Ga naar inhoud

Porsche Panamera II


BMWMB

Aanbevolen berichten

Lijkt me bij deze temperaturen en de grootte van de batterij niet echt uitzonderlijk.


Misschien niet.. had het gewoon niet verwacht..

Nu ben ik hem eens aan het laden en ga vertrekken wanneer hij vol is.. eens benieuwd of dit verschil maakt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok.. blijkbaar is de oplossing zorgen dat batterij is geladen als je wil vertrekken bij dit weer.. net 17 km gereden, batterij op 50% en verbruik van 300wh/km.. net zoals een tesla dus [emoji33]

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Germinal zei:

Heb jij dat dan ook niet dat die voorwielen zo hard “springen” over de weg als je zit te manoeuvreren ?

Elke P met laagprofiel en zomers bij dit weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Germinal zei:

Heb jij dat dan ook niet dat die voorwielen zo hard “springen” over de weg als je zit te manoeuvreren ?

Absoluut, maar dat had mijn ML ook, net als andere laagprofiel banden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, Alexanderr : kan jij mij misschien zeggen waarom de motorolie van de ICE om de 15k gewisseld moet worden en dat er blijkbaar geen rekening wordt gehouden met de zuiver elektrisch gereden km ‘s ?? Ik heb nu ongeveer 6.000 zuiver elektrisch en 9.000 met de ICE.. maar hij geeft gewoon aan -> oliewissel.. zelfs als je dus 15.000 km zuiver elektrisch rijdt.. beetje raar, toch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Germinal zei:

Oh ja, Alexanderr : kan jij mij misschien zeggen waarom de motorolie van de ICE om de 15k gewisseld moet worden en dat er blijkbaar geen rekening wordt gehouden met de zuiver elektrisch gereden km ‘s ?? Ik heb nu ongeveer 6.000 zuiver elektrisch en 9.000 met de ICE.. maar hij geeft gewoon aan -> oliewissel.. zelfs als je dus 15.000 km zuiver elektrisch rijdt.. beetje raar, toch ?

Die 15k “onderhoud nu” melding is een bug. Ga eens naar een goeie garage :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 15k “onderhoud nu” melding is een bug. Ga eens naar een goeie garage [emoji14] 


Een bug ? Wat bedoel je ? Ja ik ga gewoon bij de dichtste garage bij mijn woonplaats..

Daar zeiden ze ja op 15k moet olie ververst worden.. enkel de olie en dat kost u 500 eurokes
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja :) tenzij de olie dusdanig vervuild zou zijn (of tenzij de auto 2j oud is) maar dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit geweten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ja [emoji4] tenzij de olie dusdanig vervuild zou zijn (of tenzij de auto 2j oud is) maar dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit geweten.


Ik krijg nu wel heel de tijd melding dat olie ververst moet :s Ps het gaat over de hybrid he
Link naar reactie
Delen op andere sites

21fc43548c493c97af1deb78575d3ab2.jpg

Meer dan 1000km op 1 tank [emoji23]
@jokke_vlo : hoeveel haal jij eruit? Ps nog altijd zo positief over de hybrid ?

Volgend weekend trek ik nog eens naar Duitsland op het kot wat open te trekken [emoji106] moest er iemand nog leuke stuurmanswegen kennen in Duitsland ? Liefst zonder flitspalen [emoji35]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog altijd super blij ! Zou zonder twijfel direct dezelfde terug kopen.

Met wat moeite haal ik 12-12.5 liter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren 2 retourtjes Zaventem gedaan; S morgens rustig in druk verkeer zonder geladen batterij, kwam uit op 9.4 gemiddeld. S avonds sportief en een stuk op e-charge, kwam uit op 12.8

 

Maw: Jokke wat steekt gij daar mee uit :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of beter: hebt ge me weer ne slechte uit het lot verkocht? :D

Ik ben aan "mission" 12.0 bezig, ik laat weten of het lukt. Al mijn nagels zijn al afgebeten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren 2 retourtjes Zaventem gedaan; S morgens rustig in druk verkeer zonder geladen batterij, kwam uit op 9.4 gemiddeld. S avonds sportief en een stuk op e-charge, kwam uit op 12.8
 
Maw: Jokke wat steekt gij daar mee uit [emoji14]

Exact mijn ervaring.

80km snelweg en 20km binnendoor. met e-charge op de snelweg en elektrisch binnendoor, was s morgens vertrokken met lege batterij en had net onder de 10

Ps bij welke garage werk je? Mag ook via PM ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb wel de indruk dat mijn banden aan de buitenkant veeel sneller afslijten.. veel minder profiel nog. Staat na 16.000 km bijna gelijk met dat dwars-controle-ribbeltje aan de buitenkant.

En dan die launch control.. zelfs met dit weer (droog en 10 graden) krijgt die dat vermogen niet op de baan.. wielen slippen goed door, zoekt hard naar tractie.. echt bruut.. misschien zal het beter gaan met warme temperaturen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid