Ga naar inhoud

Welke auto als er geen BIV/VB zou zijn?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou een Arnage T willen en voor m'n vrouw een Range SDV8

Geplaatst:

Idem: graag een Range met V8 maar wel de versie op benzine. :inlove:

Ik ben helemaal weg van de sublieme V8 van de E90/E92/E93 M3. Liefst een E93, ook een E90 is OK (E92 is knap maar voor mij de minst aantrekkelijke van de 3). Enkel manueel.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik ben helemaal weg van de sublieme V8 van de E92 M3. Enkel manueel.

Mo gow zeg.
Geplaatst:

Het spijt me maar 'jouw' rood vind ik knap voor een ander, maar daar zou ik zelf niet gelukkig mee zijn. :oops: 't Is prachtig en ik meen dat écht, maar ik zou iets anders willen. Ook andere velgen, OEM of iets very high quality (ik denk BBS FI o.i.d.). En als het even kan liefst ook geen zwart interieur.

Geplaatst:

Smaken en kleuren he, maar tis niet erg want momenteel heb ik al een bod van 25 waar ik waarschijnlijk wel zal in op gaan [emoji3]

Denk dat dit een mooie prijs is.
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik zou geen halve seconde twijfelen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
32 minuten geleden zei toere:

Smaken en kleuren he, maar tis niet erg want momenteel heb ik al een bod van 25 waar ik waarschijnlijk wel zal in op gaan emoji3.png

Denk dat dit een mooie prijs is.

Ik denk dat, als je écht wil verkopen, je gek bent om dat bod niet snel te aanvaarden. :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Ik zou geen halve seconde twijfelen.

Ik denk dat, als je écht wil verkopen, je gek bent om dat bod niet snel te aanvaarden. [emoji3]

Inderdaad, maandagnamiddag wordt de verkoop getekend [emoji41]
Ik heb dus nog 48 uur om mij te overdenken [emoji16]
  • Vind ik leuk 3
Geplaatst:
11 uur geleden zei toere:

Inderdaad, maandagnamiddag wordt de verkoop getekend emoji41.png
Ik heb dus nog 48 uur om mij te overdenken emoji16.png

Dju toch Toere! Maar inderdaad een mooi bod, gezien de taksen voor de koper. 

Zit je zonder auto dan? 

Geplaatst:
Dju toch Toere! Maar inderdaad een mooi bod, gezien de taksen voor de koper. 
Zit je zonder auto dan? 

Ik denk dat het een mooie prijs is die ik ervoor krijg, zeker in de staat dat hij is: stuur pelt af, idem zetel bestuurder, kleine schade rechtsvoor en veel steenslag. Banden bijna op en 130.000km.
Ofwel moet ik hem helemaal in orde zetten maar ik vrees dat de drang naar iets anders toch zou blijven. Heb verschrikkelijk veel zin om die Evora S te kopen maar vrees dat ik er spijt ga van krijgen wegens te onpraktisch.
Nope niet zonder auto: mijn vennoot zijn nieuwe auto komt deze week binnen en ik kan zijn 730d gebruiken.
Geplaatst:
3 uur geleden zei toere:

Ik denk dat het een mooie prijs is die ik ervoor krijg, zeker in de staat dat hij is: stuur pelt af, idem zetel bestuurder, kleine schade rechtsvoor en veel steenslag. Banden bijna op en 130.000km.
Ofwel moet ik hem helemaal in orde zetten maar ik vrees dat de drang naar iets anders toch zou blijven. Heb verschrikkelijk veel zin om die Evora S te kopen maar vrees dat ik er spijt ga van krijgen wegens te onpraktisch.
Nope niet zonder auto: mijn vennoot zijn nieuwe auto komt deze week binnen en ik kan zijn 730d gebruiken.

Koop die Evora S als hij goed geprijsd staat. Als die te onpraktisch is kan je die nog steeds wegdoen he :)

Geplaatst:
Koop die Evora S als hij goed geprijsd staat. Als die te onpraktisch is kan je die nog steeds wegdoen he [emoji4]

55k, 3j oud.

2cec7e66107359f769977cbc01c8b633.jpg
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 3-9-2016 om 00:05 zei ir_fuel:

Ik had vooral de indruk dat het nogal een zwaar ding is. Heb me er eigenlijk nooit in verdiept, gezien ik na de 350Z overgelopen ben naar het Porsche kamp.

Na mijn 350Z Roadster (280 pk) ook overgestapt naar Porsche (Boxster 2.7 987 240pk) en Porsche scoorde (buiten exclusiviteit) op ieder punt beter. Minder gewicht , minder verbuik , meer bagageruimte... Er na een 370Z Roadster gaan testen , maar toch bij men Boxster gebleven (taks/biv Nissan was dubbele van vergelijkbare Boxster).

Zonder na taks/biv te kijken zou k voor een E92 M3 gaan of Viper (S)RT 10

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
6 minuten geleden zei toere:

55k, 3j oud.

2cec7e66107359f769977cbc01c8b633.jpg

Tapatalk afbeeldingen werken niet @toere

Geplaatst:
7 minuten geleden zei toere:

Potverdorie. Hoe moet ik die dan uploaden?

Met je GSM gewoon naar autominded.be gaan. Er bestaat een mobiele versie van het forum zonder taptalk 

Geplaatst:
2 uur geleden zei toere:

55k, 3j oud.

2cec7e66107359f769977cbc01c8b833.jpg

wij zien alleen dit

logisch dat ie in het echt mooier is

Geplaatst:

55k, 3j oud.

2cec7e66107359f769977cbc01c8b633.jpg&key=fe8237c9b5507fb29be955e5e408ae24c3a1452e60e5e9b4f9c645f4d4a9f563

Wat kost dat nieuw?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in