Ga naar inhoud

Zoute Grand Prix


manneke

Aanbevolen berichten

Gisteren rond 17u eens geweest met de moto. Vond het maar gek dat de auto's van de rally gewoon in die straat stonden waar de grote merken hun stand hebben. Hoeveel krassen gaan die daar opgelopen hebben?

verder: Giulia QV, 2 Disco Volantes aan de minigolf, die superkleine Abarth coupe... :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Brunault:

30ste geworden met een testauto van McLaren


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jij stond geparkeerd naast 't dominicanerkerkje he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Brunault:

30ste geworden met een testauto van McLaren


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat is iets wat weinig mensen je gaan nadoen; zo'n tijden zetten met een onbekende auto. Proficiat!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zalig dagje beleefd! Het weer kon je gewoon niet gedroomd hebben, zo zalig...

Ik vond het precies minder druk/beter georganiseerd dan andere jaren.

Verschillende Mclaren 570 gezien, echt een knappe verschijning irl. Nooit gedacht dat ik er zo'n fan van zou zijn.

Jij was met die paarse RS zeker, @Alexanderr?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben de zaterdag geweest. Eigenlijk zot wat je allemaal kan spotten. Ik vond het eigenlijk wel druk, maar gezellige drukte, zeker met dat weer. De GT sprint heb ik jammer genoeg niet kunnen zien.

Wel ambetant hoeveel mensen heel de tijd aan de auto's komen, of er tegen leunen of kleine etters die eraan komen ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Phil:

Zalig dagje beleefd! Het weer kon je gewoon niet gedroomd hebben, zo zalig...

Ik vond het precies minder druk/beter georganiseerd dan andere jaren.

Verschillende Mclaren 570 gezien, echt een knappe verschijning irl. Nooit gedacht dat ik er zo'n fan van zou zijn.

Jij was met die paarse RS zeker, @Alexanderr?

Idd met de UV met zwarte wielen meegereden; er was nog een andere met zilvere wielen. Derde geëindigd dus super blij ;)

Merci @tuscani @Glenn-N !

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei McLovin:

Wel ambetant hoeveel mensen heel de tijd aan de auto's komen, of er tegen leunen of kleine etters die eraan komen ... 

Ik had ook verwacht dat de auto's op de dijk toch achter een lintje ofzo zouden staan. Stond wat kapitaal bij elkaar en een mega mensenmassa.

Er was daar een vrouw tegen een paar auto's aan het uitvliegen dat daar niet mochten rijden, maar op de straat naast de dijk moesten rijden. Die had precies niet door dat er iets te doen was :lolz:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid