Ga naar inhoud

BMW 8 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

Paar dagen geleden een 8 gezien in 4 deurs... en da's toch echt niet mooi meer. Ziet er gewoon lomp uit.

Mijn vrouw vroeg zich zelfs af waarom zulk een lelijke auto zoveel geld moest kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23/6/2020 om 17:37, The Swede zei:

Paar dagen geleden een 8 gezien in 4 deurs... en da's toch echt niet mooi meer. Ziet er gewoon lomp uit.

Mijn vrouw vroeg zich zelfs af waarom zulk een lelijke auto zoveel geld moest kosten.

Daklijn is opvallend hoog inderdaad.

Gewone M8 Coupé is de mooiste voor mij.

Met de chromé pijpjes :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik vind ‘m alleszins toch knapper dan de Mercedes GT 4-deurs, maar als gewone coupé zie ik ‘m toch liever.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal serieus verkeerd zijn, maar vond dat precies een serieuze @Lefty reisberline? Kleurtjes kan je veranderen, maar is dat zo geen vlotte snelle reisberline, voor bv  op reis te gaan met de familie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30/7/2020 om 08:36, ir_fuel zei:

Zware/hoge achterkant. Maargoed, dat is bij de 3GC en de 5GC ook en die hemelt men toch op...

Inderdaad, als je die ziet naast andere auto's in 't verkeer valt op hoe log en zwaar die is.

De 6 GC zoveel knapper. Maar hier wouden ze geen hoofdruimte achter verliezen, beetje zoals de Mk.1 Panamera's.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
14 uren geleden, D Squaloid zei:

Kan je een trekhaak krijgen op een 8 cabrio?

Duidelijk op zoek naar een cabrio in het hogere gamma.. met trekhaak. :)

Ik zag in de zomer wel eens een S cabrio rijden met een caravan achter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag zag ik een 8 GC met chromeline en vanuit een bepaalde hoek en hoogte leek dat 3/4 vooraan op een vreemde shooting brake achtig model... veel te hoge daklijn

Zal eens foto zoeken om te tonen wat ik bedoel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid