Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 minute ago, Bart said:

maar wat ben je met gratis als het brol is :(

Zo erg zal het niet zijn hoor. Ik denk dat Protech niet van dergelijke erbarmelijke kwaliteit is dat ze de lak verwoesten. 

Geplaatst:

Doet dat nu eigenlijk iets ? Zo van die wax-it behandelingen ?

Geplaatst:
56 minuten geleden, Germinal zei:

Doet dat nu eigenlijk iets ? Zo van die wax-it behandelingen ?

:fp: 

In het kort, ja maar je mag je kar wel niet door de carwash jagen :D  Handwash it is...

Geplaatst:

Toch ook hier eens posten, komt overeen met mijn gevoel ....... ook typisch Porsche natuurlijk, realiteit is zowat altijd sneller dan opgegeven cijfertjes, itt de concurrentie. 

Geplaatst:
1 uur terug, Jokke_vlo zei:

Toch ook hier eens posten, komt overeen met mijn gevoel ....... ook typisch Porsche natuurlijk, realiteit is zowat altijd sneller dan opgegeven cijfertjes, itt de concurrentie. 

Miljaar dat spel trekt nogal :blink:

Geplaatst:
15 minutes ago, bossie said:

Miljaar dat spel trekt nogal :blink:

1 hour ago, Jokke_vlo said:

Niet slecht...maar eigenlijk onbelangrijk hé...Maar ik ben er zeker van dat je dat ook vindt.

Geplaatst:

Wat is dat hier eigenlijk met die -dt fouten?!?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
54 minuten geleden, wabe zei:

Niet slecht...maar eigenlijk onbelangrijk hé...Maar ik ben er zeker van dat je dat ook vindt.

Absoluut mee eens. Dat rijd veel te makkelijk (veel) TE snel.

Ik vindt dat meer dan genoeg.

(@icm : my pleasure)  

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
24 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

35 minuten geleden, Germinal zei:

Euhm.. je vindt ?

Ik wou Jokke verwittigen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 31-1-2018 om 13:05, Germinal zei:

bij mij weigerde de garage dit. Je kan het zelf doen natuurlijk.

Heeft te maken met wetgeving voor de hulpdiensten.

Geplaatst:
17 hours ago, Jokke_vlo said:

@Salokin zeker?

Geplaatst:

Dacht ik ook eens proactief te zijn op dit forum, het levert me weer pek en veren op.

Geplaatst:
24 minuten geleden, Salokin zei:

Dacht ik ook eens proactief te zijn op dit forum, het levert me weer pek en veren op.

Dat treft, gezien je voorliefde voor auto's met donkere kleur en weinig gewicht.

Geplaatst:

Met die pek kan je je haren kleuren.

Geplaatst:
5 minuten geleden, ICM zei:

Met die pek kan je je haren kleuren.

Weer een complex erbij.

Geplaatst:
Just now, Salokin said:

Weer een complex erbij.

Een Ferrari lost veel op, vriend.

Geplaatst:

Ferrari, een beetje het automobiele equivalent van een pak veren in uw gat.

De cirkel is rond.

Geplaatst:
2 minuten geleden, ICM zei:

Een Ferrari lost veel op, vriend.

Ik kijk uit naar de dag dat we hem samen bewonderen en ik je kan zeggen: "kijk, deze is betaald met jouw centen."

Geplaatst:
Just now, Salokin said:

Ik kijk uit naar de dag dat we hem samen bewonderen en ik je kan zeggen: "kijk, deze is betaald met jouw centen."

:inlove: Ik zie ons al staan.

In mijn garage.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

0-100 in 4,12 seconden is wel echt ziekelijk snel. Jammer dat de auto zo veel last heeft van zijn extra gewicht in bochten. Een veel gehoord kritiekpunt zijn ook de remmen overigens. Merk jij dat ook Jokke?

Als Nederland niet zo'n fiscaal verziekt land op het gebied van auto's zou zijn, dan zou mijn vader eerlijkheidshalve eerder voor een 4S geopteerd hebben. 

Geplaatst:

Remmen werken super. Wat je voelt bij traag remmen zijn de electromotoren die afremmen en dat geeft een rare synergie . Maar bij krachtig remmen voelt dat normaal aan.

Geplaatst:
Remmen werken super. Wat je voelt bij traag remmen zijn de electromotoren die afremmen en dat geeft een rare synergie . Maar bij krachtig remmen voelt dat normaal aan.

Inderdaad... ik ben anders gaan remmen.. gewoon zachtjes en dan worden volgens mij de remschijven niet gebruikt..

Hoe staat het met het verbruik jokke ?
Geplaatst:

b96bba90790eaad1490c873fa815999b.jpg

Wel lastig alle uren dat je stilstaat aan 0 per uur tellen ook mee , vandaar de extreem trage snelheid.

Ik merk dat het verbruik mijn plezier wat blokkeert. Auto rijdt zalig en maakt ook zalige sound in sportplus. Maar dan zit ik gegarandeerd met een gemiddelde van 17 liter ..... zal wel eens een tripje in sportplus doen binnenkort.

Ik blijf het verbruik hallucinant vinden en dan probeer ik bij kortere ritten om in hybride te rijden....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid