000 remmen enz...

 

Reken wel op een 25k€ alvoor je hier bent, Ik heb alles zelf gedaan maar als dit laat doen kom je aan een 40-45K€

En wat is juist het nut van deze post als het budget 8k is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf heb dit als oldie gehad, identiek kwa stance en verbrede carroserie maar volledig wit met matzwarte motorkap:

 

 

Natuurlijk kwa mekaniek was de mijne geen standaard Kadett meer. Motor was een 2.4 16V twin cam Risse motor (243pk/ +/- 300-320nm) atlas sperdiff. met koeling, Omega 3000 remmen enz...

 

Reken wel op een 25k€ alvoor je hier bent, Ik heb alles zelf gedaan maar als dit laat doen kom je aan een 40-45K€

Je bent mis, het is de leeftijd die >25 moet zijn, niet het budget!

Link naar reactie
Delen op andere sites

schroefkit is geen probleem. Zo lang ie over het balkje gaat alvast.

Ervaring mee?

Dus als je hem zou willen keuren als oldtimer zouden ze er niets over zeggen volgens u?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ervaring mee?

Dus als je hem zou willen keuren als oldtimer zouden ze er niets over zeggen volgens u?

 @CharlesV 

 

 

Deze voertuigen zijn niet onderworpen aan de controle van de wielgeometrie.

Verlaging is toegelaten.

De basisvereisten blijven van toepassing.

Bijkomende vereisten:

Geen enkel validatierapport of montageattest dient voorgelegd te worden.

...

 

BRON

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf erbij...Zo'n MX5jes en dergelijke...qua rijden lijkt me dat fun ja.

Maar dat vermogen...Fuck dat.

 

Jij rijdt nu iets dat een shitload van koppel op de baan zet, je rijdt vlot en soepel.

Met zo'n gebakje lig je constant te stampen en te jagen....ik dénk dat dat niets voor jou is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tellen, tellen, telllen... Ik heb een afwijking vrees ik.

Gezien ik best veeleisend ben over de staat van een mogelijke oldie, zij die ik op het oog heb meestal (net) buiten budget .

Voor het beoogde gebruik (zlc, ardennenrit , cruisen algemeen) sluipen er dan ook iets jongere wagens tussen de zoeklijstjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid