Ga naar inhoud

Maserati lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Op 19/4/2017 om 13:33 zei gTa:

'k Vind de vorige ook de mooiste van de 2, maar de huidige is toch ook een knap ding imo. De vorige had vooral qua ICE een 2-tal decennia in te halen, dat is echt eind jaren '90 qua look & feel. En de GTS nu maakt nog altijd een even bonkers geluid als de vorige (allez, net even absurd maar toch ook verdomd luid en ultra-lekker).

Gisteren gepassagierd in zo'n GTS, dat is echt degoutant luid langs buiten, vond het zelfs overdreven. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maserati's zijn dat al eventjes. :D 't Is er inderdaad los over. Van een GT kan je dat nog enigszins verwachten, maar van een 'brave' business limo echt niet. :D  De vorige GTS was 't zotst van al (atmo nog).

Link naar reactie
Delen op andere sites

De chauffeur was niet echt gezegend met een fluwelen hoef, maar van enige moedwilligheid was ook niet echt sprake gezien het 65+ karakter. Maar het manoeuvreren is best wel gênant dan. :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 6/5/2017 om 22:37 zei Titleist:

De chauffeur was niet echt gezegend met een fluwelen hoef

Aah, hoef. Ik had het eerst verkeerd gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BMWMB:


Amai, zo knap! Mooier dan eender welke Ferrari.

komt vooral door de hoek.

 

want hier is hij toch al veel vreemder

1089686-1536.jpg&key=861cc85d9669819463d

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5 juli 2017 at 8:34 PM, Glenn-N said:

1089686-1536.jpg

1089111-15361.jpg

 

 

Ik heb die dus live gezien paar weken terug in Modena. 

Werkelijk 1 van de mooiste auto's die ik ooit gezien heb.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...

Veel geld voor zo'n 3200GT. Ik kan het al inbeelden, instappen, alles kraakt, leuke brom, amper vermogen (vlot maar niet indrukwekkend) en dan de losse ophanging die overhangt in de bochten.

Zou je het kopen?

@Vicious

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=252167026&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=16600&makeModelVariant1.modelId=5&pageNumber=1&scopeId=C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's leuk, knap, dat heeft pedigree.

Maar ik zou dat nooit kopen, nee.

Op zich is dat veel auto voor 'weinig' geld, maar ik heb niks Maserati. De miserie die alom gekend is (ik heb verhalen uit eerste hand van een Maserati-eigenaar), de interieurs die ik zelden mooi vind (een interieur uit de jaren '60 is quasi altijd mooi, dus dat reken ik niet mee), en eigenlijk Italiaanse auto's tout court.

Maar die GranSport is inderdaad wel heel erg knap ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog getwijfeld een paar jaar terug tussen een 3200GT en een E46 M3. Roest en onderhoud en het ook dagelijks moeten kunnen rijden hebben mij toch naar die laatste geduwd. :D

Knappe wagen wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Een vriend van me kwam deze middag even langs met z'n QP diesel. Dat klinkt extreem dik voor een diesel, fuck. Lekker diep, niet ratelend whatsoever. 
Is dat bij Maserati met speakers vandoen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-12-2017 om 19:37, Polygoon zei:

Een vriend van me kwam deze middag even langs met z'n QP diesel. Dat klinkt extreem dik voor een diesel, fuck. Lekker diep, niet ratelend whatsoever. 
Is dat bij Maserati met speakers vandoen?

image.png.5f7d70983f4184d4bde3e890a827ed17.png

Dat hoor je overduidelijk, dat het speakers zijn, vind ik. Als je 'm start duurt het een dikke seconde (of 2) eer die inschakelen. Dus eerst een lange seconde normale V6 diesel brom en dan plots een veel luidere "BADADADADADADADA" uit je speakers erbij :fp:  Zo'n gigantische afknapper, datte...

Ook als hij rijdt, hoor je duidelijk dat 't kunstmatige sound is. Klank past allerminst bij een V6 diesel en is ook te steriel om echt te kunnen zijn. Audi heeft dat met de biturbo 3.0 TDI (A6, SQ5) beter opgelost, imo, daar klinkt 't (langs buiten) beter dan bij de Maserati, of 't is alvast minder extreem. Maserati overdrijft hier een beetje ... dat deden ze met de sound van de V8-modellen ook maar daar was 't tenminste nog echte petrol V8 sound ... bij die fake sound zouden ze 't wat rustiger aan mogen doen, imo. :D  (Ik vermoed wel dat 't instelbaar is, 't is sowieso uitschakelbaar.)

Binnenin hoor je er weinig van, van die speakersound. (Gelukkig.) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid