Ga naar inhoud

Maserati lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden, gTa zei:

image.png.5f7d70983f4184d4bde3e890a827ed17.png

Dat hoor je overduidelijk, dat het speakers zijn, vind ik. Als je 'm start duurt het een dikke seconde (of 2) eer die inschakelen. Dus eerst een lange seconde normale V6 diesel brom en dan plots een veel luidere "BADADADADADADADA" uit je speakers erbij :fp:  Zo'n gigantische afknapper, datte...

Ook als hij rijdt, hoor je duidelijk dat 't kunstmatige sound is. Klank past allerminst bij een V6 diesel en is ook te steriel om echt te kunnen zijn. Audi heeft dat met de biturbo 3.0 TDI (A6, SQ5) beter opgelost, imo, daar klinkt 't (langs buiten) beter dan bij de Maserati, of 't is alvast minder extreem. Maserati overdrijft hier een beetje ... dat deden ze met de sound van de V8-modellen ook maar daar was 't tenminste nog echte petrol V8 sound ... bij die fake sound zouden ze 't wat rustiger aan mogen doen, imo. :D  (Ik vermoed wel dat 't instelbaar is, 't is sowieso uitschakelbaar.)

Binnenin hoor je er weinig van, van die speakersound. (Gelukkig.) 

Ik dacht ongeveer hetzelfde gehoord te hebben maar twijfelde eerst even of het niks klepsgewijs was. Zoals je zegt paste dat bij het vorige model wel beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 5 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...

Ik zou 'm een thumbs up geven maar heb' t niet voor de zwarte wielen en het half licht half donker ruitengedoe. :D

(sowieso superknappe auto... regelrechte head turner) 

Diesel of benzine? Content van? Hoe ervaar je de ICE (en daarmee bedoel ik de in car entertainment en navi en zo, niet de internal combustion engine)? Comfort en rijgedrag? Ben ik wel benieuwd naar! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

Ik zou 'm een thumbs up geven maar heb' t niet voor de zwarte wielen en het half licht half donker ruitengedoe. :D

(sowieso superknappe auto... regelrechte head turner) 

Diesel of benzine? Content van? Hoe ervaar je de ICE (en daarmee bedoel ik de in car entertainment en navi en zo, niet de internal combustion engine)? Comfort en rijgedrag? Ben ik wel benieuwd naar! 

Daarnet pas mijn eerste echte rit gedaan,heeft hier een een dag of 10 in mijn garage gestaan omdat ik geen tijd had om hem in te schrijven.Het is een diesel maar wat aangepakt door Novitec(tuning en soundbooster). Ik ben aangenaam verast door het comfort en afwerking van het interieur,heeft wel de skyhook ophanging.Het enige waar ik me voorlopig wat aan stoor zijn de grote schakelpeddels waardoor je moeilijk aan de bediening van de richtingaanwijzers kan.Heb bewust voor een diesel gekozen omdat de benzine toch redelijk wat verbruikkt om dagelijks te gebruiken.De keuze voor de Maser was wat toevalig omdat deze te koop kwam van iemand uit de buurt waarvan ik wist dat het een echte carfreak is en de volledige historie van de wagen ken. Had de bedoeling om voor een 640d of panamera van de vorige generatie te gaan maar toen ik deze knappe Italiaan zag was de keuze snel gemaakt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
21 uren geleden, Mich zei:

Iemand een kennis of connectie die bij Maserati werkt?

Maserati Gent OK?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid