Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil er anders wel eentje :inlove:

Geplaatst:
24 minuten geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Ik wil er anders wel eentje :inlove:

Ook aan meer dan nieuwprijs? 😛

Geplaatst:
52 minuten geleden, anders zei:

Pré-OPF is key op langere termijn als je ooit goed wil kunnen verkopen

Geplaatst:
55 minuten geleden, anders zei:

Als het je dat waard is…

Maar voor mij zal dat een droom blijven. 

Geplaatst:
25 minuten geleden, flupke73 zei:

Pré-OPF is key op langere termijn als je ooit goed wil kunnen verkopen

Wel, mijne is pre-OPF, manuele targa. En bij Van Beurden zeiden ze effectief dat als er iemand zoekt naar een manuele targa, dat ik die duur kan verkopen. Maar je moet dan natuurlijk wel de juiste klant vinden...

Bij 718 geldt dat ook vooral voor de 4l aangezien de rest sowieso niet echt bekend staat als goed-klinkend.

Geplaatst:

De Spyder RS is een fantastische wagen maar vrij duur en die grap met dat dak zou voor mij al een afknapper zijn.

De prijzen van de GT4 RS zijn met dank aan extra productie genormaliseerd.

Geplaatst:

Als ex Spyder eigenaar (eerst 987 en dan 981) ben ik met zowel 718 Spyder (RS) als GT4 RS gaan rijden en “nein Danke”…

GT4 RS: Ik heb bij de terugrit uit Duitsland oorstoppen gaan kopen want de klankkast achter mij werd onhoudbaar op lange ritten. Misschien word ik oud? Maar dan hoor je toch slechter… 😂

Spyder RS: combinatie van wederom geluid en de terug de verschrikkelijke dakconstructie van mijn eerste 987 spyder, neen bedankt …. 

ook waren de prijzen dankzij “beleggers” vorig jaar veel te hoog en dat wordt nu nog eens pijnlijk duidelijk als je het aanbod bekijkt. Zelfs knappe specs met PTS gaan nu voor heel andere tarieven… als ze verkopen…

Uiteindelijk terug naar de 911 omdat voor “ons gebruik” namelijk weekendjes en vakanties in de bergen het geluid in de spyders te aanwezig werd op de snelweg …

Persoonlijk nog niets gemist van de Spyder …

indien iemand op zoek is naar een spyder zou ik steeds de 981 aanraden met “verwarmde” kuipen 

Geplaatst:

Rijdt zeer leuk, maar ik word echt zot van dat geluid. 10x liever pure sound van een GT3.

Geplaatst:
2 uren geleden, Fastflupke zei:

Als ex Spyder eigenaar (eerst 987 en dan 981) ben ik met zowel 718 Spyder (RS) als GT4 RS gaan rijden en “nein Danke”…

GT4 RS: Ik heb bij de terugrit uit Duitsland oorstoppen gaan kopen want de klankkast achter mij werd onhoudbaar op lange ritten. Misschien word ik oud? Maar dan hoor je toch slechter… 😂

Spyder RS: combinatie van wederom geluid en de terug de verschrikkelijke dakconstructie van mijn eerste 987 spyder, neen bedankt …. 

ook waren de prijzen dankzij “beleggers” vorig jaar veel te hoog en dat wordt nu nog eens pijnlijk duidelijk als je het aanbod bekijkt. Zelfs knappe specs met PTS gaan nu voor heel andere tarieven… als ze verkopen…

Uiteindelijk terug naar de 911 omdat voor “ons gebruik” namelijk weekendjes en vakanties in de bergen het geluid in de spyders te aanwezig werd op de snelweg …

Persoonlijk nog niets gemist van de Spyder …

indien iemand op zoek is naar een spyder zou ik steeds de 981 aanraden met “verwarmde” kuipen 

En waarom 981 Spyder en geen 718 eigenlijk?

De RS, daar kan ik in volgen. Je moet Committed zijn om continu met dat geluid rond te rijden, maar de gewone 718 Spyder lijkt wel beter dan de 981?

Geplaatst:

981 is tien keer meer involvement tegenover een 718

Als ik ooit centjes heb koop ik een 981 Spyder, met kuipen en PCM delete.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
1 uur geleden, anders zei:

Alexander geeft het al aan, totaal verschillende wagens, 981 is een echte beleving, perfect stuur, één van de beste sounds, geen OPF …

Wagen zou gebleven zijn mochten wij niet zoveel Autobahn kilometers ermee moeten doen en dat was voor ons echt teveel vervelende db’s 

Eén tip, ga gewoon met beide eens rijden dan ga je het zeer snel voelen

Geplaatst:
3 uren geleden, Alexanderr zei:

981 is tien keer meer involvement tegenover een 718

Als ik ooit centjes heb koop ik een 981 Spyder, met kuipen en PCM delete.

Oh ja, dat is het :inlove:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid