Ga naar inhoud

Welke auto als er geen BIV/VB zou zijn?


Jeroen_M5

Aanbevolen berichten

Koppaking dat is t. (dacht ik)


Ah. Ik dacht 'ergere' dingen. Niet dat koppakking niet erg is, maar dacht dat (alle) benzines er sowieso al iets gevoeliger voor waren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Wednesday, August 24, 2016 om 14:09 zei vince522:

Heel dit topic is onrealistisch want was het niet van de BIV en jaarlijkse taks dan waren wagens zoals E9x M3 en consoorten niet zo goedkoop als ze nu zijn op de 2dehands markt.

Hoe komt het dan dat ze in Duitsland en de UK even goedkoop of zelfs goedkoper zijn, terwijl ze daar effectief geen hol kosten in taks?

 

Onderhoudskosten en ouderdom zijn veel zwaardere factoren . 16l naft voor een e39M, je moet ze maar willen leggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Asserti:

Hoe komt het dan dat ze in Duitsland en de UK even goedkoop of zelfs goedkoper zijn, terwijl ze daar effectief geen hol kosten in taks?

 

Onderhoudskosten en ouderdom zijn veel zwaardere factoren . 16l naft voor een e39M, je moet ze maar willen leggen

Graag!

 

M'n 6 is gulziger onder de 'juiste' omstandigheden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Found it.

Jaguar XFR-S Estate. :inlove:

(jammer dat 'ie binnenin enkel in 't zwart verkrijgbaar is en langs buiten in zeer weinig kleuren, maar bon ... liefst donkergrijs of zwart, dan maar, de standaardvelgen als wintervelg en bij BMWMB te rade gaan voor een mooie Vossen velg of iets in die aard :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/25/2016 at 9:59 AM, Challazer said:

@ir_fuel Der heeft er mij eergisteren een full-pull overstoken, mijn ramen stonden open :inlove: wat een geluid :inlove: 

Kar was ingeschreven op BE platen, moedige mens ! 

Ben er zo een aantal tegengekomen aan de Eurotunnel. Belgische Corvette club.

En idd. Die sound ... enfin. Het rijden ook. Een atmo blok met zo belachelijk veel koppel en toch een sportief karakter. Ze zijn niet dik gezaaid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt dat blok niet ook in één of andere berline? Of is dat dat drukgevoed blok (compressor, right?) uit de prev.gen. ZR1?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, gTa said:

Ligt dat blok niet ook in één of andere berline? Of is dat dat drukgevoed blok (compressor, right?) uit de prev.gen. ZR1?

In de Camaro, maar dat is een coupé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat dan de Hellcat?

Heeft Cadillac niet een model dat aangedreven wordt door de krachtbron van de vorige Corvette, de ZR1? Dacht 't wel. Maar gedowntuned, als ik me niet vergis (geen ZR1-cijfers). Edit: CTS-V, kan dat? Zelfs in break te krijgen. /me loves :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

CTS-V was Corvette C5

Applications:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's toch niet zo? De nieuwe BIV (sinds 2015) is toch nadelig voor diesels? 3-liters gaan van een kleine 800 euro jaarlijkse rijtax naar een 1.100 à 1.200, dacht ik. BIV blijft ongeveer gelijk (gemiddeld gezien): karren met minder co²-uitstoot worden iets goedkoper, karren met wat meer co²-uitstoot worden wat duurder om in te schrijven (ik dacht dat het kenterpunt ergens rond de 170 à 180 gram lag).



Mijn 335d gaat een 90x kosten aan taks.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Wednesday, August 31, 2016 om 22:10 zei Ralph:

Een S2000 en een 911 964 3.6 turbo

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
 

S2000 moet je echt niet laten voor de taks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid